  • 21. Data: 2022-09-05 11:25:09
    Temat: Re: czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.09.2022 o 01:14, Animka pisze:

    > No i orange światłowód ma.

    W mieście, w Warszawie wszyscy operatorzy maja łącze światłowodowe albo
    przynajmniej możliwości do korzystania. U mnie żaden operator nie
    oferuje bo po prostu  nie mają takiej możliwości. I to wcale nie wina
    operatorów a bandycka polityka kolejnych rządów w tym kraju.

  • 22. Data: 2022-09-05 11:53:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-05 o 11:25, trybun pisze:

> [...]
    > oferuje bo po prostu  nie mają takiej możliwości. I to wcale nie wina
    > operatorów a bandycka polityka kolejnych rządów w tym kraju.

    Co tam światłowód. Miejsce w którym mieszkasz pewnie ma większe walory
    niz Warszawa, czyli syf, sadze i smród.

    --
    animka

  • 23. Data: 2022-09-05 16:40:24
    Temat: Re: [btsearch.pl] czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 31.08.2022 o 00:10, 1634Racine pisze:
    > Problem:
    > jade pociagiem,

    1. Może w btsearch.pl sprawdzić która sieć ma najwięcej masztów przy
    trasie pociągu?
    2. Czy w pociągach jest dostępne bezpłatne wi-fi? Na stacjach PKP chyba
    jest.
    W mojej okolicy Play mocno się rozbudowało, trzy maszty w tym jeden z
    5G. Wróciłem do Virgin MINI3 :)

  • 24. Data: 2022-09-05 17:27:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.09.2022 o 11:25, trybun pisze:

    > U mnie żaden operator nie
    > oferuje bo po prostu  nie mają takiej możliwości. I to wcale nie wina
    > operatorów a bandycka polityka kolejnych rządów w tym kraju.

    PiSiory robią dla swojaków :]
    http://ostatnia-mila.pl/o-projekcie/

    Trzeba na nich zagłosować jeszcze raz :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2022-09-05 17:27:59
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.09.2022 o 11:53, Animka pisze:

    > Co tam światłowód. Miejsce w którym mieszkasz pewnie ma większe walory
    > niz Warszawa, czyli syf, sadze i smród.

    Zdecydowanie NIE.. Kiedyś owszem, kupiłem tu dom ze względu na super jak
    dla mnie lokalizację. Dookoła były lasy, czysty strumień zaraz za
    progiem, i parę rybnych jezior w najbliższej okolicy. Nic z tego już tu
    nie ma, tylko problemy z porządnym netem i zasięgiem komórek pozostał na
    tym samym poziomie co kiedyś. Świat parszywieje  nie tylko w Warszawie.

  • 26. Data: 2022-09-05 21:59:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.09.2022 o 16:40, jn pisze:

> [...]
    > jest.
    > W mojej okolicy Play mocno się rozbudowało, trzy maszty w tym jeden z
    nie wiem na 100%, ale może tak być, ze w virginie będziesz miał rozmowy
    np z orange bez problemu, ale internet z orange już na mniejszej
    prędkości....

    ToMasz

  • 27. Data: 2022-09-06 11:14:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-05 o 17:27, trybun pisze:

> [...]
    > nie ma, tylko problemy z porządnym netem i zasięgiem komórek pozostał na
    > tym samym poziomie co kiedyś. Świat parszywieje  nie tylko w Warszawie.

    Też fakt. Chciwi i nienażarci pochłoną wszystko co tylko możliwe.

    --
    animka

  • 28. Data: 2022-09-06 11:21:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-05 o 17:27, LordBluzg(R)?? pisze:

    > PiSiory robią dla swojaków :]
    > http://ostatnia-mila.pl/o-projekcie/
    >
    > Trzeba na nich zagłosować jeszcze raz :]

    Bo: jak ustalili: Z podstawowych założeń programu wynika, że do roku
    2020 każdy Polak ma mieć dostęp do Internetu o prędkości co najmniej 30 Mb/s

    --
    animka

  • 29. Data: 2022-09-06 19:05:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Sep 2022 11:21:01 +0200, Animka wrote:

    > Bo: jak ustalili: Z podstawowych założeń programu wynika, że do roku
    > 2020 każdy Polak ma mieć dostęp do Internetu o prędkości co najmniej 30 Mb/s

    Zeby mu mozna bylo TVPiS wciskac i abonament kasowac ? :-)

    J.

  • 30. Data: 2022-09-06 22:57:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Sep 2022 01:20:54 +0200, Animka wrote:
> [...]
    [..]

    > Po co Ci ten roaming. Za granicę dzwonisz?

    Nie trzeba zagranicy - jak gdzies w Polsce zasieg Play sie konczy,
    to telefon powinien sie przelaczyc na siec koregos innego operatora.

    Ale w praktyce dziala to tak sobie.

    J.