  • 11. Data: 2009-10-05 08:13:46
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    BartekZX9R napisał(a):
    > Nie, chyba rozsadny.

    taaa i kawasaki se kupiles :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki
    Krakuf

  • 12. Data: 2009-10-05 08:16:11
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hac9j7$dgt$2@news.onet.pl...

    > po łodzi? nie, on parkuje auto w wąskie luki wjeżdżając na dwóch bocznych
    > kołach. a czemu pytasz?
    Bo popisywanie sie jezdzac samochodem jak i motocyklem po normalnych drogach
    jest glupie?
    A jazda na jednym kole i z przykladowym poslizgiem tym samym?
    Teraz ja nie wiem czemu pytasz?

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 13. Data: 2009-10-05 08:19:28
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 09:59, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Nie, chyba rozsadny.
    > Zreszta z popisywania sie, to ja wyroszlem jeszcze w podstawowce.
    > BTW samochodem tez jezdzisz np poslizgami w zakretach?
    ... ale zgadne - i uważaj co odpowiesz - to akurat lokalnie jest łatwe
    do zweryfikowania - też nie umiesz jeździć na gumie (bo jesteś
    rozsądny i nie popisuje sz się)...???
    nie wiem jak to jest z tym popisywaniem, pewnie coś w tym jest, ale
    pomimo że jazda na gumie jest: niebezpieczna, niedobra, straszliwa,
    przerażająca, mrożąca krew w żyłach, ryzykowna, pytaniem się o
    kłopoty, wypadkotwórcza, wyklęta, niechciana, niepożądana, idiotyczna,
    nierozsądna, amoralna, niekościelna itd i tp, mam to w dupie bo jest
    zajebista! ;-D i daje mega fun!
    a Ty kolego zamiast ujadać tam pocichu zza klawiaturki, przyjdź kiedyś
    na yemy albo selgrosik/dellik i umoralnij nas, tych złych,
    nierozsądnych idiotów, będzie bardzo ciekawie ;-) zapraszam!
    Bart

  • 14. Data: 2009-10-05 08:20:18
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 09:59, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > BTW samochodem tez jezdzisz np poslizgami w zakretach?
    NTG

  • 15. Data: 2009-10-05 08:32:54
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >... ale zgadne - i uważaj co odpowiesz - to akurat lokalnie jest łatwe
    >do zweryfikowania - też nie umiesz jeździć na gumie (bo jesteś
    Nie czuje potrzeby uczenia sie, dziwne nie?
    Teraz ty powiedz do czego jazda na gumie jest potrzebna oprocz popisywania
    sie.

    >a Ty kolego zamiast ujadać tam pocichu zza klawiaturki, przyjdź kiedyś
    >na yemy albo selgrosik/dellik i umoralnij nas, tych złych,
    >nierozsądnych idiotów, będzie bardzo ciekawie ;-) zapraszam!
    Selgros i wszystko jasne.
    Jesli to to samo towarzystwo ktore kiedys spotykalo sie na pietrynie to ja
    dziekuje :)
    BTW jesli traktujesz to jako "ujadanie" to nie pogadamy.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 16. Data: 2009-10-05 08:38:47
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > taaa i kawasaki se kupiles :)
    No nikt nie jest wolny od wad.
    ;)

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 17. Data: 2009-10-05 08:45:44
    Od: n...@s...com

    On Mon, 5 Oct 2009 10:38:47 +0200, "BartekZX9R"
    <b...@g...com> wrote:

    >No nikt nie jest wolny od wad.

    ale za to kawasaki jest wolne od zalet ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2009-10-05 08:47:14
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Budyń pisze:

    > ja taki zrobiłem http://nasza-klasa.pl/profile/625657/gallery/3

    jakie to oczywiste, ze kazdy ma konto na naszej-klasie! ;-)
    LOL

    --

    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2009-10-05 08:56:24
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekZX9R" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hac9js$klj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    > Nie, chyba rozsadny.
    > Zreszta z popisywania sie, to ja wyroszlem jeszcze w podstawowce.
    > BTW samochodem tez jezdzisz np poslizgami w zakretach?

    Złe pytanie. Należy spytać czy jeździ na 2 kołach samochodami. I ilu takich
    zna co jeżdżą puszką na 2 kołach po ulicach?

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2009-10-05 08:57:25
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "BartekZX9R" napisał

    > Nie czuje potrzeby uczenia sie, dziwne nie?

    *** Wcale nie dziwne. Kler tez podobno nie czuje potrzeby prokreacji, za to
    ma w temacie najwiecej do powiedzenia na forum publicznym.

    > Teraz ty powiedz do czego jazda na gumie jest potrzebna oprocz popisywania
    > sie.

    *** Chlopak pytajacy ma enduraka. Jesli nie wiesz, do czego w offroadzie
    sluzy umiejetnosc podnoszenia przodu, to daj sobie spokoj z dalszym pisaniem
    w tym watku i sprobuj chociaz pomyslec i poczytac zanim zaczniesz nauczac.
    To nie boli. Bo widze, ze najprostsza i najprawdziwsza odpowiedz- "dla
    przyjemnosci"- jakos do Ciebie nie dociera.

    > Jesli to to samo towarzystwo ktore kiedys spotykalo sie na pietrynie to ja
    > dziekuje :)

    *** Zamiast wybrzydzac na towarzystwo, to pokaz poprostu, ze wiesz o czym
    piszesz z takim znawstwem. Nikt Ci sie nie kaze z towarzystwem calowac.
    BTW- kupowanie niemal litrowego scigacza w krainie dziurawych asfaltow i
    jednego toru, moze zakrawac na jeszcze glupszy pomysl niz nauka wheelie na
    enduraku, nie sadzisz? Ale ja akurat, tez mialem i rozumiem po co sie takie
    kupuje...
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400