  • 21. Data: 2009-05-21 08:12:26
    Temat: Re: Znowu zajechał
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 20 Maj, 19:50, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Podobno zaprogramowane to mozna miec w miesniach po tysiacach powtorzen.
    > :-)
    >
    > A w zyciu to sytuacja pojawia sie nagle, strzal adrenaliny, swiat
    > dookola zwalnia, a reakcje sa przyspieszone, w duzej mierze oparte na
    > odruchach.

    niekoniecznie na odruchach, rzeczywiście wydaje się dużo czasu na
    myślenie, i tak jest, jednak często te przemyślenia nie są
    wystarczająco logiczne i trafne.

    przez maskę łatwo przelecieć, nawet się nie trzeba mocno starać ani
    wyskakiwać, tylko później nogi bolą i ciężko chodzić jest. ale ja to
    sie nie znam bo tylko przez małe punto czy coś takiego przeleciałem. a
    przez kabinę nie wyobrażam sobie skoku pod kątem prostym do auta.

    > Ja tam jak lecialem we dwojke z moto to widzac przed soba slupek
    > kilometrowy pomyslalem tylko ze to dobrze ze ja jestem z przodu to wezme
    > go na siebie.
    > O tym ze od ilus lat slupki robia z plastiku juz nie pomyslalem :-)

    ty bohaterze :) nie wiem jaką miałeś prędkość podczas kontaktu dupą z
    ziemią ale przy kontakcie z takim betonowym słupkiem byście się
    rozwalili oboje. ja miałem dawno temu przyjemność sprawdzić
    wytrzymałość takiego słupka plastikowego, wydawał się cholernie
    twardy- nie polecam.

    --
    wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak

  • 22. Data: 2009-05-21 08:44:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    grzech napisał(a):
    > Właśnie - w tej newralgicznej sekundzie, przed bumem człowiek nie myśli.

    Dla tego ja od lat jezdze z wydrukowanymi poradami Precli. Mam to
    przyklejone na zbiorniku.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 23. Data: 2009-05-21 09:35:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    WIADRO pisze:

    > ty bohaterze :)

    niewazne, na gorze jest mi policzone za dobry uczynek.

    KJ

  • 24. Data: 2009-05-21 09:57:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Dla tego ja od lat jezdze z wydrukowanymi poradami Precli. Mam to
    > przyklejone na zbiorniku.

    gdzieś obok FAQ czy pod nakrętką wlewu?

    --
    gildor
    9'99

  • 25. Data: 2009-05-21 10:44:05
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 20 Maj, 01:48, drburski <m...@o...eu> wrote:
    > Niestety po raz kolejny statystyki
    rosnąhttp://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zgin
    al_motocyklista.html
    > tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1601055,0,,zobacz_motoc
    yklowy_crash_test,wiadomosc.html

    apropo skakania przez auto, ciekawie to wygląda w zderzeniowym tescie
    przy 50 km/h cb500 kontra ford
    40% wypadków z udziałem motocyklistów jest spowodowane wymuszeniem
    kierowcy auta

    --
    wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak

  • 26. Data: 2009-05-21 10:50:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:
> [...]
    > przy 50 km/h cb500 kontra ford
    > 40% wypadków z udziałem motocyklistów jest spowodowane wymuszeniem

    manekin nie miał szans przeskoczyć. słabo myśli.

    --
    gildor
    9'99

  • 27. Data: 2009-05-21 10:55:41
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    WIADRO pisze:
    rosnąhttp://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zgin
    al_motocyklista.html

    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1601055,0,,zobacz_motoc
    yklowy_crash_test,wiadomosc.html

    Zapamiętajcie kolor tej gieeski, pójdzie na allegro jako nówka nie
    śmigana o małym przebiegu (w to akurat wierzę - to tylko 10 metrów)

  • 28. Data: 2009-05-21 11:14:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    yklowy_crash_test,wiadomosc.html

    > Zapamiętajcie kolor tej gieeski, pójdzie na allegro jako nówka nie
    > śmigana o małym przebiegu (w to akurat wierzę - to tylko 10 metrów)

    ten motur nie ma silnika.

    --
    gildor
    9'99

  • 29. Data: 2009-05-21 11:15:37
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 20 May 2009 18:49:55 +0200
    Leszek Karlik wrote:

    > Ta, ja też tak w eksperymentach myślowych zawsze kombinuję że jak nie wyda
    > hamować to wybić się w górę w ostatniej chwili. Tylko w realnej sytuacji
    > to raczej nie ma czasu na myślenie, a trudno ćwiczyć przeskakiwanie nad
    > samochodem w który się wbija motocykl :->>

    Szukam i szukam ale nie mogę znaleźć. Na youtube kiedyś kiedyś widziałem
    filnik, jak koleś szalał cebrą po śniegu. Zapieprzał prosto w zaspe 2x
    wyższą niż ta cebra. Sprzęt wbijał się w śnieg a on robił salto i leżał
    na górze.

    > No, ciężarówki, autobusy i inne vany to śmierć na kółkach. :-\

    A słyszeliście, żeby ktos wjechał pod pociąg motocyklem? Tak z ciekawości
    pytam.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 30. Data: 2009-05-21 11:18:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb pisze:
    > A słyszeliście, żeby ktos wjechał pod pociąg motocyklem? Tak z ciekawości
    > pytam.

    nie, ale telewizor pokazał jak 2 typów wskoczyło na pociąg.

    --
    gildor
    9'99