  • 11. Data: 2010-03-11 21:54:33
    Temat: Re: Zapas w spreju.
    Od: "FajneFele" <f...@g...pl>

    Użytkownik "R" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hnbgf1$7kr$1@news.dialog.net.pl...
    > Hm, ja do LIph2 kupiłem dojazd za 100 zł. Nawet komponuje się z wózkiem,
    > łóżeczkiem, wanienką, 3 torbami i walizką - roleta dalej możliwa do
    > zasunięcia :)
    >
    > R.

    Nie znasz mozliwosci mojej zony... :) Choć wczesniej pakowalismy sie w
    twingo to pojawienie sie juniora generuje wzrost liczby bambetli w
    straszliwym tempie :). Ale "bejbe on bord" nie dalem nakleic :)

  • 12. Data: 2010-03-11 22:06:36
    Od: pj <p...@p...pl>

    W dniu 2010-03-11 19:56, FajneFele pisze:
    > Kombinuje z kolem zapasowym, gdyz za 2 tygodnie bede mial w samochodzie
    > instalacje LPG, autko to Laguna II kombi ,ale mam male dziecko i kazdy
    > centymetr bagaznika sie liczy.

    Nie przesadzaj, ile dni w roku potrzebujesz pełnej pojemności bagażnika
    ? Zastanów się, a potem pomyśl co będzie jak na jakimś zadu* wpadniesz w
    dziurę, pogniesz felgę i co możesz tym sprajem zrobić. Moim zdaniem nie
    ma co się bawić w spray i dojazdówkę, spokojnie zmieścisz pełne koło i
    dziecko w bagażniku :)

    Pozdrawiam
    PJ

    database 4936 (20100311) __________

  • 13. Data: 2010-03-11 23:30:58
    Od: Wiktor <a...@a...pl>

    FajneFele pisze:

    > skutecznosc tego psiukacza na lawete jak znalazl. Tak sobie mysle kiedy
    > ostatnio zlapalem gume i przypomniec nie moge, daleko od cywilizacji nie
    > jezdze, mam cb zeby o wulkana czy laweciarza dopytac, czy w moim rozumowaniu
    > jest jakas luka poza straconym czasem - coz, zapas mozna zalozyc w 15 min i
    > jechac dalej a tu pewnie i 3-4 godzinki moze sie zejsc. Prosze o uwagi.

    A co będzie jak trafisz w mega dziurę jadąc w nocy? Felga wykrzywiona,
    opona przebita.
    Ja bez sprawnego koła zapasowego (i to nie żadna dojazdówka) po pewnej
    przygodzie w święta wielkanocne nie wyjeżdżam. Kierownica zaczęła mi
    ostro walić, nie dało się jechać. Wulkanizacji nie znalazłem, wymiana
    koła na zapas i można było spokojnie podróż kontynuować :)

    Wiktor

  • 14. Data: 2010-03-11 23:43:47
    Od: "Andrzej" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "FajneFele" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kombinuje z kolem zapasowym, gdyz za 2 tygodnie bede mial w samochodzie
    > instalacje LPG, autko to Laguna II kombi ,ale mam male dziecko i kazdy
    > centymetr bagaznika sie liczy

    Sam zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem i nie zaryzykował bym.

    Właśnie ze względu na dziecko. No chyba, że jeździsz tylko po mieście. W
    trasie zdecydowanie N I E.

    Lepiej dołóż trochę i kup "trumnę na dach" jeżeli tak Ci brakuje miejsca.

  • 15. Data: 2010-03-11 23:46:39
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Na jesieni wybralem sie do Poznania. Na pokladzie zona, tesc i dwojka małych
    dzieci. No i ja. Pech chciał że przy cofaniu nie zauważyłem krawężnika i
    rozciąłem opone. Tutaj zaden sprey by nie pomogl. Tylko wymiana na zapasowe i
    dojazd do wulkanizatora. Chcialem wracac na dojazdowce do domu (300km jazdy),
    ale zona sie uparła że ma być całe koło:( Na szczescie wulkanizator sprowadził
    taką samą oponę jak rozdarłem wcześniej.

    Ładnie bym wygladal z 4 osobami na pokladzie i SPRAYem.

    Wniosek: zapas to zapas a nie zaden sprey. Co wiecej, jak szukam w ogloszeniach
    informacje 'spray' zamiast dojazdowki, to omijam taki samochod.

    Flyte

  • 16. Data: 2010-03-12 01:30:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> wrote in message
    > Czasem spray więc się może przydać, jak nam się nie uda odkręcił koła.

    A co na taki spray mówi wulkanizator?

  • 17. Data: 2010-03-12 05:35:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-11 21:54, FajneFele pisze:

    > Nie znasz mozliwosci mojej zony... :)

    A może zna lepiej od Ciebie? ;)

  • 18. Data: 2010-03-12 05:36:57
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-12 01:30, Pszemol pisze:

    > A co na taki spray mówi wulkanizator?

    Nie chciałbyś usłyszeć tego... :D

  • 19. Data: 2010-03-12 07:06:49
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Wniosek: zapas to zapas a nie zaden sprey. Co wiecej, jak szukam w
    > ogloszeniach
    > informacje 'spray' zamiast dojazdowki, to omijam taki samochod.

    No niby tak, ale ja go rozumiem. Prawdopodobieństwo przebicia opony i to w
    dodatku tak żeby nie dało się załatać sprejem jest baaaardzo małe a i
    przypadek że zdarzy się to w nocy w lesie daleko od domu i w święta
    praktycznie rózna zeru. Za to korzyść w postaci wiekszego bagaznika jest
    cały czas. Nie rozumiem natomiast jak ktoś posiadający Lagunę kombi nie
    potrafi zapakować się z kołem i bambetlami małego JEDNEGO dziecka. Ja
    pakowałem to wszystko w bagaznik 370 l w hatchbacku. Fakt że nie woziłem
    wanienki bo ta plastikowa kosztuje grosze. No ale jak ktoś ma dodatkowo
    piwnicę w bagażniku to może się nie uda wszystkiego zabrać.

  • 20. Data: 2010-03-12 08:38:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "FajneFele" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jest jakas luka poza straconym czasem - coz, zapas mozna zalozyc w 15 min
    > i jechac dalej a tu pewnie i 3-4 godzinki moze sie zejsc. Prosze o uwagi.

    dokladnie tak wlasnie jest, sam sie przekonalem o watpliwej skutecznosci
    takiego badziewia, lapiac kiedys w srodku nocy 2 gumu na raz na jakiejs
    dziurze, jedna pogonilem zapasem, druga tym syfem, dobrze ze do domu mialem
    3 km, bo inaczej bym nie dojechal

    a zgodnie z prawami murphiego, jesli ma sie cos stac, stanie sie to w
    najmniej odpowiednim momencie, czyli wtedy, kiedy nie bedziesz mial tych 3-4
    godzin na wolanie lawety i kombionowanie, twoj wybor