  • 11. Data: 2011-01-10 13:54:14
    Temat: Re: gts znowu problemy z routingiem
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    DK wrote:

    > Wyglada to na awarie globalna GTS.

    wiecie co, jak nie działa to nie działa.
    Dzwonienie do działu technicznego NIC nie pomoże a wręcz wydłuża
    usunięcie awarii. Oni o niej doskonale wiedzą i na pewno nie dłubią w nosie.

    Jedyne co by mogli zrobić to komunikat na infolinii (może być automat)
    o poważnym problemie który jest rozwiązywany. O czas rozwiązania też nie
    ma co pytać bo to często wróżenie z fusów.

    I tyle, awarie się zdarzają i już. Jak ktoś ma z tym problem to polecam
    2 styki i BGP.

    Marcin

  • 12. Data: 2011-01-10 14:05:13
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 10.01.2011 14:54, Marcin Kuczera pisze:
    > I tyle, awarie się zdarzają i już. Jak ktoś ma z tym problem to polecam
    > 2 styki i BGP.

    Raz na kilka miesięcy - ok, rozumiem, mógł paść sprzęt.
    Ale ostatnio to się psuje tak mniej więcej raz na dwa tygodnie i awarie
    trwają po kilka godzin. Na infolinii zawsze twierdzą, że BGP świruje i
    oni nie wiedzą kiedy będzie działać... W czasie takich awarii dostaję od
    nich kilkaset update/s a liczba prefiksów skacze od 0 do maks z sekundy
    na sekundę.

    Jak dla mnie to jest kpina i już, jestem u nich, bo mam lojalkę -
    inaczej bym to już dawno odciął.

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2011-01-10 14:22:42
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-10, o godz. 14:54:14
    Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał(a):

    > wiecie co, jak nie działa to nie działa.
    > Dzwonienie do działu technicznego NIC nie pomoże a wręcz wydłuża
    > usunięcie awarii. Oni o niej doskonale wiedzą i na pewno nie dłubią w
    > nosie.

    Wiem o tym bo jak mam awarię to sadzam sekretarkę na odbieraniu
    telefonu i mówi ludziom że jest awaria, mniej więcej jakiego rodzaju i
    ile czasu szacunkowo może potrwać. Ala ja jestem mała firmą więc dbam
    o swoją opinię. Natomiast jeśli dzwonię do dużego operatora i na pytanie
    co się stało, jaki jest szacunkowy czas reakcji bo muszę przekazać
    jakieś info swoim klientom którzy są via GTS podpięci i słyszę "
    że to awaria jednego DSL-a"" to mnie szlag trafia. Bo z DSL-em GTS-owym
    miałem do czynienia jedynie gdy przy okazji oferty na łącza przysyłają
    mi swoje promocje na takie łącza. I dlatego chcę porozmawiać z kimś
    kompetentnym a nie z kimś plotącym bzdury. Bo ktoś kompetentny potrafi
    z dość dużą dokładnością określić zwykle czy awaria ma szansę być
    usunięta w godzinę czy w dobę. A akurat miejsce gdzie jest największy
    problem jest taki że nie mam od lat tam szans na innego operatora -
    nawet TP S.A. z Neostradą :-(

    Zdrówko

  • 14. Data: 2011-01-10 16:09:30
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 10 Jan 2011 15:05:13 +0100, Krzysztof Magosa napisał:

    > Jak dla mnie to jest kpina i już, jestem u nich, bo mam lojalkę -
    > inaczej bym to już dawno odciął.

    Nic sie nie martw, jeszcze w tym roku zrobią upgrade zebry do quaggi
    i wymienią corowe switche z Planeta na Linksys by Cisco.
    To drugie pewnie jakoś w 4Q2011.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 15. Data: 2011-01-10 20:36:19
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Krzysztof Magosa wrote:

> [...]
    > na sekundę.
    >
    > Jak dla mnie to jest kpina i już, jestem u nich, bo mam lojalkę -

    to ją wypowiedz przez kancelarię prawną.

    Marcin