  • 11. Data: 2021-01-26 11:20:35
    Temat: Re: Zapadnia dla jadących za szybko
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, wowa.
    On 25.01.2021 21:07 you wrote:

> [...]
    -ciezka-noga-751
    gsJhzgDZxE6Uprp0

    > Ehh.. co to się z tymi Wikingami porobiło :(

    Obawiam się, że te czarcie zapadki to nie na wikingów są robione.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2021-01-26 12:20:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:600e8e77$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    user T. pisze tak:

    > https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/drogi/
    zapadnia-sposob
    > em-na-kierowcow-z-ciezka-noga-75100.html

    "Norweski Zarząd Dróg Publicznych po raz pierwszy zastosował nietypowy,
    bo nowy, sposób na kierowców, którzy nadmiernie przekraczają prędkość.
    Na ulicy Nattlandsveien w Bergen, będącej jedną z głównych tras tego
    270-tysięcznego miasta, zamontowano dwie zapadnie, wchodzące w skład
    systemu Actibump."

    Ale patrzcie, że bydło jest wszędzie. Nawet niby cywilizowane kraje
    borykaja się z tym problemem. Nadal strategia bata musi być
    implementowana.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 13. Data: 2021-01-26 12:55:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

> [...]

    > Ale patrzcie, że bydło jest wszędzie. Nawet niby cywilizowane kraje
    > borykaja się z tym problemem. Nadal strategia bata musi być

    Miłośnicy Red Flag Act nie są mile widziani na tej grupie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2021-01-27 20:23:48
    Od: Slavo <p...@v...pl>

    W dniu 25.01.2021 o 10:25, T. pisze:
    > Kolejny fajny pomysł... Tylko co będzie, jak kierujący straci panowanie
    > nad pojazdem?

    Bes sensu jest wymyślanie tych wszystkich utrudnień. Dopuszczenie do
    ruchu tylko pojazdów autonomicznych rozwiąże wszystkie problemy.

  • 15. Data: 2021-01-27 21:43:23
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Bes sensu jest wymyślanie tych wszystkich utrudnień. Dopuszczenie do ruchu
    > tylko pojazdów autonomicznych rozwiąże wszystkie problemy.

    Nie, nie rozwiąże. Ja np. lubię prowadzić i wkurzają mnie wszelkie
    wspomagacze. No dobrze, klimatronik i wspomaganie hamulców może być.
    Inaczej staniemy się ludźmi hodowlanymi. A utrudnienia na drodze są
    rozwiązaniem problemu od dupy strony.
    Wojtek

  • 16. Data: 2021-01-27 23:54:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-01-27 o 21:43, wowa pisze:

> [...]
    > wspomagacze. No dobrze, klimatronik i wspomaganie hamulców może być.
    > Inaczej staniemy się ludźmi hodowlanymi. A utrudnienia na drodze są

    Zapewniam, że jest na tym Bożym świecie wiele innych rzeczy, które są
    nawet fajniejsze od kręcenia kierownicą.

  • 17. Data: 2021-01-28 00:14:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Jan 2021 21:43:23 +0100, w <6011d067$0$538$65785112@news.neostrada.pl>,
    wowa <w...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > wspomagacze. No dobrze, klimatronik i wspomaganie hamulców może być.
    > Inaczej staniemy się ludźmi hodowlanymi. A utrudnienia na drodze są

    A ja lubię konno, ale nie mogę :P

  • 18. Data: 2021-01-28 21:12:07
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Zapewniam, że jest na tym Bożym świecie wiele innych rzeczy, które są nawet
    > fajniejsze od kręcenia kierownicą.

    Są ale niewiele, oj niewiele :)
    Wojtek