  • 11. Data: 2022-04-09 16:30:56
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 09.04.2022 o 11:23, _Master_ pisze:

    > Ale płaci się samo a mówimy o podstawowej w dzisiejszych czasach formie
    > komunikacji. Taże w sytuacjach awaryjnych.
    >
    > Wyobrażacie sobie "przedpłacenie" za prąd?

    To genialne rozwiązanie. W pewnych zastosowaniach.

    > Tak wiem na tych fakturach to
    > się cuda dzieją ale masz Ty zobowiązanie i elektrownia że Ci ten prąd
    > DOSTARCZY.

    Mieszkanie w trakcie "szarpanin prawnych". Od roku stoi puste, ale za
    prąd musisz płacić. A pan który który miał spisać licznik, tak sobie nie
    przyszedł. I masz 900 zł nadpłaty, ale jak nie zapłacisz to ci prąd
    odetną. "Genialne" rozwiązanie.

    > Nie wyobrażam sobie dziś dziadownia o 3 zł różnicy i pilnowania 5
    > numerów w mojej rodzinie.
    >
    > Jakby nie liczyć mam przewagę cenową bo  numer za 1 zł.
    >
    > prepeidy ;-) nie podskoczą

    Taaa

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 12. Data: 2022-04-09 16:33:06
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 09.04.2022 o 11:30, _Master_ pisze:

    > Ale jeśli już jesteś w tym abo. (bo na start to może wyglądać jak
    > piszesz) to jak się przycisnie operatora raz na 2 lata zazwyczaj mi się
    > udaje wyciągnąć dobrą cenę np. przez wykopanie przez konsultanta starej
    > oferty która jednak mi będzie pasowała.
    > A wdzisiejszych czasach kiedy ceny idą w górę. to można się zastanowić
    > czy nie podpidać długiej umowy po starych cenach ;-)
    >
    > Jak już mówimy o dziadowaniu o złotówkę.
    >
    > Dla mnie abo to wygoda i jakaś forma pewności że telefon będzie działać

    Dajesz pozwolenie na obciążanie karty i też masz tę pewność.

  • 13. Data: 2022-04-09 16:36:11
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 09.04.2022 o 14:31, ToMasz pisze:

> [...]
    > kupisz dużo na 12 miesięcy, w prepaidzie możesz kombinować. np. teraz
    > play za 5zł daje 100 giga/miesiac. więc jak masz 2 miejsca na sim - w
    > prapaidzie możesz zaoszczędzić. jest więcej możliwości dobrania oferty
    > do potrzeb. Jasne ze można powiedzieć że gramy o parę złotych. ale
    > pomnożony przez parę numerów da większa kwotę
    > ToMasz
    > jeszcze anegdotka. córka kolegi poraz pierwszy pojechała do PRagi.
    > dzwoni i mówi ze zajebiste miasto, więc rodzic na to - zrób fotki.
    > zrobiła i wysłała. z Pragi. rachunek przyszedł na prawie 1000zł. na

    W Albanii takie stawki by mnie nie zaskoczyły, bo to kraj kandydujący do
    UE. Ale Czechy to UE, nie chce mi się wierzyć.

  • 14. Data: 2022-04-09 16:40:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-09-kwietnia-2022 o 13:29, Poldek pisze:
    > Kiedyś miałem abonament, ale nie podobało mi się, że przychodziły
    > rachunki co miesiąc i trzeba było płacić, czy się chciało korzystać, czy
    > nie chciało - płacić trzeba, a jak nie to kara, grożenie dopisaniem do
    > listy dłużników nie płacących itp. W prepaidzie, jak nie zapłacę, to
    > telefon przestanie działać i to wszystko.

    Chwila...

    Tobie się podobało bo trzeba było PŁACIĆ w terminie zgodnie z umową?

    I w dzisiejszych czasach potrafisz miesiąc czy dwa nie dzwonić?

    Chcę zrozumieć. Czym się zajmujesz czy masz rodzinę ile masz lat?

    Ja np. nie mam fejsbuka tłitera i całej tej masy badziewia.

    Mam meila tel. To wszystko

    nr tel. od 20 lat ten sam. To ma swój cel jeśli np. jakiś dawny
    pracodawca się odezwie. To jest WARTOŚĆ o którą dbam i wcale nie przepłacam.

  • 15. Data: 2022-04-09 16:48:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-09-kwietnia-2022 o 14:21, ToMasz pisze:
    > ewentualne niezadziałanie = nie
    > możliwość rozpoczęcia rozmowy, ale odbierać można.

    To się nie zrozumiemy. Mogę nie mieć netu, kablówki, netfliksa...

    ale telefon MA DZIAŁAĆ bo nie znasz dnia ani godziny.

    Jeśli zarabiam powiedzmy 3000 zł na rękę to nie będę dziadował i zapłacę
    te 25-30 zł za PRAWDZIWY NOLIMIT.

  • 16. Data: 2022-04-09 16:50:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę ;-)

  • 17. Data: 2022-04-09 16:51:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.04.2022 o 16:40, _Master_ pisze:

    > Chwila...
    >
    > Tobie się podobało bo trzeba było PŁACIĆ w terminie zgodnie z umową?

    Po prostu nie chciał takiej umowy zawierać a inną. Jest jakiś obowiązek
    zawierania umów, których się nie chce?

    > I w dzisiejszych czasach potrafisz miesiąc czy dwa nie dzwonić?

    A jaki to problem? Są lepsze metody komunikacji niż telefonia tradycyjna.

    > Chcę zrozumieć. Czym się zajmujesz czy masz rodzinę ile masz lat?

    Bez znaczenia.

    > Ja np. nie mam fejsbuka tłitera i całej tej masy badziewia.

    Widocznie nie chcesz takiej umowy a inną.

    > Mam meila tel. To wszystko

    I dlatego inni mają mieć to samo?

    > nr tel. od 20 lat ten sam. To ma swój cel jeśli np. jakiś dawny
    > pracodawca się odezwie. To jest WARTOŚĆ o którą dbam i wcale nie
    > przepłacam.

    Co ze spamem emailowym i telefonicznym?

  • 18. Data: 2022-04-09 16:54:10
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Ale płaci się samo a mówimy o podstawowej w dzisiejszych czasach formie
    > komunikacji. Taże w sytuacjach awaryjnych.
    >
    > Wyobrażacie sobie "przedpłacenie" za prąd? ...

    Kup panel fotowoltaiczny, będzie Ci się spłacał przez 20 lat :-)

  • 19. Data: 2022-04-09 17:45:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-09-kwietnia-2022 o 16:51, ii pisze:

    > Po prostu nie chciał takiej umowy zawierać a inną. Jest jakiś obowiązek
    > zawierania umów, których się nie chce?

    Ale ją podpisał. A potem się zdziwił że będą konsekwencje jak jej nie
    wykona?
    Wskazuje na to wspomnienie o liście dłużników (faktycznie nie płacił?)

    > A jaki to problem? Są lepsze metody komunikacji niż telefonia tradycyjna.

    Dlatego pytam ile ma lat?
    Bo jeśli to młodzian to dziś może mu się tak wydawać ale później się
    okaże że nr telefonu jest ważny, potrzebny i cenny.

    > Bez znaczenia.

    Ma znaczenie. Ja ma 50 lat. Mam żonę, dziecko i rodziców pod opieką.
    Komunikacja tel. jest dla nich wszystkich naturalna i się sprawdza.

    Może gdybym był singlem i miał fejsbuka... i pracował w mocno
    informatycznej firmie...

    > I dlatego inni mają mieć to samo?

    Zaczyna się. Ja przedstawiłem swoje argumenty zbijając przy okazji
    częsty argument CENOWY kartowców.

    Nikogo do niczego nie zmuszam tylko przedstawiam swój punkt widzenia

    i chcę poznać faktyczne inne powody aby nie mieć abo.

    Rejestracja - już odpada

    inwigilacja - nie unikniesz

    Wolność od terminowej umowy - co to da jak co jakiś czas trzeba
    przedłużać czyli jest jakiś termin.

    Ryzyko że przepłacę coś przepadnie - jak się wisienkuje to zawsze
    drobnym druczkiem jest jakiś haczyk którego nie da się / zapomni dopełnić

    I co z tego wszystkiego wynika? Zostaje tylko formalna nazwa, zabobon i
    uprzedzenia ;-)

    > Co ze spamem emailowym i telefonicznym?

    Istnieje. 20 lat z nim walczę ;-) Ale dziś jeśli się dba o swój numer /
    konto i przy filtrach i udogodnieniach ja go nawet nie zauważam.

    Czasem jakiś robot do mnie zadzwoni. Raz dwa razy w miesiącu?

    Znowu spam to jakiś mit dla myślącego człowieka potrafiącego używać
    sprzętu i softu

    Wymyślisz coś jeszcze? ;-)

  • 20. Data: 2022-04-09 17:48:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-09-kwietnia-2022 o 16:33, ALEX MR pisze:
    > Dajesz pozwolenie na obciążanie karty i też masz tę pewność.

    Maszty nie zamilkną albo przy przepełnieniu będą napierw obsługiwać
    biznes potem abo. a na końcu kartowców jako niestabilny klient który nie
    chce się wiązać i w każdej chwili spierdoli? ;-)