  • 31. Data: 2009-05-21 11:23:24
    Temat: Re: Znowu zajechał
    Od: mech <m...@v...pl>

    drburski wrote:
    > tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

    tak apropo debili w puszkach to ostatnio trafilem na cos takiego (sprzed
    5 dni):

    http://fishki.net/comment.php?id=51920

    Auto wyjechało na podwójnej ciągłej, winna bez dyskusji. Z drugiej
    strony była szansa na ucieczkę motocyklisty. Pod warunkiem, że
    rzeczywiście jechałby cały czas skoncentrowany. I znowu pojawia się
    wniosek, że dłużej jeżdżą na dwóch kółkach Ci, którzy w każdym aucie
    widzą potencjalnego wariata próbującego go zabić.

    mech

  • 32. Data: 2009-05-21 11:30:32
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 21 Maj, 12:50, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > manekin nie miał szans przeskoczyć. słabo myśli.

    zachowuje się jak 99% motocyklistów przed zderzeniem,
    wyskocz z miejsca siedzącego, ile podskoczysz?
    nie ma szans żeby na sporcie wyskoczył w górę bez pomocy katapulty,
    jeszcze przy pozycji zapartej od hamowania
    chyba że ja taki małoskoczny jestem, mimo robienia 'wsadów' na koszu,
    jestem w stanie uwierzyć że pasażer wyskoczy, ma wyżej podnóżki a i
    owszem

    --
    wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak

  • 33. Data: 2009-05-21 11:35:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:

    > zachowuje się jak 99% motocyklistów przed zderzeniem,
    > wyskocz z miejsca siedzącego, ile podskoczysz?

    ale po co mam skakać? samo mnie skoczy. ale wstać by trzeba, inaczej
    nogi kierownica połamie bardziej. kabat pisał, że kumpel wstał, a nie
    skakał.

    > nie ma szans żeby na sporcie wyskoczył w górę bez pomocy katapulty,
    > jeszcze przy pozycji zapartej od hamowania

    na sporcie to od razu jestes gotów do skoku. nogi masz gotowe do skosku.
    tylko luuu i do przodu, a nie do góry ;)

    > chyba że ja taki małoskoczny jestem, mimo robienia 'wsadów' na koszu,
    > jestem w stanie uwierzyć że pasażer wyskoczy, ma wyżej podnóżki a i
    > owszem

    aleś się uczepił. przeciez nie o skok tu chodzi. samo Cię skoczy, bez
    Twojej pomocy. ale czasem lepiej się do tego przygotować.

    --
    gildor
    9'99

  • 34. Data: 2009-05-21 12:21:01
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    gildor pisze:
> [...]
    yklowy_crash_test,wiadomosc.html

    > ten motur nie ma silnika.

    A po co dziadkowi raz w tygodniu do kościoła silnik?

  • 35. Data: 2009-05-21 12:29:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    yklowy_crash_test,wiadomosc.html

    > A po co dziadkowi raz w tygodniu do kościoła silnik?

    booo fred flinston jest tylko w cartoon network?

    --
    gildor
    9'99

  • 36. Data: 2009-05-21 13:53:26
    Od: t...@g...com

    On 21 Maj, 13:35, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ale po co mam skakać? samo mnie skoczy. ale wstać by trzeba, inaczej
    > nogi kierownica połamie bardziej. kabat pisał, że kumpel wstał, a nie
    > skakał.

    No wlasnie, ja po przelocie przez kierownice mialem dwa ubytki
    w nodze ponizej kolana. Ksztaltem i wzajemnym polozeniem przypominaly
    troche
    lustrzane odbicie przelacznikow przy kierownicy i taka ich geneza
    zostala przyjeta.
    Ale caly czas nie pamietam zebym wstawal.
    hmm w sumie zderzenie bylo przy tylnym slupku wiec w zasadzie jak moto
    zaczelo krzywic lagi
    i robic swoje 180 stopni to bylismy w odpowiedniej pozie do lotu bez
    zabierania ze soba kierownicy
    i nic nie stalo nam na przeszkodzie, wyrzucilo Nas ponad bagażnikiem a
    Ja tylko zarylem w ten slupek.
    I tak podsumowujac nie przyszlo w trakcie do glowy zeby wstac - tylko
    hamowanie do samego konca
    .. bo wyminac juz sie nie dalo.
    Podsumowujac: Do ostatniej chwili jakos trudno sie pogodzic z wielkim
    bum, zamiast szykowac sie do lotu.

  • 37. Data: 2009-05-21 14:13:21
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 21 May 2009 13:18:31 +0200
    gildor wrote:

    > nie, ale telewizor pokazał jak 2 typów wskoczyło na pociąg.

    Torque? ;-]]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 38. Data: 2009-05-21 14:35:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Torque? ;-]]

    a nie wiem, nie zapytałem jak im tam. głupio bym wyglądał gadając do
    telewizora.

    --
    gildor
    9'99

  • 39. Data: 2009-05-21 17:25:38
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Podsumowujac: Do ostatniej chwili jakos trudno sie pogodzic z wielkim
    > bum, zamiast szykowac sie do lotu.

    Szykowanie się do lotu jest najważniejsze. Leżałem na moto kilka razy z
    różnych powodów, ale zawsze bez obrażeń. Myślę że właśnie dlatego,
    ponieważ zawsze umiałem sobie powiedzieć: no dobra, bum jest
    nieuniknione i trzeba szybciutko opuszczać moto. Z połamaną nogą
    wyszedłem raz, bo byłem pasażerem i wtedy nie miałem możliwości ocenić,
    czy już trzeba skakać.

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 40. Data: 2009-05-21 18:59:41
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Koczis pisze:

    > No tak, ale nie zdazylem poznac goscia :(
    > Moze jutro podjade w to miejsce i zapale symboliczna lampke od Nas(forumowiczow).
    >
    > Koczis
    > R1
    Ok,juz się zacząłem zastanawiać czy nie dla Ciebie Ta świeczka,Jamachów
    w okolicy aż tak dużo nie ma
    Swoją drogą 2 tyg temu byłem blisko zaparkowania w bok Avensisa na
    winklach w Pęcicach,facet wyskoczył z polnej drogi doskonale mnie widząc
    ,ledwo wydało...

    --
    Tomek
    BMW R1100S