  • 31. Data: 2010-03-13 13:20:09
    Temat: Re: Zapas w spreju.
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:06:36 +0100, pj napisał(a):

    > spokojnie zmieścisz pełne koło i dziecko w bagażniku :)

    Może jednak dziecko do kabiny bo w bagażniku to ciemno mu będzie ;-)

  • 32. Data: 2010-03-13 18:28:42
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    J.F. wrote:

    > A ja woze.
    > Odkad klucz zlamalem zamiast kolo odkrecic, to woze solidny klucz,
    > metrowa rure i spray ..
    >
    > Oj, przechwalam sie, rura mi sie zapodziala ..

    A nie prościej przesmarować gwinty śrub i dokręcać dynamometrycznym ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 33. Data: 2010-03-13 18:30:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Mar 2010 18:28:42 +0100, Yans van Horn wrote:

    >A nie prościej przesmarować gwinty śrub i dokręcać dynamometrycznym ?

    Teraz to tez juz jestem taki madry - woze solidny klucz,
    metrowa rure, spray i tubke smaru :-)

    A i tak zalezy od auta, w niektorych nie pomaga :-)

    J.

  • 34. Data: 2010-03-13 19:21:21
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 18:28, Yans van Horn pisze:

    > A nie prościej przesmarować gwinty śrub i dokręcać dynamometrycznym ?

    NIE WOLNO !!!!!!!!!!!!!

  • 35. Data: 2010-03-13 19:23:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 19:21:21 +0100, Filip KK napisał(a):

    > NIE WOLNO !!!!!!!!!!!!!

    od kiedy? Prawo "bo tak"?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 36. Data: 2010-03-13 19:24:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 19:23, Waldek Godel pisze:

    > od kiedy? Prawo "bo tak"?

    Nie smaruje się śrub do kół.

  • 37. Data: 2010-03-13 19:31:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 19:24:36 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Nie smaruje się śrub do kół.

    to nie smaruj sobie, co mnie to obchodzi?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 38. Data: 2010-03-13 19:40:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 19:31, Waldek Godel pisze:

    > to nie smaruj sobie, co mnie to obchodzi?

    Skoro Cię nie obchodzi, to po chuj się pytasz?

  • 39. Data: 2010-03-13 19:46:31
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    J.F. wrote:

    > Teraz to tez juz jestem taki madry - woze solidny klucz,
    > metrowa rure, spray i tubke smaru :-)

    Wożenie smaru możesz sobie IMHO darować :-) Z tego co widzę u siebie w
    maszynach, to jednokrotnie posmarowanie
    porządnym miedziowym wystarcza na baaardzo długo (liczone w latach i
    dzisiątkach zmian :-)

    > A i tak zalezy od auta, w niektorych nie pomaga :-)

    A z ciekawości jakiś przykład ? Bo jeszcze nie spotkalem takiego, w
    którym mój ~0.5 metrowy dynamomentryczny nie dalby rady :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 40. Data: 2010-03-13 19:47:32