  • 41. Data: 2021-02-05 15:20:35
    Temat: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tym bardziej będzie ich korcił taki sprzęt w szufladzie ;-)

  • 42. Data: 2021-02-05 15:28:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A z innej beczki.

    Stosując taką nomenklaturę to i ja i żona też jesteśmy uzależnieni.

    Ale... Ja te wszystkie nowinki traktuję jako narzędzia do pracy (pracuję
    w 2D) Dla mnie to jak łyżka i widelec ;-)

    Co nie zmienia faktu że nie mam fejsbuka, nie oglądam debilnych filmików
    jak ktoś tu gdzieś napisał przy obiedzie.
    Za to słucham muzyki od której też jestem uzależniony ;-)

    Pamiętam jak 30 lat temu wuj śmiał się ze mnie że siedzę bezsensownie w
    kompie i że tym na chleb nie zarobię.

    ZARABIAM, mam rodzinę, kredyt hipoteczny, jestem NORMALNY ;-)

  • 43. Data: 2021-02-05 15:29:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mam blaszaka (trochę starszego, ale jednak z grafiką i jakoś ciągnie),
    (...)
    Ty się nam nie tłumacz, bo TY wiesz i decydujesz co dla Ciebie i TWOJEJ
    rodziny najlepsze. my tylko sugerujemy jakbyśmy postąpili w naszych
    domach. Ja sugeruje tańszego laptopa, a nadwyżkę przeznaczyć na inne
    cele lub lepsze sprzęty do gier.
    W xkompwym laptopie ideapad320 padł synowi dysk twardy. kurier odebrał
    laptopa po paru dniach przywiózł laptopa z nowym dyskiem. tak że
    gwarancje realizują dobrze. laptop już jest długo po gwarancji. ale z
    intelem.

    ToMasz

  • 44. Data: 2021-02-05 17:12:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 05.02.2021 o 15:28, _Master_ pisze:
> [...]
    > kompie i że tym na chleb nie zarobię.
    >
    > ZARABIAM, mam rodzinę, kredyt hipoteczny, jestem NORMALNY ;-)

    To nie są wcale zbyty.

  • 45. Data: 2021-02-05 18:07:21
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Feb 2021 14:48:10 +0100
    doszła do mnie wiadomość <rvjiap$qi6$1@gioia.aioe.org>
    od Poldek <p...@i...eu> :

    >Po tym, jak porozmawiałem ze znajomymi, którzy mają 3-4 lata starsze i
    >dowiedziałem się, co się dzieje z ich dziećmi, zrobiłem się stanowczy.
    >Większość dzieciaków nastoletnich albo jest na terapii, albo kwalifikuje
    >się na terapię, ale na niej nie jest bo rodziców nie stać, albo kładą
    >laskę. Rośnie pokolenie patologicznie uzależnione od ekranozy.

    Bywa, tu film z takim przypadkiem, przetłumaczony.
    Cz 1 https://www.youtube.com/watch?v=5mhjvj_N2rQ
    Cz 2 https://www.youtube.com/watch?v=OEdvQgfu710

  • 46. Data: 2021-02-05 18:14:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 05.02.2021 o 18:07, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > doszła do mnie wiadomość <rvjiap$qi6$1@gioia.aioe.org>
    > od Poldek <p...@i...eu> :

    > Bywa, tu film z takim przypadkiem, przetłumaczony.

    Znam rosyjski.
    Dla tych, co nie znają, być może rechot.

  • 47. Data: 2021-02-05 19:35:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wężykiem, Jasiu, wężykiem!!!
    :-)))

    -----
    > potrzebuję laptopa, którego będę mógł po skończonych lekcjach zdalnych zabrać
    dzieciakowi FIZYCZNIE i schować do szuflady

  • 48. Data: 2021-02-05 22:20:29
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.02.2021 o 13:57, Poldek pisze:
    /.../

    > Mam blaszaka (trochę starszego, ale jednak z grafiką i jakoś ciągnie),
    > mam playstation. Playstation jest już od jakiegoś czasu na stałe
    > zablokowane i odblokowywane tylko na odpowiednie okazje. Blaszaka używa
    > na codzień żona do telepracy. Teraz potrzebuję laptopa, którego będę
    > mógł po skończonych lekcjach zdalnych zabrać dzieciakowi FIZYCZNIE i
    > schować do szuflady zamykanej na klucz, albo do sejfu. A dzieciakowi
    > zostanie w pokoju biurko, na którym nie stoi żaden komputer, żaden
    > monitor, nie stoi żadna klawiatura i myszka, a tylko leżą zeszyty,
> [...]

    To lekcje jak ma odrabiać? Teraz to palnałeś.

  • 49. Data: 2021-02-05 22:49:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-02-05 o 12:00, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > Też możesz takie coś zguzdrawęzić, tylko musisz sobie tory położyć między kanapami,
    > stołem a wyrem, tory można składać na noc czy oprzeć o ścianę.
    > Klawiaturę i mysz można montować do obudowy na przyćwy magnetyczne(tak, są takie,
    > widziałem w działaniu, w środku są dwa magnesy i mechanizm obrotowy, obrót wajchy
    obraca
    > jeden z magnesów i pola się znoszą), rzepy czy zwykłe przyćwy też się nadadzą,
    kłopot
    > tylko z monitorem.
    > Monitor proponuję zawiesić na sufitowych wózkach magnetycznych(minus - cały sufit
    musi

    Aż się nie mogłem oprzeć ;)

    https://youtu.be/K1e4xo5WWZE?t=4880

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 50. Data: 2021-02-06 02:40:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-05, Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
    > No i następnym nawiasem mówiąc, z laptopem masz szansę uciec przed
    > wkurzoną lochą karmiącą młode(jesteś na wycieczce w lesie), z
    > desktopem się nie da, chyba, że go porzucisz, ale wtedy doglądający
    > lochy odyniec tego desktopa zmasakruje.

    Człowieku małej wiary (bo o brak odwagi nie podejrzewam), porządnym
    desktopem, stacją roboczą, nie mówiąc już o serwerze, można się
    skutecznie bronić a nawet zapolować.

    --
    Marcin