  • 41. Data: 2021-10-21 08:55:07
    Temat: Re: etoll
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2021 o 08:48, J.F. pisze:

    > No coz, chyba trzeba apke.
    > Profilaktycznie na osobnym telefonie?

    Największym problemem jest założenie dostępu, a nie urządzenie...

  • 42. Data: 2021-10-21 08:58:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Największym problemem jest założenie dostępu, a nie urządzenie...

    Ponoc na iphonie latwo idzie, a na androidach trzeba kombinowac.
    Jakies filmy instruktazowe ponoc sa.

    J.

  • 43. Data: 2021-10-21 11:17:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 21.10.2021 08:58, J.F. wrote:

    > Ponoc na iphonie latwo idzie, a na androidach trzeba kombinowac.
    > Jakies filmy instruktazowe ponoc sa.

    Najpierw spróbuj zanim zaczniesz pisać wyssane z palca rewelacje :)
    Problemem nie jest apka sama w sobie, tylko rejestracja na stronie
    e-tolla i spięcie tych wszystkich ID i kont do kupy z tą apką.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 44. Data: 2021-10-21 11:58:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2021 o 11:17, Mirek Ptak pisze:

    > Najpierw spróbuj zanim zaczniesz pisać wyssane z palca rewelacje :)
    > Problemem nie jest apka sama w sobie, tylko rejestracja na stronie
    > e-tolla i spięcie tych wszystkich ID i kont do kupy z tą apką.

    Tak jakby po prostu nie można spiąć numeru rejestracyjnego z kartą
    płatniczą.....

  • 45. Data: 2021-10-21 12:43:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Oct 2021 11:58:57 +0200, Cavallino wrote:
> [...]

    Mam info od kogos, kto sprobowal :-)

    > Tak jakby po prostu nie można spiąć numeru rejestracyjnego z kartą
    > płatniczą.....

    Ale to wymaga kamer i bramownic, i moze jeszcze obslugi bledow.

    A tu sam nie wiem - sa te kamery i rozpoznawanie nr, czy nie ma?

    Przy czym osobowe to placa za autostrady, a ciezarowe to nie za wiecej
    drog? Viatoll chyba tych bramownic nastawial.

    J.

  • 46. Data: 2021-10-21 12:53:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2021 o 12:43, J.F pisze:

    > Ale to wymaga kamer i bramownic, i moze jeszcze obslugi bledow.

    Ale do czego?
    ZTCW wjazd i wyjazd ustawiasz w aplikacji, a ja nic nie pisałem o
    zmianie sposobu jej działania, tylko zmianie pobierania płatności i
    rejestracji.

    Śledzenie komórki mogłoby sobie pozostać takie samo, tylko interfejs
    powinien być bardziej user friendly.

  • 47. Data: 2021-10-21 14:01:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 11:58:57 +0200, w <skrdl0$hnj$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Tak jakby po prostu nie można spiąć numeru rejestracyjnego z kartą
    > płatniczą.....

    Przecież można.
    Mam jakąś apkę Autopay, która służy tylko do zarządzania pojazdem i kartą KK.
    Skanują numer na bramce i ściągają z karty.

  • 48. Data: 2021-10-21 14:08:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2021 o 14:01, r...@k...pl pisze:

    > Przecież można.
    > Mam jakąś apkę Autopay, która służy tylko do zarządzania pojazdem i kartą KK.
    > Skanują numer na bramce i ściągają z karty.

    No wiem że można.
    Ale w etollu trzeba było skomplikować na maxa, bo państwowe barachło się
    dorwało do pisania systemu lub jego wymogów....

  • 49. Data: 2021-10-22 14:58:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Ale w etollu trzeba było skomplikować na maxa, bo państwowe barachło
    >się dorwało do pisania systemu lub jego wymogów....

    Moze nie chca placic prowizji od kart - przelew lepszy :-)

    No ale zaraz - to w koncu jest rozpoznawanie nr rejestracyjnych na
    bramkach, czy nie ma ?

    J.

  • 50. Data: 2021-10-22 15:12:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-10-2021 o 14:58, J.F. pisze:

    > Moze nie chca placic prowizji od kart - przelew lepszy :-)
    >
    > No ale zaraz - to w koncu jest rozpoznawanie nr rejestracyjnych na
    > bramkach, czy nie ma ?

    Nie ma.
    Za to będzie w radiowozach. ;-)