  • 11. Data: 2021-12-05 14:58:42
    Temat: Re: Złośliwość Głupota? Zqwiść?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 04.12.2021 o 21:09, Jacek pisze:

    > Teraz czekamy na zatrzymanie dowodów samochodów, które jadą z tablicami
    > rejestracyjnymi "Para Młoda"
    > Jacek

    Nie zabiorą bo nie ma na to podstawy.
    Ale 100 zeta i 3 punkty to a jakże każdy milicjant wlepia z uśmiechem na
    ustach za zakrywanie tablic.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2021-12-05 15:00:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2021 o 13:05, Adam pisze:

    > Nie dosłyszałem, czy mierzyli.
    > Czy Policja dysponuje miernikami hałasu?
    > Nie przypominam sobie też, czy w rozporządzeniach są wyznaczone dokładne
    > definicje pomiarów hałasu.

    Są wyznaczone. Policja posiada mierniki głośności ale nie jest to z
    pewnością standardowe wyposażenie radiowozu.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-12-05 23:14:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2021 20:49:59 +0100, ii napisał(a):

    > A moje Twizy dzisiaj przeszło przegląd, ale ... nie ma wydechu w tym
    > katalizatora.

    A jak Ty OC placisz ... mozna bez pojemnosci silnika ? :-)
    Pierwszy nie jestes, to widac mozna.

    Albo jak delegacje rozliczyc ... jaka stawka za km ?

    J.

  • 14. Data: 2021-12-06 11:50:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.12.2021 o 23:14, J.F. pisze:

    > A jak Ty OC placisz ...

    Szybkie płatności :-)

    > mozna bez pojemnosci silnika ? :-)
    > Pierwszy nie jestes, to widac mozna.

    Zadzwoniłem do ubezpieczalni by mi dali ofertę na nowego właściciela.
    Dostałem, zapłaciłem. W porównywarkach Twizy nie było. W innych
    ubezpieczal[niach nie potrafili przedstawić oferty.

    > Albo jak delegacje rozliczyc ... jaka stawka za km ?

    Ponoć w pełnej wysokości. :-)

  • 15. Data: 2021-12-06 20:01:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Dec 2021 12:37:25 +0100, Jacek

    > Waszmość rozszerz nieco horyzonty i weź pod uwagę, że przepisy zawsze
    > odnoszą się do zdarzeń przeszłych i nigdy nie przewidują
    > niespodziewanych zmian w przyszłości.
    > Jakby Fleming miał na ścianie instrukcję mycia sprzętu HACCP i ją
    > stosował, to nigdy by nie odkrył penicyliny.

    No właśnie, trochę inne czasy mamy, wiemy że trzeba myć ręce bo bakterie i
    wirusy są. Waszmość smuci zatem jak ci co skuteczność szczepionek podważają
    twierdząc że jak ktoś ma wątpliwości co do szczepień to jest oświeconym
    "Flemingiem", i niczym ówcześni naukowcy którzy mimo przeciwności i często
    piętnowania ich za nowe teorie szli dalej pod prąd. Tylko te głuptoki nie
    uwzględniają że minęło wiele wieków i wiedza jednak jest "trochę"
    obszerniejsza niż była wtedy. Ergo, wiadomo że hałas i spaliny szkodzą (a z
    pewnością przeszkadzają) ludziom -- chcesz odkrywać koło na nowo?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2021-12-06 21:59:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 04.12.2021 o 20:07, yabba pisze:

    > Mierzyli głośność wydechu? Może rzeczywiście był za głośny.
    > Tego wnętrza to nie rozumiem. Chodzi o wyposażenie kabiny pasażerskiej
    > czy brak wnętrza w katalizatorze.

    Bo to jest tak, że policjant może zatrzymać DR na podstawie "tak mi się
    wydaje" i odesłać na badanie do SKP wystawiając pokwitowanie za tenże DR
    z kilkudniowym terminem na poruszanie się (dojazd na SKP). I może się
    okazać na SKP, że odstępstw od wymagań technicznych nie było.
    Dodatkowo - policjant zatrzymując DR ma go odesłać w ciągu (chyba) 7 dni
    do urzędu, który go wydał, ale nic mu nie zrobisz, jeśli tego nie zrobi
    w terminie, tylko np. za dwa tygodnie. I dokładnie tak miałem (samochód
    sprawny, DR nie ma w starostwie przez 2 tygodnie), bo przejechałem
    kiedyś koło patrolu z pączkami "wziuuu', a powinienem "pyrpyrpyr".
    No i jeszcze pół biedy, jak masz do tego urzędu blisko, a nie na drugi
    koniec Polski.
    M. in. dlatego teraz (w styczniu ;) ) nie odebrałem "twardego dowodu" ze
    starostwa, przynajmniej go nie zgubię :)
    A z BT rajdówek to jest taki dziwny układ "od zawsze", że teoretycznie
    te samochody nie spełniają wymogów, ale z drugiej strony są zwykle
    solidniejsze i bezpieczniejsze od serii, właściciele wiedzą do kogo
    jeździć po stempelek, żeby nie było bezsensownego marudzenia, bo i tak
    każdy wie, że można pod przegląd przygotować samochód, a jutro będzie
    znowu rajdówką. A tu się musiała trafić jakaś niedojebana pizda w
    mundurze, która zrobiła sobie wynik i poczuła się jak strażnik Texasu.

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 17. Data: 2021-12-07 06:35:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2021 o 21:59, LEPEK pisze:

    > A tu się musiała trafić jakaś niedojebana pizda w
    > mundurze, która zrobiła sobie wynik i poczuła się jak strażnik Texasu.

    Dość dobrze to co się odjebało podsumowuje dawny (tak z 10 lat temu)
    dialog między milicjantem a przechodzącym w miejscu niedozwolonym:

    "Przestembca - Ale w całej europie wszyscy tak chodzą!
    milicjant - ale my jesteśmy w polsce a nie europie!"

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-12-11 00:38:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-12-04 o 15:34, Adam pisze:
> [...]
    > Gadali o dzisiejszym Rajdzie Barbórka.
    >
    > Podczas przejazdu pomiędzy OS-ami panowie pulicjanci zatrzymali dowody
    > rejestracyjne dwóch pojazdów za "głośny wydech" i za "brak wnętrza".
    >
    > Drugi problem to taki, że pojazd uczestniczący w rajdzie nie może być
    > przewożony na lawecie, skutkuje to nawet odebraniem licencji.
    >
    > Pamiętam z rajdów, w których uczestniczyłem osobiście, że też czasami
    > policyjne ekipy czaiły się np przy wyjeździe albo wjeździe na parking i
    > łapali. Kiedyś zgarnęli całą ekipę na quadach - kilka pojazdów od razu.
    >
    > O co chodzi? Czy Policja świadomie zatrudnia takie betony?

    Widocznie mieli przerobione wydechy i robili za dużo hałasu.
    Dobrze, że powoli biorą się za tą patologię.

  • 19. Data: 2021-12-11 17:41:54
    Od: Pcimol <...@...com>

    > Widocznie mieli przerobione wydechy i robili za dużo hałasu.
    > Dobrze, że powoli biorą się za tą patologię.

    Chyba lepiej byłoby gdyby wzieli sie za taka patologię w mieście.
    Nie na rajdzie.

  • 20. Data: 2021-12-11 17:58:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2021 o 17:41, Pcimol pisze:

    > Chyba lepiej byłoby gdyby wzieli sie za taka patologię w mieście.
    > Nie na rajdzie.

    Znaczy się podjechać pod market w weekend gdzie piłują golfy z
    dziurawymi tłumikami na ręcznym myśląc ze to drift albo ściągnąć z ulicy
    piłujących szlifierki w te i nazad? A może jeszcze do jakiegoś "gangu"
    motocyklowego z pustymi lbami i tłumikami mieliby startować - pojebało
    cię - jeszcze by wpierdol dostali. A tu klient widoczny z daleka,
    grzeczny...

    --
    Shrek