  • 11. Data: 2009-08-21 07:56:04
    Temat: Re: elsa dla motocykli? OT NTG
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Elza sie nazywala ta lwica z buszu.

    No o tym pisze

    > Ja wzruszalem sie na Małej Syrence

    a to nie moja liga. Ja ryczalem gdy Zly Wasyl porwal mame Misia Kuleczki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-08-21 08:10:52
    Temat: Re: elsa dla motocykli?
    Od: "ARO" <n...@m...harvesterom.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h6ji99$2u4$1@mx1.internetia.pl :

    > Koledze (chyba) chodziło o Etkę... ;)

    Etka jest dla sklepów, Elsa dla serwisow - zasadnicza roznica. Pelna baza
    danych Etki w wersji instalacyjnej zajmuje cos okolo 10GB.

    Offtopicznie : Ostatnio spotkalem sie ze stwierdzeniem ze "takiego
    druciarstwa jak u wlascicieli VW to nie ma w zadnej innej marce". Ciekawe
    dlaczego... :)

    pzdr
    --
    ARO
    byl FJut, ni ma FJuta

  • 13. Data: 2009-08-21 08:13:51
    Od: "ARO" <n...@m...harvesterom.pl>

    Użytkownik "ARO" <n...@m...harvesterom.pl> napisał w wiadomości
    news:h6lkqb$oq4$1@news.onet.pl :

    > [...] Pelna baza danych Etki w wersji instalacyjnej zajmuje cos okolo
    > 10GB.

    juz nie bede kasowal, bo i tak 8 milionow luda sciagnelo tego posta do
    siebie.

    Mialem na mysli, ze to ELSA zajmuje tyle. W zwiazku z tym ciekawe ile
    zajmowala by taka baza dla jednej marki motocykli ? Retorycznie oczywiscie.

    --
    ARO

  • 14. Data: 2009-08-21 08:16:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-20 15:44:05 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Haslo-klucz: Motodata

    Nie wiem, może jakieś wybrakowane widziałem, ale tam są tylko mocno
    podstawowe dane - ile oleju, jakie filtry, rozmiary opon, jakie luzy.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 15. Data: 2009-08-21 08:19:53
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    a to nie moja liga. Ja ryczalem gdy Zly Wasyl porwal mame Misia Kuleczki.

    W tym czasie to ja juz smialem sie z dowcipow serwowanych przez pisemko
    "Krokodil" o zlych imperlialistach i bankierach ze zlotymi dolarowkami
    zamiast oczu pokonywanych przez lud pracujacy miast i wsi...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 16. Data: 2009-08-21 09:16:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Nie wiem, może jakieś wybrakowane widziałem, ale tam są tylko mocno
    > podstawowe dane - ile oleju, jakie filtry, rozmiary opon, jakie luzy.

    + np. wszystkie dane dotyczace gaznika (rozmiary dysz, nastawy itp).

    A co bys jeszcze potrzebowal ? Wymiary ramy i rozmiar szprych ?

  • 17. Data: 2009-08-21 10:31:45
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-21 11:16:11 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > + np. wszystkie dane dotyczace gaznika (rozmiary dysz, nastawy itp).
    >
    > A co bys jeszcze potrzebowal ? Wymiary ramy i rozmiar szprych ?

    Markowi chodziło chyba o bardziej szczegółowe dane, jak (cycata): "elsa
    to program z opisem mechaniki i elektryk i i wszystkiego innego jak:
    nastawy, wartoś›ci, przerwy, momenty, napię™cia".
    Motodata jest jednak ciut uboższa. Tylko tyle, albo aż tyle.

  • 18. Data: 2009-08-21 11:22:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > nastawy, wartoś›ci, przerwy, momenty, napię™cia".
    > Motodata jest jednak ciut uboższa. Tylko tyle, albo aż tyle.

    Czyli pozostaja serwisowki z netu :)

  • 19. Data: 2009-08-21 16:17:41
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > a to nie moja liga. Ja ryczalem gdy Zly Wasyl porwal mame Misia Kuleczki.

    zagadka z cyklu czyj to cytat:
    "budowalismy, budowalismy...,
    az zbudowalismy.
    Hura!!!"

    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 20. Data: 2009-08-24 07:55:03
    Od: falco <m...@w...pl>

    ARO pisze:

    > Elsa dla serwisow...

    Dzięki, nie wiedziałem.
    Człek się uczy całe życie i głupi umiera... ;)

    > Offtopicznie : Ostatnio spotkalem sie ze stwierdzeniem ze "takiego
    > druciarstwa jak u wlascicieli VW to nie ma w zadnej innej marce". Ciekawe
    > dlaczego... :)

    Hehehe... u nas (wśród GarBusiarzy) to samo (żartobliwie) mówi się o...
    wszelkiej maści plastików... ;)

    Co by daleko nie szukać, kumpel, który ma dużą stację FIAT-Alfa-Romeo
    zawsze się śmieje...
    "... dlaczego właściciele F i A-R (w przeciwieństwie do GarBusiarzy) nie
    pozdrawiają się na drodze...? Ponieważ widzieli się rano w serwisie." ;););)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V