  • 21. Data: 2022-04-09 17:51:34
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 09.04.2022 o 16:50, _Master_ pisze:
    > Jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę ;-)

    Nie jestem. W pieprzonej elektrowni to norma :-(

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 22. Data: 2022-04-09 17:55:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62500ca5$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    user Monika Głowacka pisze tak:

    > Właściwie to czy abonament od prepaid różni się tylko tym, że za abo
    > płacimy z dołu, a prepaid z góry ?

    Abonament płacimy co miesiąc a prepaid kiedy chcemy.
    Za abonament można być ciąganym po sądach w prepaid nie.
    W prepaid nie można być naciągniętym na olbrzymi rachunek.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 23. Data: 2022-04-09 17:59:23
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 09.04.2022 o 17:48, _Master_ pisze:

    > Maszty nie zamilkną albo przy przepełnieniu będą napierw obsługiwać
    > biznes potem abo. a na końcu kartowców jako niestabilny klient który nie
    > chce się wiązać i w każdej chwili spierdoli? ;-)

    Tak oczywiście. W pierwszej kolejności będą martwić się o frajera,
    którego uwiązali na smyczy na 2 lata. A nie o wolnego strzelca :-)

  • 24. Data: 2022-04-09 19:26:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-09-kwietnia-2022 o 17:51, ALEX MR pisze:

    > Nie jestem. W pieprzonej elektrowni to norma :-(

    Ale to Ty masz ciągle problemy z umowami na abo. ;-)

  • 25. Data: 2022-04-09 20:20:58
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.04.2022 o 17:45, _Master_ pisze:

    > Ale ją podpisał. A potem się zdziwił że będą konsekwencje jak jej nie
    > wykona?
    > Wskazuje na to wspomnienie o liście dłużników (faktycznie nie płacił?)

    Nie sądzę by się zdziwił. Może np. nie zapłacił firmie kiedy firma nie
    wywiązała się i teraz grożą i ciągają. Albo poczytał o tym w necie. I
    teraz woli podpisywać umowy, które mniej go zobowiązują.

    > Dlatego pytam ile ma lat?
    > Bo jeśli to młodzian to dziś może mu się tak wydawać ale później się
    > okaże że nr telefonu jest ważny, potrzebny i cenny.

    To sobie wtedy kupi.

    > Ma znaczenie. Ja ma 50 lat. Mam żonę, dziecko i rodziców pod opieką.
    > Komunikacja tel. jest dla nich wszystkich naturalna i się sprawdza.

    Jeśli masz rodziców to powinieneś wiedzieć, że może kiedyś przestaną
    sobie radzić z odbieraniem telefonu.

    > Może gdybym był singlem i miał fejsbuka... i pracował w mocno
    > informatycznej firmie...

    Ale widzisz, to że twoja rodzina korzysta z komórek jest przejawem
    wiary. Obiektywnie nigdy nie wiadomo kiedy im to zostanie zabrane. Jakiś
    konflikt zbrojny i już klapa.

    > Zaczyna się. Ja przedstawiłem swoje argumenty zbijając przy okazji
    > częsty argument CENOWY kartowców.

    No przecież jest taniej :-)

    > Nikogo do niczego nie zmuszam tylko przedstawiam swój punkt widzenia
    >
    > i chcę poznać faktyczne inne powody aby nie mieć abo.
    >
    > Rejestracja - już odpada
    >
    > inwigilacja - nie unikniesz

    Akurat w komunikacji inwigilacji da się uniknąć.

    > Wolność od terminowej umowy - co to da jak co jakiś czas trzeba
    > przedłużać czyli jest jakiś termin.

    No to da, że nie trzeba co miesiąc płacić za usługę z której niewiele
    korzystamy. Masz tych rodziców i teraz wyobraź sobie, że oni już nie
    chcą nigdzie dzwonić, ale nieraz trzeba spróbować się z nimi skontaktować.

    > Ryzyko że przepłacę coś przepadnie - jak się wisienkuje to zawsze
    > drobnym druczkiem jest jakiś haczyk którego nie da się / zapomni dopełnić

    Oj, więcej "haczyków" jest przy normalnej umowie. Zobacz jak długa jest
    umowa i regulamin. Gdyby to było proste to nie miałoby tylu stron.

    > I co z tego wszystkiego wynika? Zostaje tylko formalna nazwa, zabobon i
    > uprzedzenia ;-)

    No tak, ale Ty akurat masz uprzedzenia do prepaida.

    > Istnieje. 20 lat z nim walczę ;-) Ale dziś jeśli się dba o swój numer /
    > konto i przy filtrach i udogodnieniach ja go nawet nie zauważam.
    >
    > Czasem jakiś robot do mnie zadzwoni. Raz dwa razy w miesiącu?
    >
    > Znowu spam to jakiś mit dla myślącego człowieka potrafiącego używać
    > sprzętu i softu

    A ile razy dostałeś zmianę regulaminu?

    > Wymyślisz coś jeszcze? ;-)

    Jesteś beznadziejny :-)

  • 26. Data: 2022-04-09 20:22:10
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Maszty nie zamilkną albo przy przepełnieniu będą napierw obsługiwać
    > biznes potem abo. a na końcu kartowców jako niestabilny klient który nie
    > chce się wiązać i w każdej chwili spierdoli? ;-)

    Kiedy właśnie mogą zamilknąć. Wystarczy, że będzie powód faktyczny lub
    wydumany.

  • 27. Data: 2022-04-09 21:20:47
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > A "stan konta" nie moze zejsc ponizej zera w prepaidzie?
    > Z obowiązkiem uregulowania, byc moze pod groźbą zablokowania numeru?
    > :-)

    Może. To znaczy niektóre sieci oferują niewielki kredyt.

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2022-04-09 21:52:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.04.2022 o 14:21, ToMasz pisze:

    > najdroższy pakiet to 19zł - no limit, najtańszy 3zł, reszta po 9zł

    To jedna sieć, czy różne?

  • 29. Data: 2022-04-10 10:52:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-04-09 o 16:40, _Master_ pisze:

    > Chwila...
    >
    > Tobie się podobało bo trzeba było PŁACIĆ w terminie zgodnie z umową?
    >
    > I w dzisiejszych czasach potrafisz miesiąc czy dwa nie dzwonić?
    >
    > Chcę zrozumieć. Czym się zajmujesz czy masz rodzinę ile masz lat?
    >
    > Ja np. nie mam fejsbuka tłitera i całej tej masy badziewia.
    >
    > Mam meila tel. To wszystko
    >
    > nr tel. od 20 lat ten sam. To ma swój cel jeśli np. jakiś dawny
    > pracodawca się odezwie. To jest WARTOŚĆ o którą dbam i wcale nie
    > przepłacam.

    Mam "na siebie" nie wiem już ile numerów telefonów. Gdybym miał płacić
    za każdy z tych numerów abonament co miesiąc, czy używam, czy nie (albo
    ja, albo osoba, której dałem do używania na okres krótszy lub dłuższy),
    to bym chyba ześwirował. W tym są numery, które służą "do dzwonienia" i
    numery, które służą do tego, żeby wsadzić kartę SIM do routera i mieć
    gdzieś tam w określonych okolicznościach WiFi (dla siebie, albo dla
    grupy osób wspólna sieć lokalna). Numer nieużywany, w naturalny sposób
    "zanika". Jeżeli w ciągu paru/nastu miesięcy okaże się znowu potrzebny,
    to można go po przerwie doładować i natychmiast zaczyna znów działać.
    Proste i logiczne.

  • 30. Data: 2022-04-10 11:27:27
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.04.2022 o 12:21, Monika Głowacka pisze:
    > Właściwie to czy abonament od prepaid różni się tylko tym, że za abo
    > płacimy z dołu, a prepaid z góry ?
    > Tak patrze na oferty, w różnych sieciach różnice w kwotach kilka zł,
    > różne ilości GB internetu i czasy ważności.

    W abonamencie przeważnie trochę lepsza oferta. Prepaid to brak łańcucha
    na którym trzyma operator. Generalnie abonament opłacą się tylko tym co
    dużo z telefonu korzystają.