  • 11. Data: 2010-03-21 13:12:58
    Temat: Re: dosypali mi cukier do baku!!!!
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > mnie ruszyło i sobie myśle...zegary jakie mam takie mam czasami szfankują...to
    > może nie mam paliwa tyle ile wskazuje na zegarze. kupiłam 5 l benzyny otwieram
    > bak a tu niespodzianka...blacha od wlewu dziwnie wygieta widze też jakieś małe
    > rysy. Wcześniej nie zwróciłam na to wcale uwagi. odkrecam korek a ty jakas
    > resztka gałązki od świerku...przyglądam sie bliżej i widze jakieś dziwne grudki
    > ...okazało się że to cukier.....co mam teraz zrobic. wydaje mi się że silnik
    > jeszcze nie został zatarty ale nie mam pewności.

    Miałeś szczęście że się nie znali i że samochód z wtryskiem. Jak by się znali i
    byłby gaźnik to by nie sypali cukru tylko zrobili zawiesinę cukru pudru w
    paliwie i to wlali. W zasadzie nic się nie niszczy od cukru tylko trzeba silnik
    rozebrać i wyczyścić z karmelu. Bardzo ładnie skleja tłoki z cylindrami. I to
    nie w czasie kiedy pracuje a jak się go wyłączy i wystygnie. Musisz niestety
    wyjąć zbiornik i go dobrze wypłukać wodą. Przewody paliwowe też. Filtry do
    wymiany. Pompy paliwa nie musisz wymieniać. Jej nic się nie może stać. Lepszy
    patent od cukru to pianka montażowa wstrzyknięta głęboko do wydechu. A najlepszy
    o jakim tutaj słyszałem to kasza manna wysypana na dach. Jak znajdziesz
    humorystę to możesz mu się odwdzięczyć.

  • 12. Data: 2010-03-21 13:15:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Na czym opierasz swoje stwierdzenia ??
    >
    > Pogromcy mitów testowali kiedyś cukier w baku - silnik przeżył bez
    > najmniejszego problemu.
    >
    > Ja też sam osobiście kiedyś chciałem w ten sposób zatrzeć silnik w
    > moskwiczu Aleko, niestety też ze skutkiem negatywnym - czyli cukier nic
    > złego temu silnikowi nie uczynił !!

    A gdzie on pisal cos o zatartym silniku?
    Te zabytki, ktore opisujesz nijak sie maja do silnika z wtryskiwaczami.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-03-21 13:22:34
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ja też sam osobiście kiedyś chciałem w ten sposób zatrzeć silnik w
    > moskwiczu Aleko, niestety też ze skutkiem negatywnym - czyli cukier nic

    Patent z cukrem niezawodnie działał pod warunkiem ze to był cukier puder i
    silnik z gaźnikiem i marnymi filtrami do paliwa. Cukier kryształ opadnie na dno
    i tam zostanie. Co najwyżej mechanicznie może jakiś filtr zapchać. Spotkałem się
    z czymś takim. Nie był to cukier a rdza ze zbiornika. Samochód normalnie
    odpalał. Po chwili robił się słaby. Po wyłączeniu i odczekaniu minuty znowu
    normalnie odpalał i znowu za chwilę robił się słaby. Powodem były drobinki rdzy
    jakie się przyklejały do smoka pompy kiedy ciągnęła paliwo. Jak nie ciągnęła to
    od niej odpadały.

  • 14. Data: 2010-03-21 14:10:55
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-21 13:15, Karolek pisze:

    > A gdzie on pisal cos o zatartym silniku?
    > Te zabytki, ktore opisujesz nijak sie maja do silnika z wtryskiwaczami.

    Rotfl, nic nie napisała koleżanka o tym która to generacja Golfa, jeśli
    2, to śmiesz K-Jetronica nazywać wtryskiem paliwa ??
    Owszem coś to ma wspólnego z wtryskiem, ale z elektronicznym wtryskiem
    wielopunktowym raczej niewiele.

    Pozdrawiam !!

  • 15. Data: 2010-03-21 14:19:44
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > najlepszy
    > o jakim tutaj słyszałem to kasza manna wysypana na dach

    Można jaśniej?? :)

    --
    Pzdr., Wycior

  • 16. Data: 2010-03-21 14:20:00
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    kogutek pisze:
> [...]
    > o jakim tutaj słyszałem to kasza manna wysypana na dach. Jak znajdziesz

    A jaki efekt daje kasza manna? piaskowanie?

    Bo zatkanie wydechu rozumiem, ale kasza manna?

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 17. Data: 2010-03-21 14:25:36
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Pewnie jakies ptaki przyleca i dziobami dach zalatwia podczas pozywiania
    sie:)

  • 18. Data: 2010-03-21 14:28:47
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 14:20:00 +0100, Maverick napisał(a):

    > A jaki efekt daje kasza manna? piaskowanie?
    >
    > Bo zatkanie wydechu rozumiem, ale kasza manna?

    Kaszka jest niegroźna, gorzej z wróbelkami, które się na ucztę zlecą.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 19. Data: 2010-03-21 14:36:58
    Od: Perełka <p...@b...pl>

> [...]
    > o jakim tutaj słyszałem to kasza manna wysypana na dach. Jak znajdziesz

    potwierdzam, to sprawdzone sposoby na palantów co mają wszystkich w
    dupie i nie chcą parkować prawidłowo na osiedlu

  • 20. Data: 2010-03-21 16:25:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Czarek Daniluk pisze:

> [...]
    > 2, to śmiesz K-Jetronica nazywać wtryskiem paliwa ??
    > Owszem coś to ma wspólnego z wtryskiem, ale z elektronicznym wtryskiem

    Osmielam sie zwrocic Ci uwage, ze odpowiadales na posta Grzegorza, a nie
    Kamili.
    A Grzegorz napisal o silniku z wtryskiem.
    Jezeli chciales sie odniesc do tego co napisala Kamila, trzeba bylo
    odpisac na jej posta.

    --
    Karolek