  • 21. Data: 2010-03-21 17:06:52
    Temat: Re: dosypali mi cukier do baku!!!!
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-21 16:25, Karolek pisze:

    > Osmielam sie zwrocic Ci uwage, ze odpowiadales na posta Grzegorza, a nie
    > Kamili.
    > A Grzegorz napisal o silniku z wtryskiem.
    > Jezeli chciales sie odniesc do tego co napisala Kamila, trzeba bylo
    > odpisac na jej posta.

    Gdzie napisał że pisze o silniku z wtryskiem ??
    Napisał tylko o zapchanych wtryskiwaczach, o silniku nic nie wspominał.
    - nie będę przytaczał tego co możesz sobie przeczytać ciut wyżej/niżej.

    Pozdrawiam !!

  • 22. Data: 2010-03-21 17:13:25
    Od: rudy <w...@o...pl>

    kogutek pisze:

    > Patent z cukrem niezawodnie działał pod warunkiem ze to był cukier puder i
    > silnik z gaźnikiem i marnymi filtrami do paliwa. Cukier kryształ opadnie na dno

    też nie - znajomy wyspał ok 12 łyzeczek cukru do zbiornika nielubianego
    nauczyciela i ani autu ani nauczycielu nic sie nie stało...

    --
    Wojciech Rudziński
    http://www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA

  • 23. Data: 2010-03-21 17:41:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3461.00000bcc.4ba5d6ac@newsgate.onet.pl kamila
    <k...@o...pl> pisze:

    Ludzie, to troll-debil, pisze głupoty na różne grupy pod różnymi nickami
    (alina, studentka pedagogiki, franek itd.).
    Sprawdźcie IP i weźcie ignorujcie szmaciarza.

  • 24. Data: 2010-03-21 21:03:26
    Od: K <...@...c>

    W dniu 21-03-2010 17:41, Jotte pisze:
> [...]
    > (alina, studentka pedagogiki, franek itd.).
    > Sprawdźcie IP i weźcie ignorujcie szmaciarza.

    ta, widzialem juz rano na trojmiescie. jakis zaoczny studencina ze
    slupskiego oxfordu.

  • 25. Data: 2010-03-21 21:33:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Gdzie napisał że pisze o silniku z wtryskiem ??

    Logiczne jest, ze skoro napisal o wtryskiwaczach to pisal o silniku z
    wtryskiwaczami paliwa.
    Czego tu nie rozumiesz? :>
    A moze mial specjalnie dla Ciebie napisac "Uwaga teraz bede pisal o
    silniku z wtryskiem paliwa" i najlepiej jeszcze okreslic konkretny model.

    > Napisał tylko o zapchanych wtryskiwaczach, o silniku nic nie wspominał.
    > - nie będę przytaczał tego co możesz sobie przeczytać ciut wyżej/niżej.

    Bez znaczenia.
    On pisal o wtryskiwaczach, a Ty o czyms zupelnie innym i chuj wie do
    czego miala sie odnosic Twoja wypowiedz.
    Bo na pewno nie do posta Grzegorza.

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2010-03-22 11:47:38
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Czarek Daniluk !:

    > Na czym opierasz swoje stwierdzenia ??

    A na doświadczeniach, choć tylko częściowo własnych. Już raz zasyfiłem
    instalację, wszystkie wtryski do wymiany, płukanie przewodów nitro i
    denaturatem - a siatki na wtryskach, to się pokruszyły ...

    > Pogromcy mitów testowali kiedyś cukier w baku - silnik przeżył bez
    > najmniejszego problemu.

    Bo 1. cukier w benzynie się nie rozpuszcza

    2. a jeśli nawet to cukier się spali.

    > Ja też sam osobiście kiedyś chciałem w ten sposób zatrzeć silnik w
    > moskwiczu Aleko, niestety też ze skutkiem negatywnym - czyli cukier nic
    > złego temu silnikowi nie uczynił !!

    Ale niestety wszelkie brudy zatykają co się da. A cukier zasyfi najpierw
    pompę (i ona się może szybko zatrzeć, nawet jak wirnikowa, i komutator
    też padnie), potem filtr, i resztę. A te gałązki, to też nieciekawe w
    baku ... Ja bym wyjął cały bar, to nie taka wielka robota.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 27. Data: 2010-03-23 10:32:53
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Wycior wrote:

    > Można jaśniej?? :)

    A co jest niejasne? ;-)
    Wysyp na parapet, posłuchaj jak ptaki stukają dziobami, a potem wyobraź
    sobie że to się dzieje na dachu samochodu ;-)

    --
    Pozdro
    Massai