  • 21. Data: 2021-05-16 00:29:18
    Temat: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" s7gbce$8l6$...@g...aioe.org

    > A co oni (ci artyści) winni?
    > W pojebanym systemie nie na miejscu jest

    ci -- partykuła
    ci -- tobie
    ci -- ten/oni

    > wyciągać armaty na kogoś kto z tym bajzlem ma niewiele
    > wspólnego. To nie pomysł Krawczyka, Markowskiej czy Kukiza

    W mych postach tego wątku 'Kukiz' to 'ciasteczka'.

    > aby strzyc i łupić na każdym kroku barany.

    > Teraz nasi władcy wpadli na pomysła aby barany płaciły
    > również podatek antypiracki posiadania tunerów do TV Sat.

    Władcy wybrani przez naród. Skoro naród wybrał sobie
    władze -- niechże teraz posłusznie wykonuje
    rozporządzenia tychże władz.

    [władze UE też sobie Polacy wybrali; teraz władze UE
    skubią Kaczuszki, więc Kaczuszki: podwyższają progi
    podatkowe; zwiększają kwoty wolne od podatku; dają
    trzynastki, czternastki i inne -nastki... To dopiero
    władza -- NARÓD!!! Tak sobie wybrał władzę nad ;) sobą
    ów naród, że władzuchna ;) tańczy w rytm muzyki granej
    przez tenże naród... Jak w przysłowiu: ,,Złapał Kozak
    Tatarzyna -- a Tatarzyn za łeb trzyma''... Doprawdy
    zwierzchnią władzą jest -- naród, czy (aby zdystansować
    się do AHitlera z jego 'nazizmem') społeczeństwo... od
    wieków znana prawda -- 'żadne wojsko i żadna władza nie
    utrzyma się bez poparcia ludności cywilnej', dlatego
    władcy muszą dbać o naród, jeśli chcą pozostać władcami...
    BTW władzy -- taki Oman to dopiero ma dobre władze...
    https://www.youtube.com/watch?v=4qITJinWDTI]

    Artyści powinni: odważnie mówić, gdy inni milczą w strachu;
    ciekawie nauczać, wypełniając przepaście nudnych szkół;
    kształtować moralność czy ogólnie mentalność itd...
    Tymczasem artyści nierzadko zadawalają się zwykłym
    zagłuszaniem ciszy... Herberta wiersz się przypomina:

    - czy z wycia Marsjasza nie powstanie z czasem nowa gałąź sztuki? ;)

    https://fundacjaherberta.com/biblioteka-herberta/wie
    rsze/apollo-i-marsjasz/

    to już jest ponad wytrzymałość
    boga o nerwach z tworzyw sztucznych

    żwirową aleją
    wysadzaną bukszpanem
    odchodzi zwycięzca
    zastanawiając się
    czy z wycia Marsjasza
    nie powstanie z czasem

    nowa gałąź
    sztuki -- powiedzmy -- konkretnej

    Weźmy na warsztat ZHerberta -- uczy...
    Nie zagłusza ciszy swym wyciem, ale uczy...
    Nie napomina nudnie jak ta pani z innego jego wiersza:
    https://fundacjaherberta.com/biblioteka-herberta/wie
    rsze/pan-cogito-o-cnocie/
    Marsjasz wył z bólu? -- dobrze mu tak! ukradł Atenie Aulos!
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Marsjasz
    Bogowie są mściwi, ale boginie -- te dopiero są mściwe...
    Atena nie ścigała Marsjasza, nie napominała, nie straszyła,
    ale rękami Apolina okrutnie zamordowała śmiałka...

    Uczy mitologia, uczą bajki, uczyć powinni artyści...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Coś zamachnęło się na mnie... Straciłem parycję WXP na VBoxie...
    Szczęściem mam tego wiele kopii... [lancy nie mam, dzid -- także...
    piki są w kartach... ale chyba nie w kredytowych...]

  • 22. Data: 2021-05-17 10:07:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 May 2021 20:34:22 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Tzn.?

    Jaka strona, gdzie Cie przenosi, o co prosi, co wpisujesz, itp.

    Bo na razie to czeski film - nikt nic nie wie :-)

    J.

  • 23. Data: 2021-05-18 00:38:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" mbe0jexa0rsh.v0lqwct84576$....@4...net

    > Jaka strona, gdzie Cie przenosi, o co prosi, co wpisujesz, itp.

    Akceptuję (zapewne nie ja jeden) Kukizy bezmyślnie, podświadomie,
    odruchowo itd... (nie mam czasu na wczytywanie się w różniste
    brednie okołociasteczkowe...)

    > Bo na razie to czeski film - nikt nic nie wie :-)

    Nie rozumiesz czeskich filmów? -- mieszkając obok Czechów?...

    Rozumiesz doskonale to i owo a niektórych rzeczy (jak
    chociażby dodruku szmalcu poprzez umarzanie obligacji)
    nie rozumiesz...

    -=-

    Otworzyła się strona i poprosiła o akceptację -- więc zaakceptowałem.
    Strona poinformowała mnie, że za kilka sekund będę mógł słuchać -- myślałem,
    że strona chce przeczytać siebie samą, jak czynią to niektóre strony. Na pół
    ekranu pokazał się sekundnik, po którym przywędrował SMS informujący mnie
    o tym, że właśnie uruchomiłem subskrypcję... Tamtego dnia nie podałem jawnie
    swego numeru telefonu, co widać raczej wyraźnie...

    Swój numer podałem 28 kwietnia br. do Play i do Google.
    Parę lat wcześniej podałem do Orange, gdzie ów numerek
    powędrował z Dziewiczki... Być może kiedyś podałem też
    do T-Mobile...

    Więcej numerycznych podań (dotyczących tego numeru) nie
    pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję, obiecują
    poprawę, artystyczne wycie mi nie jest potrzebne, więc
    proszę o rozgrzeszenie...

    Artystom dedykuję to:
    https://www.youtube.com/watch?v=mNNYpQnBqX4
    porno...

    -=-

    Na odpalenie numerów w Play mam 3 lata; wkrótce przeniosę tam kolejny z Orange...
    Pięć innych numerów przeniosłem z Orange do a2mobile -- jeszcze nie odpalałem
    żadnego z nich i nie wiem, do kiedy mogę je odpalić, by nie straciły na swej
    atrakcyjności... Zapewne na tej grupie 75% czytelniczek i tyluż czytelników
    zna poprawną odpowiedź na to pytanie, ale (także zapewne?) niewielu przyzna
    się do uprawy ping-ponga typu Play-a2mobile...

    Przeniosłem też numer matki z Orange do a2mobile -- i odpaliłem.
    Tym samym marnuję: minuty, SMSy, gigabajty... Zegarki cykają...

    Przenosiny z Orange przebiegły [przez ulicę?] bezproblemowo/sprawnie
    zarówno do Play via Pocztę z trąbką jak i do a2mobile via kurier,
    choć podpisowa ręka omdlała mi tak mocno, że nie popisałem się
    (delikatnie ujmując) czytelnością moich podpisów/autografów...

    [i tak nieźle -- od kilku tygodni czasami ;) tracę równowagę -- wolałem
    o tym nie myśleć ;) zbyt głośno, aby mnie nie wyrzucono ze szczepiennej
    kolejki Modernizującej to i owo... bywało, że przewracałem się; bywało,
    że jedynie ;) świat był lekko (~pi/6 zgodnie z ruchem wskazówek zegarka
    analogowego) skrzywiony/przechylony...]

    -=-

    Wprowadziłem skalę do szkicu mieszkania:
    http://www.eneuel.w.duna.pl/foty/sme.htm

    Na mej drukarce 12.5m (to raczej najdłuższa z sensownych
    krech możliwa do uzysku) drukuje się bardzo dokładnie...

    -=-

    W liście do Seagate popełniłem dwa błędy ortograficzne
    w jednym :) słowie, co spostrzegłem w chwilę po wysłaniu
    m@ila... Najwyraźniej zadziałała klątwa sprzedawcy SSHD...

    SSHD przetestowałem dwakroć via USB za pomocą HDDScan.
    Mam zazwyczaj 5ms, ale co jakiś czas ponad 100ms.
    Wkrótce wstawię do laptopa i sprawdzę, co wówczas
    podaje HDDScan... Wstawię zarówno do Acera (gdzie
    objawił się problem długich accesstimów) jak i do
    Fujitsu-Siemensa...

    (myślę, że dwakroć; raz przetestowałem i kolejny raz zleciłem
    parę godzin temu, ale poszedłem sobie i po powrocie sprawdzę,
    co uzyskałem...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2021-05-18 00:46:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 25. Data: 2021-05-18 11:07:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2021 00:46:52 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "J.F" mbe0jexa0rsh.v0lqwct84576$....@4...net
    >
    > Akceptuję (zapewne nie ja jeden) Kukizy bezmyślnie, podświadomie,
    > odruchowo itd... (nie mam czasu na wczytywanie się w różniste
    > brednie okołociasteczkowe...)

    No i jak widac trzeba zwracac uwage gdzie sie klika :-)

> [...]
    > o tym, że właśnie uruchomiłem subskrypcję... Tamtego dnia nie podałem jawnie
    > swego numeru telefonu, co widać raczej wyraźnie...

    I to jest ciekawe. Skorzystali z WAP? Konta Google/fejsbooka?
    Zasadniczo telefon nie wie, jaki jest jego nr telefonu.
    Masz jakas uprawniona przegladarke?

    Lub jak pisalem - autouzupelnianie formularzy ...

    Ale tak w ogole mnie interesuje, jak Ty tam trafiles - Krawczyka na
    music-online to chyba nie ma.

    > Wprowadziłem skalę do szkicu mieszkania:
    > http://www.eneuel.w.duna.pl/foty/sme.htm
    > Na mej drukarce 12.5m (to raczej najdłuższa z sensownych
    > krech możliwa do uzysku) drukuje się bardzo dokładnie...

    Ale co to ma do sprawy?

    Poza tym tak to kazdy potrafi - wsadz w drukarke rolke papieru i
    wydrukuj kreske o rzeczywistej dlugosci 12.5m :-)

    J.

  • 26. Data: 2021-05-18 12:03:35
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 18 maj 2021 o 11:07, J.F pisze:

    > No i jak widac trzeba zwracac uwage gdzie sie klika :-)

    Przeglądam sporo stron WWW -- każda prosi o akcepty, niejedna
    prosi o kilka, bywa, że te akcepty [każde pragnie społecznej
    akceptacji] zabierają ćwierć minuty lub więcej -- bez wgłębiania
    się akceptowane treści... Czytanie akceptowanych treści pochłaniałoby
    już pełne minuty -- szkoda życia...

    > I to jest ciekawe.

    Dlatego piszę.

    > Skorzystali z WAP? Konta Google/fejsbooka?
    > Zasadniczo telefon nie wie, jaki jest jego nr telefonu.
    > Masz jakas uprawniona przegladarke?

    Nie wiem nawet tego, jakiej przeglądarki użyłem -- mam tam wiele...

    > Lub jak pisalem - autouzupelnianie formularzy ...

    > Ale tak w ogole mnie interesuje, jak Ty tam trafiles - Krawczyka
    > na music-online to chyba nie ma.

    Zwłaszcza AKrawczyka -- trafiłem tam wprost z wyszukiwarki.

    > Ale co to ma do sprawy?

    Nic -- co chyba oczywiste.
    [ileż można nawijać w tej sprawie? -- kto na telefonicznych
    kontach ma forsę inną niż przenosinowa, niechaj uważa;
    najwyraźniej tu nikogo takiego nie ma, choć wiele zawzięcie
    twierdzi, iż regularnie zasila to i owo prawdziwą mamoną...]

    > Poza tym tak to kazdy potrafi

    Więc zdradź tajemnicę -- narysuj w SVG na drukarce kreskę
    żądanej długości. Przykładowo narysuj 250mm z dokładnością
    lepszą niż 0.1mm -- sprawdzę, czy tyle mam na wydruku/papierze.

    > - wsadz w drukarke rolke papieru

    Nie mam rolki stosownego papieru -- toaletowy jest
    zbyt miękki, zbyt chłonny i zbyt wąski... ;)

    > i wydrukuj kreske o rzeczywistej dlugosci 12.5m :-)

    Jaki w tym problem?

    -=-

    LEDki z AliExpress -- tanie, ale krótko żyją...
    W WC straciłem (już podmieniłem na zdrową) zintegrowany zasilacz...
    LEDka mrugała w rytm ;) włączania/wyłączania wiatraka w WC...
    Inne urządzenia (w tym odkurzacz) nie wywierały widocznego wpływu...
    Poza tym (że mrugała) ta LEDka ledwo świeciła -- same COB-LEDki są
    najwyraźniej zdrowe, ale zasilacz na PCB jest jakoś uszkodzony...
    Za jakiś czas być może będę kleił skorupy ;) -- z tej PCB wezmę
    sprawny zasilacz, z tamtej PCB wezmę sprawną multiLEDkę... ;)

    -=-

    SSHD via USB-SATA daje zwykle 5ms, co jakiś (regularnie -- IMO to
    jakieś artefakty) czas daje ponad 100ms... (pomiędzy 5ms i 100ms
    niemal nic) W wolnej chwili wrzucę ów dysk do lapków i przetestuję
    ponownie, ale bezpośrednio via SATA...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 27. Data: 2021-05-18 12:38:00
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 18 maj 2021 o 12:03, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Więc zdradź tajemnicę -- narysuj w SVG na drukarce kreskę
    > żądanej długości. Przykładowo narysuj 250mm z dokładnością
    > lepszą niż 0.1mm -- sprawdzę, czy tyle mam na wydruku/papierze.

    Może narysuj zamkniętą kopertę?
    sqrt(210^2+297^2)=363,743041170549 -- ale że moja drukarka
    nie drukuje bez marginesów, więc nieco mniej:
    sqrt(190^2+277^2)=335,900282822149
    lub raczej: sqrt(150^2+237^2)=280,479945807182

    Centralnie koperta o wymiarach:
    150mm na 237mm

    I obaczym, co Ci wypełznie... ;)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 28. Data: 2021-05-18 13:39:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2021 12:03:35 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Nic -- co chyba oczywiste.

    To moze by tego nie pisac ? :-)

    > Więc zdradź tajemnicę -- narysuj w SVG na drukarce kreskę
    > żądanej długości. Przykładowo narysuj 250mm z dokładnością
    > lepszą niż 0.1mm -- sprawdzę, czy tyle mam na wydruku/papierze.

    Po pierwsze - drukarka ma swoja dokladnosc.
    Mozliwe, ze to nie lezy w granicach jej mozliwosci.
    Chcesz dokladnie - wydrukuj na LED-wce np Oki, mozna tez sprobowac
    atramentowki HP.
    Ale to w poziomie, bo w pionie to przesuw papieru jest pewnie zbyt
    niedokladny.

    Po drugie - windows lubi skalowac.

    Swoja droga - najprosciej moze byc w postscripcie, i to wprost do
    drukarki - o ile ma PS.

    > Nie mam rolki stosownego papieru -- toaletowy jest
    > zbyt miękki, zbyt chłonny i zbyt wąski... ;)

    Na jedna kreske starczy :-)

    > Jaki w tym problem?

    Wydrukujesz, to sie dowiesz :-)

    J.

  • 29. Data: 2021-05-18 17:11:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2021 16:51:02 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F" wrote:
    >: Po pierwsze - drukarka ma swoja dokladnosc.
    >
    > Przykładowo 600 lub 1200 DPI.
    > Moja drukuje z dokładnością lepszą niż 1/10 mm -- pomijając artefakty.

    Rozdzielczosc sie to nazywa.

    A dokladnosc ... wydrukuj sobie ta drukarka siatke pojedynczych
    punktow, np co 1cm, i potem mierz, jaka naprawde pozycje maja.

    > Każda wersja ps. nadaje się do tego drukowania?

    Tak.

    J.

  • 30. Data: 2021-05-18 19:04:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 1d6ncw5iaqcvj.1gmddz00vloxr$....@4...net

    > Rozdzielczosc sie to nazywa.

    > A dokladnosc ... wydrukuj sobie ta drukarka siatke pojedynczych
    > punktow, np co 1cm, i potem mierz, jaka naprawde pozycje maja.

    Drukowałem, mierzyłem itd...

    > Tak.

    Sprawdziłeś czy zgadujesz?

    -=-

    Czekam (niecierpliwie!!!) na tekstowy (SVG) plik z kopertą. ;)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" s805e8$1om8$...@g...aioe.org

    > Centralnie koperta o wymiarach:
    > 150mm na 237mm

    -=-

    Czekam też na SVG3D i stosowne (czyli tanie jak barszcz) drukarki 3D. :)

    --