  • 51. Data: 2021-10-22 15:59:59
    Temat: Re: etoll
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Oct 2021 15:12:43 +0200, w <skudcb$ec4$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie ma.

    No jest. Ale tylko na części. Na tej części, gdzie działa ten system Autopay.

    "Po uzupełnieniu danych osobowych oraz pojazdu możesz:
    autostradach A1 i A4 (Kraków-Katowice)
    myjniach
    parkingach"

    Czyli część państwowa A4 pokazuje nam wała...

  • 52. Data: 2021-10-22 22:17:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Oct 2021 15:59:59 +0200, r...@k...pl wrote:
> [...]
    [...]
> [...]
    > autostradach A1 i A4 (Kraków-Katowice)
    > myjniach parkingach"
    >
    > Czyli część państwowa A4 pokazuje nam wała...

    Moze nie tyle wała, co sie nie dogadali.
    Nie ma obowiazku, szczegolnie ze moga miec rozne wymogi.

    a tak jak czytam, to e-toll ma kilka innych opcji dzialania - tez
    ciekawe.

    W tym i
    https://autopay.pl/e-toll

    J.

  • 53. Data: 2021-10-22 22:20:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Oct 2021 15:12:43 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie ma.
    > Za to będzie w radiowozach. ;-)

    W radiowozach tak bardzo nie dziwi ... ale mozna sie pobawic w nas nie
    dogoniat :-)

    J.

  • 54. Data: 2021-10-23 04:28:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-10-2021 o 15:59, r...@k...pl pisze:

    > No jest. Ale tylko na części. Na tej części, gdzie działa ten system Autopay.

    Ale mówimy o e-toll, a nie o czymkolwiek innym, w dowolnej części kraju.

  • 55. Data: 2021-10-23 22:02:13
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Albo jesteś młody albo nie pamiętasz. Miały być winiety. Minister,
    > który był za to odpowiedzialny został nazwany Winietu a cała akcja
    > została tak społecznie zmieszana z błotem, że szkoda gadać. Zamiast
    > negocjacji był cyrk.

    Skleroze mam ale cyrk z winetami pamietam. Pamiętam też podatek drogowy
    płatny osobno. W tym kraju dobre rozwiązania są skazane na zagłade, nie
    da się na nich zarobić.
    Wojtek

  • 56. Data: 2021-10-24 00:35:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Oct 2021 22:02:13 +0200, wowa wrote:

    > Skleroze mam ale cyrk z winetami pamietam. Pamiętam też podatek drogowy
    > płatny osobno. W tym kraju dobre rozwiązania są skazane na zagłade, nie
    > da się na nich zarobić.

    Tzn co masz na mysli - ten podatek "drogowy" ?

    J.

  • 57. Data: 2021-10-24 01:28:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, October 22, 2021, 10:17:56 PM, you wrote:

    [...]

    > a tak jak czytam, to e-toll ma kilka innych opcji dzialania - tez
    > ciekawe.

    > W tym i
    > https://autopay.pl/e-toll

    Dla ciężarówek. Sprzedają urządzenia współpracujące z eToll.

    --
    Best regards,
    RoMan