  • 41. Data: 2021-08-10 21:04:33
    Temat: Re: Zostałem SESZOWANY ;-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.08.2021 o 20:59, _Master_ pisze:

    > Dziwna logika.
    >
    > Dla mnie wygląda to jak zajmowanie Krymu za pomocą zielonych ludzików
    > przez Putina.

    Czemu dziwna? Służby działają i mają dostęp a Ty nie masz.

  • 42. Data: 2021-08-10 22:04:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 21:04, ii pisze:

    > Czemu dziwna? Służby działają i mają dostęp a Ty nie masz.

    Napisałem o Putinie żeby pokazać metodę.

    Służby to zupełnie coś innego.

  • 43. Data: 2021-08-11 19:13:45
    Temat: Re: Zostałem przez siebie samego doszczętnie OSRANY, cuchnę na cały świat!
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    szambo majsterklepka zDupy <...@...pl> szczylów obsrana spuściła ponownie
    żółtą cuchnącą ciecz i najebała...
    > Może te kamerki jednak zaklejać

    Zaknebluj STYJE, bo po gównie wszyscy i wszędzie rozpoznają
    takiego osranego gówniarza.

    --

    Sprzedani jevvsom: http://bit.ly/2PklL1b ??

    Wydymani na sucho: http://bit.ly/3bM1olQ ??

    Wydupceni bez mydła: https://bit.ly/3n6tQkP ?

    .

    .

  • 44. Data: 2021-08-11 22:44:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.08.2021 o 22:04, _Master_ pisze:

    > Napisałem o Putinie żeby pokazać metodę.
    >
    > Służby to zupełnie coś innego.

    Co niby innego. Ktoś nad nami czuwa.

  • 45. Data: 2021-08-12 02:19:16
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 sie 2021 o 20:49, _Master_ pisze:

    > Co jest bardziej prawdopodobną przyczyną NACHALNEGO wyświetlania mi
    > reklam okularów?
    > - wyciek z systemu/komputera optyka który okulary produkował?
    > - wyciek z NFZ informacji o refundacji okularów?
    > - czy to że siedziałem z godzinę w okularach również przed ekranem
    > smartfona? ;-)

    > Może te kamerki jednak zaklejać? ;-)

    Okularów na nosie używam (z przerwami na kąpiel sen itp.) od
    54 lat -- nie widuję internetowych reklam okularów, choć nie
    zasłaniam celowo kamerek smartfonów podczas czytania...

    Ostatni raz me okulary mogły być (nie wiem, czy były) refundowane
    przez NFZ w 2013 r. -- właśnie ~wtedy kupiłem Monstera Pentagramu
    a wcześniej miałem ~13 miesięcy ACE Samsunga, którego używałem
    jak malutkiego tabletu...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 46. Data: 2021-08-12 10:16:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-11-sierpnia-2021 o 22:44, ii pisze:
    > Co niby innego. Ktoś nad nami czuwa.

    Płacisz podatki aby służby nad Tobą czuwały. ;-)

    A Google się samo wpierdala w Twoje życie.

    Dlaczego tu milczą Ci wszyscy obrońcy demokracji i praw człowieka?

  • 47. Data: 2021-08-12 17:01:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-12-sierpnia-2021 o 02:19, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > nie widuję internetowych reklam okularów, choć nie
    > zasłaniam celowo kamerek smartfonów podczas czytania...

    A ja pierwszy raz zasiadłem na więcej niż kilka minut i już google wie
    że potrzebuję okularów. ;-)

    To taki nowy dla mnie kanał transmisji wiedzy o mnie dla googla ;-)

    Przyzwyczaić się?

    A właśnie KURWA że się nie przyzwyczaję ;-)

  • 48. Data: 2021-08-13 00:26:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 12.08.2021 o 10:16, _Master_ pisze:

    > Płacisz podatki aby służby nad Tobą czuwały. ;-)
    >
    > A Google się samo wpierdala w Twoje życie.

    Nie widzę różnicy.

    > Dlaczego tu milczą Ci wszyscy obrońcy demokracji i praw człowieka?

    Jest istotny problem z tą inwigilacją. Kwestię poruszył np Cejrowski. Że
    niby nie powinno być monitoringu na ulicach. Jakkolwiek co do jego
    uzasadnienia zgadzam się to uważam, że "kijem wisły nie zawrócisz". I
    właśnie powszechny dostęp do monitorowania obszarów publicznych jest
    właściwszy niż gdyby dostęp miały tylko służby. Bo to służby trzeba
    kontrolować a nie zwykłych ludzi. Wyrwać chwasty zatruwające nasze życie
    publiczne. Żadnych przywilejów. Pełna transparentność. W domu mamy prawo
    do pełnej prywatności. Tu np należy wprowadzić rozwiązania techniczne
    uniemożliwiające inwigilację.

  • 49. Data: 2021-08-13 09:08:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-13-sierpnia-2021 o 00:26, ii pisze:
    > W domu mamy prawo
    > do pełnej prywatności. Tu np należy wprowadzić rozwiązania techniczne
    > uniemożliwiające inwigilację.

    Robi ktoś coś w tym kierunku?

    KE UE TSUE SRUE wydało jakieś kwity że inwigilacja przez zagraniczną
    prywatną firmę ...

    Ale czy sędziego w Polsce wybrał PiS czy PO to już zagadnienie warte
    uwagi i trzeba INTERWENIOWAĆ.

  • 50. Data: 2021-08-13 12:30:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 17:01:12 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Przyzwyczaić się?
    >
    > A właśnie KURWA że się nie przyzwyczaję ;-)

    Przyzwyczaisz sie.
    Albo umrzesz od tego wkurwienia :-)

    ale zawsze mozesz poruszyc UODO, prokuratora czy policje - moze oni
    pomoga wyjasnic dlaczego pokazala ci sie reklama okularow :-)

    J.