  • 11. Data: 2021-05-09 20:36:20
    Temat: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 9 maj 2021 o 17:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Tuż po odpaleniu tego numeru przywędrowały do mnie dwa SMS

    To odwołuję! Wygląda na to, że nie panuję nad SMS?
    Owszem -- rzadko z nich korzystam, jeśli nie liczyć
    kodów do Zaufanego Pułapu ;) czy podobnych... Nawet
    Apki bankowe radzą sobie bez SMS.

    To podtrzymuję.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 12. Data: 2021-05-10 02:59:09
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 9 maj 2021 o 20:05, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wysłane zostały 2 SMS w dniu odpalenia numeru -- 28 kwietnia.
    > Jeden SMS na nr 8046 (czyli podobny do tego z subskrypcji)
    > i jeden SMS na nr 732 232 984.

    > Ten pierwszy nr to ocena przenosin.

    Wysłałem go świadomie do Play.

    > Wysyłki ostatniego nie pamiętam, ale nie twierdzę,
    > iż wysłał się wbrew mej woli.

    https://niebezpiecznik.pl/post/twoj-telefon-sam-wysl
    al-sms-na-numer-732232988/

    Nie pamiętam, czy wysłałem go świadomie, lecz nie twierdzę, że nie.
    Pamiętam coś, co mogło być właśnie wysyłką tego SMS. Problem w tym,
    że raczej niczego nie chronię tym numerem, z którego został wysłany
    ów SMS i na który przywędrował SMS mówiący o subskrypcji. Googlaste
    me konta (mam ich chyba sześć) jeśli już jakiś numer chroni, to Mój
    Eneuel, ale być może przed laty upubliczniłem numer, na który teraz
    przywędrował SMS gratulujący ;) mi subskrybowania...

    Siak czy tak -- SMS przywędrował, choć w ~tym czasie nie podałem
    świadomie nru i nie widzę śladu wysyłki SMS ode mnie czy nawiązania
    przeze mnie rozmowy ani w apce Play, ani w apce SMSującej, ani
    w apkach telefonujących...

    SMS najwyraźniej przywędrował do mnie w efekcie kliknięcia kwadracika
    na stronie proponującej odsłuchanie czegoś -- myślałem, że odsłucham
    zawartość strony, że strona chce przeczytać się, oszczędzając mój
    wzrok...

    Czy SMS może wysłać dowolna apka, czy tylko ta, której damy
    ręcznie stosowne prawa?...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 13. Data: 2021-05-11 14:01:06
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 9 maj 2021 o 17:28, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Zgłosiłem wczoraj do Play coś innego, co poniżej:

    >     Jeśli przeniosłem do Was w tym tygodniu numer -- ile
    >     mam czasu na pierwsze połączenie?

    I (jak nie w Polsce! -- choć w Polsce) wczoraj (w poniedziałek,
    10 maja o godzinie 14:47 otrzymałem odpowiedź, której fragment
    cytuję:

    Dzień dobry!
    Otrzymałam zgłoszenie, które dotyczyło aktywacji numeru.

    Może Pan aktywować zestaw startowy w ciągu 3 lat od momentu
    przeniesienia numeru. Szczegóły znajdzie Pan w punkcie
    II 2. regulaminu:

    https://www.play.pl/resources/pdf/2020/Regulamin-Ofe
    rty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-obowiazuje-od
    -10.01.2018-zmieniony-20.01.2020_15112020.pdf

    Przypominamy, że adres i...@p...pl przeznaczony jest dla
    spraw związanych z ochroną danych osobowych. Zachęcamy, żeby
    w pozostałych kwestiach kontaktował się Pan z nami:
    () za pomocą czatu w aplikacji Play24 (link.play.pl/dcGM),
    () telefonicznie pod numerem *500,
    () e-mailowo na adres o...@p...pl,
    () w każdym naszym salonie,
    () listownie na adres: P4 Sp. z o. o.,
    skrytka pocztowa 43, 02-671 Warszawa.

    Z poważaniem

    Monika Dawidowska
    Obsługa Klienta Play

    Zachęcam do oceny mojej odpowiedzi w bezpłatnej
    ankiecie SMS lub na Play24.

    To zajmie tylko chwilę -- Twoja opinia jest dla mnie
    bardzo cenna.

    SMS -- OK, ale na jaki numer?... Być może na 8046?... Jeśli
    na numer 8046 -- co mam wpisać? Bardzo chętnie wystawię
    opinię i (rzecz chyba oczywista) będzie to bardzo dobra opinia.
    Odpowiedź ściśle związana z zadanym pytaniem, jednoznaczna,
    podparta wskazanym Regulaminem, dodatkowa ważna informacja...
    Jak nie w Polsce... ;)

    -=-

    Taką obsługę lubię. Najwyraźniej mnie z kimś mylą, ale to dobrze.

    [przyzwyczaiłem się do tego, że tu i ówdzie ;) jestem w mej Ojczyźnie
    traktowany jak... hm... guano?... dlatego tym milsze jest mi zachowanie
    takich osób, które jednak nie rezygnują ze swego człowieczeństwa...
    akurat teraz właśnie uderzyłem w stolik? -- odezwały się nożyczki
    z szybkotnącej ;) stali, to znaczy (jak chyba codziennie od lat)
    zadzwonili do mnie (na numer 579 515 373 ludzie z windykacyjnej
    firmy 'Best', którzy nie wiedzą: w jakim celu dzwonią, skąd mają
    ten numer, kim są...]

    Play polecam z czystym sercem.

    -=-

    Na razie dziękuję tutaj za otrzymaną odpowiedź i poszukam
    stosowniejszych dróg przekazania takowego podziękowania
    oraz wystawienia opinii...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 14. Data: 2021-05-12 12:41:18
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    >

    > [zaraz by mnie zapytali, czy jednak skreśliłem EDemarczyk? -- ona
    > umarła, lecz żyje coś, co ją zabija?... a o czym już nigdy nikomu
    > nie wspomnę?... umarła i wg mnie do grobu zabrała to coś, co ją...]
    >
    >   https://youtu.be/m1cX2DoJ-e4?t=758
    >   https://www.youtube.com/watch?v=7sZ0T0v9c8E
    >

    > Nie mam stosownie agresywnej wersji -- a przydałaby się tutaj ;) akurat.
    >   https://youtu.be/0qxP_5x_zTI?t=210
    >    - Nie pamiętam... Naprawdę tańczyliśmy ze sobą?...
    >

    > Słabo widzę -- coraz słabiej... Ale mam nadzieję, że nie
    > popełniłem tu zbyt wielu błędów ortograficznych...

    A co oni (ci artyści) winni?  W pojebanym systemie nie na miejscu jest
    wyciągać armaty na kogoś kto z tym bajzlem ma niewiele wspólnego. To nie
    pomysł Krawczyka, Markowskiej czy Kukiza aby strzyc i łupić na każdym
    kroku barany.

    Teraz nasi władcy wpadli na pomysła aby barany płaciły również podatek
    antypiracki posiadania tunerów do TV Sat.

  • 15. Data: 2021-05-12 13:15:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 May 2021 17:17:07 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Straszne wieści -- więc piszę strasznie...

    > Pierwszą o DKrawczyku.

    DKrawczyku? D ?

    > Najwyraźniej tak. Kliknąłem w kwadracik, myśląc, iż akceptuję Kukizy...
    > Kukizy są wszędzie, więc są akceptowane bezmyślnie -- chyba właśnie
    > w tym celu nakazano informowanie o Kukizach, by zmiękczały czujność...

    Ja widac jakis ułomny jestem, ale
    -wskazana strona nie znajduje utworow ani "Krawczyk" ani "Kukiz".
    W ogole jakis podejrzanie mierny wybor mi sie pokazuje.

    -informacji o jakims abonamencie tak wprost na stronie nie widze.
    Ale w regulaminie

    2. Aktywacja możliwa jest w następujący sposób:

    a) Użytkownik powinien wpisać na stronie, swój numer telefonu. Po
    wpisaniu numeru telefonu Użytkownik otrzyma od Operatora na numer
    telefonu, który wpisał na stronie wiadomość SMS z unikalnym kodem PIN,
    który następnie powinien wpisać również na przedmiotowej stronie i go
    zatwierdzić albo

    b) Użytkownik powinien kliknąć na stronie internetowej, odpowiednio
    opisany buton (przycisk aktywacyjny), potwierdzając tym samym chęć
    zamówienia Serwisu. Użytkownik klikając w przycisk aktywacyjny,
    zapoznaje się z regulaminem Serwisu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych. Klikniecie w buton jest jednoznaczne z zapisem do
    Serwisu.

    no, ciekawe.

    -co daje serwis ... sie nie zajakną nawet, trzeba by pewnie regulamin
    czytac.

    -proba sciagniecia utworow przenosi na strone musicsmax, gdzie jakis
    zupelnie inny cennik. A nie pardon - cos o cenie pisza, na
    music-online to nie pisza.

    -a tam to regulaminy rozne, zalezne od operatora. np
    https://subscription-justpay.digitalvirgo.pl/assets/
    docs/regulamin-uslugi-dostepowej-plus-2016-10-10.pdf

    1.W celu skorzystania z Usługi Użytkownik:
    a.na stronie internetowej Partneralub za pomocą aplikacji Partnera
    podaje swój numer MSiSDN lub
    b.przesyła wiadomość SMS na wskazanybezpłatnynumer lub
    c.otwiera stronę internetową lub aplikację mobilną używając
    urządzenia mobilnego z włączoną transmisją danych za
    pośrednictwemsieci telekomunikacyjnejPolkomtel.

    2.Potwierdzenie zamówienia Usługi Partnera następuje poprzez
    wprowadzenielub potwierdzenieKoduotrzymanego zwrotnie na numer
    MSiSDNUżytkownikaoraz naciśnięcie przycisku ,,Zamawiam i płacę" (lub
    podobnego).

    3.Wykorzystanie Koduoznacza automatyczne aktywowanieUsług Partnera bez
    konieczności ponoszenia przez Użytkownika dodatkowych opłatz tytułu
    Usług Partnera

    W sumie, to ciekawy ten pkt 1c - wystarczy obejrzec strone na
    telefonie? Lub nawet na komptuterze, korzystajac z sieci komorkowej ?

    > Tuż po odpaleniu tego numeru przywędrowały do mnie dwa SMS
    > z numeru, na który teraz trzeba by wysłać uniżone błaganie
    > rezygnacji z ww. subskrypcji.

    Powiedz sobie: żądanie, albo lepiej: rozkaz :-)

    J.

  • 16. Data: 2021-05-13 19:17:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 May 2021 02:59:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > https://niebezpiecznik.pl/post/twoj-telefon-sam-wysl
    al-sms-na-numer-732232988/

    > Nie pamiętam, czy wysłałem go świadomie, lecz nie twierdzę, że nie.

    Tylko to robi google przy pomocy calego swojego systemu.

> [...]
    > wzrok...
    >
    > Czy SMS może wysłać dowolna apka, czy tylko ta, której damy

    IMO - musi miec stosowne prawo, ale czy nie moze byc nadane przy
    instalacji automatycznie?
    Przegladarka www raczej takiego prawa nie ma.

    Wiec jesli nie pomyliles nic, to music-online przekierowala cie na
    musicsmax.pl, czego nie zauwazyles, tam wpisales swoj nr telefonu,
    i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.

    J.

  • 17. Data: 2021-05-14 13:37:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 May 2021 08:31:59 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F":
    >: tam wpisales swoj nr telefonu,
    >
    > Świadomie nie wpisałem -- mogła wpisać jakaś aplikacja.

    To musisz w przyszlosci lepiej pilnowac co sie dzieje.
    Np jakie aplikacje uruchamiasz.

    Najprostsze ... jakies autouzupelnianie w przegladarce.

    >: i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.
    > Tego dnia nie został wysłany SMS z mojego numeru.

    Ale dostales.

    J.

  • 18. Data: 2021-05-14 20:10:08
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 13 maj 2021 o 19:17, J.F pisze:

    > Tylko to robi google przy pomocy calego swojego systemu.

    Jesteś pewien, że tylko to? ;)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 19. Data: 2021-05-14 20:20:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 13 maj 2021 o 16:54, Eneuel pisze:

    > Nie wysłałem (ani świadomie ani nieświadomie) tamtego
    > dnia SMS, co potwierdzają dwie apki.

    Apka pokazująca stan moich kont telefonicznych w Play i apka śląca SMS.

    > Przerysowałem szkic mieszkania na jedną krechę -- aby zupełnie nie
    > zdurnieć... SVG to coś bardzo miłego...

    > We względnym TeXu mam masę bezwzględnych kresek -- a w bezwzględnym
    > SVG mam jedną względną ;) krechę na cały obrys plus osiem
    > bezwzględnych krech na okna...

    Mam już jedną względną krechę:
    http://www.eneuel.w.duna.pl/foty/smc.htm
    bez skali. Ze skalą, ale bez opisu niewiele by to urosło.
    Teksty lekko zwiększają źródło i makabrycznie (ponad
    dwudziestokrotnie) zwiększają PDF.

    > -=-

    > Aktualizacje rozgrzały HDD Hitachiego do 60°Celsjusza, gdy
    > spałem... Dysk chyba wytrzymał ów szok... Piszę tu o starym
    > travelerze pracującym obok Toshiby w Fujitsu-Siemensie...

    Podczas normalnej pracy ma 47°C, ale można zmniejszyć tę temperaturę.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 20. Data: 2021-05-14 20:34:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 14 maj 2021 o 13:37, J.F pisze:

    > To musisz w przyszlosci lepiej pilnowac co sie dzieje.

    Tzn.?

    > Np jakie aplikacje uruchamiasz.

    > Najprostsze ... jakies autouzupelnianie w przegladarce.

    > Ale dostales.

    Dostałem -- i chyba mam go nadal.

    --