  • 51. Data: 2021-02-06 09:11:35
    Temat: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-02-05 08:58, _Master_ wrote:
    > A teraz przelicz sobie na blaszaka.
    >
    > Tak wiem UPARŁEŚ się grać na łóżku ;-)

    A pomyśl ile można zaoszczędzić płacąc abonament na TVP zamiast
    subskrybować netflixa czy inne hbo go.

    Laptop do gier to wybór zdecydowanie daleki od optymalnego jeżeli chodzi
    o stosunek wydajności czy trwałości do ceny. Ale umówmy się że jeżeli
    ktoś szuka komputera przenośnego to wystarczy zapytać czy jest pewien że
    potrzebuje przenośny, bo jak odpowiedź jest twierdząca to łatwiej grać
    na laptopie niż nosić ze sobą peceta z monitorem i klawiaturą...

  • 52. Data: 2021-02-06 10:56:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-02-05 12:09, PiteR wrote:
    > to wchodzi 2500zł rocznie opłata
    > że się nie zepsuje a potem bujaj się pan?

    No już bez przesady, pomijając serie z ewidentnymi problemami (dlatego
    jak szukam sprzętu do pracy to zazwyczaj co najwyżej z poprzedniej
    generacji) to padywalność laptopów którymi nikt nie rzuca to pewnie
    procent czy dwa.

    Osobiście nigdy nie kupiłem (na ~10) laptopa który by wyzionął ducha,
    więc jestem dobrej myśli, chociaż wybrać trzeba rozsądnie bo miałem w
    rekach kilka hp z dedykowaną grafiką które działały tylko parę tygodni
    czy miesięcy po końcu gwarancji.

  • 53. Data: 2021-02-06 11:10:56
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-02-04 14:33, m4rkiz wrote:
    > Jak wybrałeś i Ci pasuje to bierz. Raczej szybciej niż później, bo
    > jeżeli okaże się że firmy niedoszacowały zapotrzebowania na laptopy z
    > grafiką 30x0 (tak jak wyszło to w przypadku kart graficznych z tej serii
    > oraz najnowszych konsol) to promocje na poprzednią generację mogą się
    > szybko skończyć. Tym bardziej że w tle zaczyna się chiński nowy rok co
    > ma spory wpływ na produkcję.

    hehehe

    https://videocardz.com/newz/chinese-gpu-miners-are-n
    ow-bulk-buying-geforce-rtx-30-laptops-to-mine-ethere
    um

  • 54. Data: 2021-02-06 23:14:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-06 o 11:10, m4rkiz pisze:

    > https://videocardz.com/newz/chinese-gpu-miners-are-n
    ow-bulk-buying-geforce-rtx-30-laptops-to-mine-ethere
    um

    Ja pier... Już do tego doszło?

    2-3 lata temu zastanawiałem się nad zakupem koparki. Nie kupiłem.

    Teraz zarobiłbym na samych GPU.

    Jeśli opłaca się kopać już na laptopach to do wątkotwórcy: KUPUJ! ;-)

  • 55. Data: 2021-02-07 23:02:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-02-04 o 14:33, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > I po trzecie: dużo ramu, często modele - zwłaszcza te sprzedawane w
    > marketach rtv - kuszą procesorem czy kartą graficzną a do kompletu jest
    > jakieś 8GB ramu, obecnie nie kupowałbym żadnego sprzętu pc z mniej niż
    > 16GB zwłaszcza że różnica w cenie *powinna* być śmiesznie niska.
    >
    > Kolejna sprawa (w związku z poprzednim postem - bo wygląda że chcesz
    > zastąpić czy odciążyć stacjonarny komputer) to obowiązkowy backup
    > ważnych danych przy urządzeniu mobilnym które nie tylko ma gorsze
    > warunki pracy ale i łatwo je uszkodzić, zwłaszcza jeżeli będzie krążyło

    No więc stanęło na tym

    https://www.x-kom.pl/p/626274-notebook-laptop-156-le
    novo-legion-5-15-ryzen-7-32gb-1tb-rtx2060-144hz.html

    Mam go od wczoraj, ale pozytywnie jestem zaskoczony kulturą pracy i
    jakością ekranu. Zaiwania, jak ruski zegarek i cicho szumi. Jedyne, co
    mi nie pasuje to klawiatura z częścią numeryczną, co w laptopach jest
    moim zdaniem bez sensu, bo przy pisaniu siedzi się nie na wprost środka
    ekranu. Ale da się z tym żyć, w razie dłuższych pisanin, to mam w
    zapasie klawiaturę blutuch.
    Ekran 144 Hz dla mnie bomba - do normalnego patrzenia, w gry nie gram,
    ale jest zauważalnie przyjemniejszy przy czytaniu tekstu.