  • 81. Data: 2023-03-22 17:22:08
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 17:10, J.F pisze:

    > Nie wiem co dokladnie masz na mysli, w więc czy dobrze piszesz.
    > Wydaje mi sie, ze nie ..

    Bo są również osoby (przykładowo), które muszą nosić zegarek, żeby
    oznaczać sobie, która ręka jest prawa czy lewa i nie jest to chorobą.

    > Ale o co wy macie spór?
    > że nie ma w przepisach "ustąpic pierwszeństwa nadjezdzającemu z prawej
    > strony", czy ze wszycy mówią o regule prawej ręki, a przepisach
    > nie ma nic o ręce, ani o regule?

    Nikt oprócz Akarma nie ma problemu na tej grupie :) On drąży temat bo
    nie znalazł w PoRD definicji "prawej ręki" ale znalazł definicję "prawej
    strony" i nie potrafi tego zinterpretować, więc doszukuje się
    wyjaśnienia i dowodów, dlaczego ludzie używają definicji "prawej ręki" a
    nie "prawej strony".

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 82. Data: 2023-03-22 17:27:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    )

    > Spróbowałem mu to wyjaśnić od "korzeni" może pojmie :)

    Zapomniałem - jeszcze kierownik/kierowniczka/kierunek. I tu dochodzimy
    do ważnego zagadnienia czy jak pokażemy komuś w przeciwną stronę to jest
    ok, bo przecież zwrotu nie określiliśmy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2023-03-22 17:29:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Mar 2023 17:22:08 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Bo są również osoby (przykładowo), które muszą nosić zegarek, żeby
    > oznaczać sobie, która ręka jest prawa czy lewa i nie jest to chorobą.

    Ale tu jest jakas lateralizacja skrzyĹźowania, i zegarek do tego
    potrzebny?

    To chyba jakies inne schorzenie, ja mam na linii ucho/reka :-)

    J.

  • 84. Data: 2023-03-22 17:37:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 17:29, J.F pisze:

    > Ale tu jest jakas lateralizacja skrzyżowania,

    Nie skrzyżowania a skrzyżowana :>

    > i zegarek do tego
    > potrzebny?

    Czasem :)

    > To chyba jakies inne schorzenie, ja mam na linii ucho/reka :-)

    To masz jakieś schorzenie? Lateralizacja nie jest schorzeniem.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lateralizacja
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 85. Data: 2023-03-22 19:40:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale o co wy macie spór?
    > że nie ma w przepisach "ustąpic pierwszeństwa nadjezdzającemu z prawej
    > strony", czy ze wszycy mówią o regule prawej ręki, a przepisach
    > nie ma nic o ręce,

    To drugie.
    I pierdzielą o tym jak potłuczeni od kilku dni.

  • 86. Data: 2023-03-22 22:14:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 22.03.2023 o 17:16, Shrek pisze:

    > A chuj prawda - zegarek nosi się na nadgarstku a nie na ręce:P Jak długo
    > zamierzasz robić z siebie idiotę?

    No to leć szybko opierdolić tego, który to mówił. Wyjaśnij mu, że plecie
    bzdury, Że lewa ręka to nie jest ta od zegarka. :D

    --
    -
    Akarm

  • 87. Data: 2023-03-23 00:44:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 12:17, Akarm pisze:

    Heh, problem z logiką u Ciebie :D...no musiałem :)

    > Gdybyś zdawał sobie sprawę z tego, o czym rozprawiasz, to może
    > dotarłoby, że ręka nie ma nic wspólnego z zapamiętaniem stron. Na
    > przykład jedna z osób zapamiętała, że zegarek nosi na lewej ręce i stąd
    > wie, gdzie jest lewa ręka.

    To zapamiętanie gdzie jest lewa ręka, na której jest zegarek nie ma nic
    wspólnego z zapamiętaniem że to lewa ręka? Hre,Hre, czytam i nie wierzę
    "oczom" w sprzeczność wypowiedzi! Niby nie ma nic wspólnego z
    zapamiętaniem a za chwilę ma pewność w zapamiętaniu :D

    ROTFL.

    > Ale to się nijak ma do mojego twierdzenia, że nie ma żadnej reguły,
    > która mówiłaby coś o ręce.

    Powyżej sam stworzyłeś regułę LEWEJ ręki, która odnosi się do tego,
    która jest prawa a która lewa :D bo to logika (tak, wiem, trudne słowo).

    > Jeszcze raz, skoro nie zrozumiałeś.
    > Ch... mnie obchodzi, jak sobie chcesz powiązać jakąś zasadę z jazdą
    > samochodem. Spróbuj odnieść się do mojego twierdzenia, że nie istnieje
    > reguła, która mówiłaby cokolwiek o ręce.

    Sam stworzyłeś regułę "lewej ręki" w oparciu o zegarek. Logika nakazuje,
    że ręka bez zegarka jest...PRAWĄ RĘKĄ :D

    > Nie usiłuj za wszelką cenę twierdzić, że "reguła", która nic nie mówi o
    > prawej ręce, mówi właśnie o prawej ręce. Nie rób z siebie jeszcze
    > większego kretyna.

    Ależ bredzisz. Stworzyłeś regułę LEWEJ ręki w oparciu o zegarek więc
    LOGICZNYM jest, że pozostała ręka bez zegarka jest PRAWĄ RĘKĄ. Trzeciej
    ręki nie ma u większości ludzi :)

    > Ewentualnie wykaż, że ta reguła mówi o ręce.

    Co mam wykazać? Że z logiką masz problem? To już wykazałem wcześniej ale
    nie zrozumiałeś :] Kto nie zrozumiał, ja czy Ty?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 88. Data: 2023-03-23 02:09:03
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > W dniu 22.03.2023 o 12:17, Akarm pisze:
    >
    > Heh, problem z logiką u Ciebie :D...no  musiałem :)

    Czasem człowiek musi, inaczej się udusi...

> [...]
    > "oczom" w sprzeczność wypowiedzi! Niby nie ma nic wspólnego z
    > zapamiętaniem a za chwilę ma  pewność w zapamiętaniu :D

    Przeczytaj jeszcze raz. Tylko dla odmiany powoli i ze zrozumieniem.
    Ten człowiek twierdzi, że nie wie gdzie jest lewa ręka.
    Dopiero kiedy widzi zegarek, to wtedy wie, że to lewa ręka. Bredzi?
    Bardzo możliwe. Leję na to.

    > Powyżej sam stworzyłeś regułę LEWEJ ręki, która odnosi się do tego,
    > która jest prawa a która lewa :D bo to logika (tak, wiem, trudne słowo).

    Nie stworzyłem żadnej reguły.

    > Sam stworzyłeś regułę "lewej ręki" w oparciu o zegarek. Logika nakazuje,
    > że ręka bez zegarka jest...PRAWĄ RĘKĄ :D

    Tę regułę nie ja stworzyłem. I dla tego człowieka nie jest to reguła
    ręki, tylko reguła zegarka. Ale żeby to zrozumieć, trzeba przynajmniej
    odrobimy zdolności logicznego myślenia.
    Jak sam twórca tej reguły twierdzi - kiedy zobaczy gdzie jest zegarek,
    to wie która ręka jest lewa.

    > Ależ bredzisz. Stworzyłeś regułę LEWEJ ręki w oparciu o zegarek więc
    > LOGICZNYM jest, że pozostała ręka bez zegarka jest PRAWĄ RĘKĄ. Trzeciej
    > ręki nie ma u większości ludzi :)

    Powtórzę: pewien człowiek stworzył sobie regułę zegarka i w oparciu o
    nią może określić, która z rąk jest lewą ręką.

    Na podobnych zasadach istnieje reguła prawej dłoni, a nie elektronów czy
    linii magnetycznych: odpowiednie ułożenie dłoni wskazuje ich przebieg.

    Ale w wyimaginowanej tzw. "regule prawej ręki" nie ma nic określającego,
    jak należy jeździć według prawej ręki. Nie ma ani jednego słowa o
    sposobie wykorzystania ręki.

    > Co mam wykazać? Że z logiką masz problem? To już wykazałem wcześniej ale
    > nie zrozumiałeś :] Kto nie zrozumiał, ja czy Ty?

    Z logiką to nie ja mam problem.

    --
    -
    Akarm

  • 89. Data: 2023-03-23 06:06:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2023 o 22:14, Akarm pisze:

    > No to leć szybko opierdolić tego, który to mówił. Wyjaśnij mu, że plecie
    > bzdury, Że lewa ręka to nie jest ta od zegarka. :D

    Jeszcze raz bo nie zrozumiałeś - zegarek nosi się na nadgarstku a nie na
    ręce:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2023-03-23 09:14:35
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 23.03.2023 o 06:06, Shrek pisze:

    > Jeszcze raz bo nie zrozumiałeś - zegarek nosi się na nadgarstku a nie na
    > ręce:P

    Muszę przyznać, że mam w dupie to, gdzie ktoś nosi zegarek. Widziałem
    również na palcu.
    Ale tak, żebyś nie robił z siebie wyjątkowego idioty, odpowiedz: gdzie
    znajduje się nadgarstek?

    --
    -
    Akarm