  • 11. Data: 2021-04-09 14:57:01
    Temat: Re: co ze starym olejem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:s4np55$lu8$...@d...me...
    W dniu 08.04.2021 o 08:31, Mateusz Bogusz pisze:

    >boję się "na zapas". na serio. co prawda to dotyczy firmy, ale
    >słyszałem ze nałożyli sroga karę za niezutylizowanie świetlówki. nie
    >tyle żeby wypierdzielenie świetlówki do kosza na śmieci było dobrym
    >pomysłem, ale

    No to kara sie slusznie nalezy :-)

    >impulsem do wymierzenia kary był zakup nowej. kupiłeś nową - co
    >zrobiłeś ze starą. nie masz kwitu - dostaniesz karę.

    a) rozbudowa oswietlenia ... ale dobrze byloby pokazac te nowa oprawe
    ... i fakture na nia :-)
    b) pekla tak, ze nie bylo co zbierac .. ciekawe, co urzad na to :-)
    No - kara za niewezwanie sanepidu do zbadania miejsca pracy sie
    slusznie nalezy,
    c) panie, jej nie bylo 20 lat, jeszcze za poprzedniego wlasciciela,
    teraz wsadzilismy :-)

    LED niby malo/nietoksyczne, ale papierki ... czy nie te same ?

    Zaraz ... a nie mozna zostawic starej w sklepie? Czy papier musi byc ?

    J.

  • 12. Data: 2021-04-11 23:07:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.04.2021 o 00:35, adam pisze:
    > Rządowa strona
    > https://naszesmieci.mos.gov.pl/materialy/artykuly/14
    8-pszok-legalny-i-wygodny-sposob-na-klopotliwe-odpad

    > podaje wykaz, a tam m.in.
    > - przepracowane lub przeterminowane oleje silników samochodowych

    To się powinno zostawiać przy najbliższym śmietniku.

  • 13. Data: 2021-04-18 06:57:42
    Od: "Eralo" <k...@d...pl>

    Użytkownik "ii" <i...@o...invalid> napisał w wiadomości

    8-pszok-legalny-i-wygodny-sposob-na-klopotliwe-odpad

    > To się powinno zostawiać przy najbliższym śmietniku.

    I przy tym śmietniku dookoła będzie porozlewany olej.

  • 14. Data: 2021-04-18 14:21:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.04.2021 23:07, ii wrote:
    > To się powinno zostawiać przy najbliższym śmietniku.

    Powinno się zostawiać przy własnym śmietniku. Inaczej przy tym
    "najbliższym" to by olej od okolicznych mechaników się ustawiał.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2021-04-28 20:58:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s4vodt$r3v$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > To się powinno zostawiać przy najbliższym śmietniku.

    nie bardzo pomysł, dzieciary plądrują i tuptusie

    --
    Piter

    chciałem być taksówkarzem
    chciałem mieć beczkę z gazem

  • 16. Data: 2021-04-28 23:01:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.04.2021 o 20:58, PiteR pisze:
    > in <news:s4vodt$r3v$1@news.icm.edu.pl>

    > nie bardzo pomysł, dzieciary plądrują i tuptusie

    Ok ok, ale czujesz, że wymaganie by to wszystko odwozić jest absurdalne.

  • 17. Data: 2021-04-28 23:58:00
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 28.04.2021 o 23:01, ii pisze:

    > Ok ok, ale czujesz, że wymaganie by to wszystko odwozić jest absurdalne.

    Właśnie. Cokolwiek jest nietypowego, to trzeba samemu zawozić. U nas
    nawet stare meble. Nie stać ich na jakieś czasowe zbiórki takich rzeczy,
    ale kasę za śmiecie to biorą coraz większą. Jeszcze trochę i wszystko
    trzeba będzie samemu wozić i jeszcze za to płacić.

  • 18. Data: 2021-04-29 23:05:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.04.2021 o 23:58, szod pisze:

> [...]
    > ale kasę za śmiecie to biorą coraz większą. Jeszcze trochę i wszystko
    > trzeba będzie samemu wozić i jeszcze za to płacić.

    Dzień Wolności Podatkowej jakoś tak w czerwcu jest, czyli 50% tego co
    zarabiamy oddajemy na co ... no właśnie na to zbieranie śmieci, drogi a
    nie dzieciorobów i innych pasożytów społecznych.

  • 19. Data: 2021-04-30 06:40:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdyby nie "dziecioroby" to by nas było 20 milionów + przyjezdni.
    Ile dzieci zrobiłeś i dlaczego tak mało?

    -----

  • 20. Data: 2021-05-02 12:47:57
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2021-04-09 o 00:35, adam pisze:
> [...]
    >
    > podaje wykaz, a tam m.in.
    > - przepracowane lub przeterminowane oleje silników samochodowych

    Olej to jeszcze można oddać, ale jak zawiozłem pęknięty reflektor, to
    mnie wyrzucili z tym z powrotem. Jak sobie radzicie z innymi odpadami
    samochodowymi. Nie ze wszystkim jedzie się przecież do warsztatu.