  • 21. Data: 2020-07-24 22:09:46
    Temat: Re: Zapomniane technologie
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a...@m...uni.wroc.pl <a...@m...uni.wroc.pl> napisał(a):
    > Nie widze co wychodzi.

    Ale możesz obejrzeć źródła swoich wysłanych postów. Nie dość, że nie ma
    deklaracji kodowania, to jeszcze popsute są polskie litery w cytatach oraz w
    tytułach (zobacz co się stało z wątkiem "Elektrotechnika prądów słabych
    (1918 r.)" gdy w nim odpowiedziałeś).
    Swoją drogą dziwię się, że jakiś czytnik nie potrafi w 2020 roku poprawnie
    obsłużyć polskich liter. Nie powinien do tego wymagać żadnej konfiguracji.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 22. Data: 2020-07-25 12:22:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Jul 2020 19:16:13 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Tina używałem w zamierzchłych czasach linuksa bez GUI więc ci nie
    > pomogę. Ale wymienionych nagłówków nie masz w ogóle. Sprawdź sobie
    > wysyłane nagłówki na innym czytniku.

    A teraz coś z Delphi, czar prysł....

    --
    Marek