  • 21. Data: 2009-08-24 08:03:01
    Temat: Re: elsa dla motocykli?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości
    news:h6thne$fi4$1@mx1.internetia.pl...

    > Hehehe... u nas (wśród GarBusiarzy) to samo (żartobliwie) mówi się
    > o... wszelkiej maści plastików... ;)

    Czyli o czym/kim?

    > Co by daleko nie szukać, kumpel, który ma dużą stację
    > FIAT-Alfa-Romeo zawsze się śmieje...
    > "... dlaczego właściciele F i A-R (w przeciwieństwie do GarBusiarzy)
    > nie pozdrawiają się na drodze...? Ponieważ widzieli się rano w
    > serwisie." ;););)

    A to akurat zależy wiele od serwisu. Który w przypadku Alfy jest w
    Polsce poniżej poziomu.
    Dobrze więc, że kolega ma dystans do owoców swojej pracy i po
    godzinach razem z innymi kolegami garbusiarzami śmieje się z tych
    baranów, których kroi za dnia na poważne sumy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 22. Data: 2009-08-24 08:24:21
    Temat: (OT) Re: elsa dla motocykli?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Czyli o (...)kim?

    O "kim" powinno odnosić sie do ludzi o których nie było tu mowy, więc
    Kolega źle sformułował pytanie...

    Co do rozjaśnienia terminu "plastik w aucie", "auta z plastiku" (w
    domyśle kupa plastiku na kołach, czyli "plastikowe auta vel plastiki"),
    myślę że wyczerpują temat a na pewno z mojej strony...

    > Dobrze więc, że kolega ma dystans...

    Piękna pogoda za oknem, polecam sobie pojeździć...
    OT i EOT.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 23. Data: 2009-08-25 09:54:08
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >A to akurat zależy wiele od serwisu. Który w przypadku Alfy jest w
    >Polsce poniżej poziomu.

    No ja tam nie wiem, nie znam sie, ale generalnie to albo sprzet 'ma
    sklonnosci do awaryjnosci" albo nie. Osobiscie od sprzeta z najgestsza
    siecia profesjonalnych serwisow, psujacego sie co krok wolalbym
    takiego, ktory serwisu nie ma wcale i nie potrzebuje;)
    Jak polonez;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 24. Data: 2009-08-25 11:12:04
    Temat: Re: elsa dla motocykli? OT NTG
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Kuczu"
    > a to nie moja liga. Ja ryczalem gdy Zly Wasyl porwal mame Misia Kuleczki.
    >
    > W tym czasie to ja juz smialem sie z dowcipow serwowanych przez pisemko
    > "Krokodil" o zlych imperlialistach i bankierach ze zlotymi dolarowkami
    > zamiast oczu pokonywanych przez lud pracujacy miast i wsi...

    przedrukowywanych masowo do polskiej "Karuzeli"...

    a jesli chodzi o emocje dobranockowe, to nic nie zastapi trwogi i placzu
    przed NRD-owskim Piaskowym Dziadkiem, choc piosenke zen nuce do dzis...

    ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 25. Data: 2009-08-25 11:21:22
    Od: Arni <a...@N...spam>

    (pj) pisze:

    > a jesli chodzi o emocje dobranockowe, to nic nie zastapi trwogi i placzu
    > przed NRD-owskim Piaskowym Dziadkiem, choc piosenke zen nuce do dzis...

    prossszzzzz...
    http://www.youtube.com/watch?v=JGo4LxrWIrY

    --
    Arni Toruń