  • 21. Data: 2021-07-29 16:47:57
    Temat: Re: alert RCB
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.07.2021 o 09:58, _Master_ pisze:

    > Z dupy argument w kontekście jakości apek do sms ;-)

    Wręcz przeciwnie. Apki do SMS potwierdzają tezę o słabej jakości
    aplikacji do komunikacji pochodzących od producenta telefonu.

  • 22. Data: 2021-07-29 18:06:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Są lepsze bo można je odinstalować? ;-)

  • 23. Data: 2021-07-29 19:10:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2021 o 16:38, ii pisze:
    e:

    > To RCS nie jest kompatybilny z SMS w sensie jakiegoś prostego używania?

    Nie załapałeś. Lubię mieć wszystko w jednym. Mam dobrą pamięć ale
    znacznie szybciej dotrzeć do jakiejś archiwalnej wiadomości w formie
    czatu niż przeszukiwać sms, Telegram, Łatsapa czy Messengera.
    Ilość tych apek nie stanowi problemu ale przy wielu kontaktach, gdzie
    trzeba się odnieść do czegoś, szczególnie starego, czy zacytować
    "kłamstwo" to już zaczynają być problemy. Dodatkowo sms nie jest na
    kompa więc wolę np. Telegram, gdzie z poziomu kompa mam możliwość
    odpowiedzi przy pomocy klawiatury laptopa, załączenia grafik, dokumentów
    itp bez udziału smartfona.

    > Śmieszy mnie to pisanie o odzwyczajaniu znajomych, ale może coś w tym jest.

    No jest. Nie dostaję już tyle sms co kiedyś i bardzo się z tego cieszę.

    > No właśnie, proste wiadomości tekstowe a nie normalne.

    > No archaizm.

    > A tu nie wiem o co chodzi. Nie widzę potrzeby kompatybilności z żadnym
    > telefonem.

    To spróbuj wysłać mms z filmem na iPhone z Androida.

    > Widzę potrzebę kompatybilności z normalnymi usługami jak
    > email czy jabber/xmpp. SMS używam bo jest na każdym telefonie
    > komórkowym, ale życzyłbym sobie czegoś niezależnego od telefonii
    > komórkowej. Bo na co mi RCS poza komórkami.

    Możliwe, że będzie jakaś apka do synchro z kompem, mam taką nadzieję.
    Generalnie z kompa też idzie obecnie obsługiwać sms ale nachuj mi taki
    ograniczony badziew, skoro mam komunikator?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 24. Data: 2021-07-29 22:05:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.07.2021 o 18:06, _Master_ pisze:
    > Są lepsze bo można je odinstalować? ;-)

    No właśnie nie można. Dlatego są gorsze. I dlatego, że SMS jest
    archaiczny a te aplikacje do komunikacji jednak o niebo lepsze od SMS.

  • 25. Data: 2021-07-30 00:55:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.07.2021 o 19:10, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > kompa więc wolę np. Telegram, gdzie z poziomu kompa mam możliwość
    > odpowiedzi przy pomocy klawiatury laptopa, załączenia grafik, dokumentów

    To właśnie piszę, że może wszystko w RCS będzie.

    > No jest. Nie dostaję już tyle sms co kiedyś i bardzo się z tego cieszę.

    > To spróbuj wysłać mms z filmem na iPhone z Androida.

    Gdzie tu problem kompatybilności z iPhone. Sprzęt robi się pod standardy
    jakie by one nie były.

    > Możliwe, że będzie jakaś apka do synchro z kompem, mam taką nadzieję.
    > Generalnie z kompa też idzie obecnie obsługiwać sms ale nachuj mi taki
    > ograniczony badziew, skoro mam komunikator?

    Który niby komunikator. Problem w tym, że zwykle mamy do czynienia z
    pseudokomunikatorami. Takimi programikami, które umożliwiają komunikację
    tylko ze sobą a nie z innymi komunikatorami za pomocą powszechnych
    protokołów. Dlatego archaiczne SMSy są użyteczne. Przynajmniej na
    platformie komórkowej da się wymienić teksty.

  • 26. Data: 2021-07-30 07:03:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-29-lipca-2021 o 22:05, ii pisze:

    > No właśnie nie można. Dlatego są gorsze. I dlatego, że SMS jest
    > archaiczny a te aplikacje do komunikacji jednak o niebo lepsze od SMS.

    Nie podałeś żadnego argumentu na "gorszość" oprócz nie można odinstalować.

    Chcesz porównywać na siłę jabłko ze śliwką? A ja lubię śliwki ;-)

  • 27. Data: 2021-07-30 15:53:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.07.2021 o 07:03, _Master_ pisze:

    > Nie podałeś żadnego argumentu na "gorszość" oprócz nie można odinstalować.

    Jak nie jak tak?

    > Chcesz porównywać na siłę jabłko ze śliwką? A ja lubię śliwki ;-)

    Nie, to Ty chcesz porównywać koło do całego samochodu.