  • 21. Data: 2023-01-15 20:00:51
    Temat: Re: e-soul na sprzedaż
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2023 o 19:54, nadir pisze:

    > Ale ten Soul podobno z 2021 roku jest, więc może i "natrzaskał" 30tys.km?

    No własnie jestm ciekawy. Ale prywatnie to sądzę że on to zwykły trol
    jest i nie ma żadnego elektryka. Najpierw lubił zapierdalać i wszystkich
    od kapeluszy wyzywał a teraz nie lubi powyżej setki jeżdzić i nawija tak
    tysiące kilometrów;)

    Nikt nic nie kupi bo to ściema jest. Nawet na allegro ani otomoto nie
    wystawił, bo będzie szukał kupca na usenecie gdzie może 5 osób znajduje
    się w grupie targetu, ale większość z nich już elektryka ma, a majkowi
    żona nie pozwoli:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-01-15 20:05:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.01.2023 o 20:00, Shrek pisze:

> [...]
    > wystawił, bo będzie szukał kupca na usenecie gdzie może 5 osób znajduje
    > się w grupie targetu, ale większość z nich już elektryka ma, a majkowi

    Nie no, na "branżowej" stronie posta o sprzedaży Soul-a umieścił. A że
    tam wszyscy macają się za fiutki, to chybaby takiego "fopasa" nie popełnił.
    https://forum.elektrowoz.pl/threads/sprzedam-e-soula
    -64-kwh-r-2021.3077/

  • 23. Data: 2023-01-15 20:11:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Jan 2023 17:44:19 +0100, Cavallino wrote:

    > Trwają.
    > Ale może się przydać na wyjeździe raz w roku nad ciepłe morze.

    O to to to :-)

    > Nikt nie ma bardziej oszczędnego niż Tesla, szczególnie przy
    > prędkościach autostradowych.
    > Teslą możesz jeździć tak jak lubisz spaliniakiem bez większego problemu.
    >
    > Zobacz jak taki muminek wygląda - toto ma Cx jak delfin.
    > Niestety - cierpi na tym stylistyka.
    > Coś za coś.

    Przebolalbym. Szczegolnie, ze ze srodka nie widac :-)

    Ale co - to Kia uwaza, ze klient kupuje auto oczami?

    > Nie wiesz o czym mowa - bateria często podgrzewa się nawet latem, żeby
    > ładować się z dużą mocą.

    Moze dlatego, ze mi ostatnio YT wyrzucil "deep frozen charge"
    https://www.youtube.com/watch?v=3mvUF4dJJcE
    https://www.youtube.com/watch?v=i-c8AUeKs5c

    A Ty "latem".
    Poza tym jak zajechales na stacje, to powinna byc w miare ciepla ...
    i sie podgrzeje od samego ladowania.

    A poza tym ... raz do roku takie mrozy :-)

    > I to oznacza, że więcej nie będzie lepiej?
    > To tak przyszłościowo - w tej chwili i tak są bez sensu, bo za drogie.

    No to przeciez w przyszlosci i dla Kia bedzie lepiej :-)

    > Nie mam ciśnienia (zwłaszcza że są i minusy), będą chętni skorzystać z
    > Soula, to wtedy się zapiszę.

    A czym bedziesz jezdzil w miedzyczasie? :-)

    J.

  • 24. Data: 2023-01-15 20:17:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2023 o 20:05, nadir pisze:

> [...]
    > tam wszyscy macają się za fiutki, to chybaby takiego "fopasa" nie popełnił.

    Więc są trzy możliwości:

    albo neofita,
    albo tamten cav nie wie że ma alterego u nas,
    albo troluje tu i tam.

    Z niechęcią przyznaję, ze pierwsza opcja jest jednak najbardziej
    prawdopodobna i się co do niego myliłem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-01-16 08:14:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2023 o 18:52, Lisciasty pisze:
    > Mam 2 rezerwacje na teslacza, zwykły model 3 i model 3 LR. Może chcesz?

    Nie, interesuje mnie tylko Y.

  • 26. Data: 2023-01-16 08:17:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2023 o 20:11, J.F pisze:

    > O to to to :-)

    > Przebolalbym. Szczegolnie, ze ze srodka nie widac :-)

    Dokładnie tak do tego podchodzę.

    > Ale co - to Kia uwaza, ze klient kupuje auto oczami?

    Ja tak zazwyczaj kupuję.
    Tylko to co mi się podoba.
    Ale dla wyjątkowych cen, mogę oczy przymknąć.
    Kiedyś tak ceeda kupiłem i warto było....

    > A Ty "latem".
    > Poza tym jak zajechales na stacje, to powinna byc w miare ciepla ...
    > i sie podgrzeje od samego ladowania.

    Ale nie naładuje się przez to w 15 minut, tak jak Ty wymagasz. ;-)

    > No to przeciez w przyszlosci i dla Kia bedzie lepiej :-)

    Może akurat SC będą tańsze?
    Długi czas były...

    > A czym bedziesz jezdzil w miedzyczasie? :-)

    Będę się zastanawiał, jak się Soul sprzeda.

  • 27. Data: 2023-01-18 18:32:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-15 o 18:52, Lisciasty pisze:
    > Mam 2 rezerwacje na teslacza, zwykły model 3 i model 3 LR. Może chcesz?
    > Nie mam co z tym zrobić a szkoda im oddawać zaliczkę ;)

    Takie rezerwacje jak gorący kartofel,
    gdzieś (chyba nawet na elektrowozie) widziałem info,
    że jakiś stan USA zakazuje od 2035 sprzedaży elektryków :-)