  • 71. Data: 2020-06-30 07:03:55
    Temat: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-29 o 23:00, Cavallino pisze:

    > Też nie - wtedy taniej wyjdzie autobusem na miejscu.
    > Ale tego środka lokomocji w ogóle nie trawię, podobnie jak
    > zorganizowanych przez biura podróży wycieczek.

    Nie pisałem, że taniej tylko lepiej.
    To oznacza czasem wygodniej, bo objazdówka
    to niekoniecznie jazdy wokół jednego miejsca noclegu
    tylko konkretny ciąg miejsc i ciąganie się z całym majdanem autobusem
    na zwiedzanie,
    to chyba nie będzie lepiej. Często też jest trasa na kolejny kraj
    i wyjazd w innym punkcie i
    tu nawet autem z wypożyczalni
    będzie kłopot.

  • 72. Data: 2020-06-30 08:31:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No super.
    Np. za 300 km przypada przegląd okresowy (masz na liczniku 029700).
    Jedziesz do Hiszpanii czy robisz przegląd?
    No i oszczędzisz na robociźnie ze 20 zł na nabijaniu klimy w zimie zamiast przed
    latem.
    Zresztą po ch... klima w czarnym kombi na południu.
    Poteoretyzuj sobie jeszcze skoro nie stać Cię na te niebieskie, tylko uważaj żeby nie
    urwać.

    -----
    > jutro mogę jechać nawet do Hiszpanii i niczego nie muszę sprawdzać przed wyjazdem,
    bo wiem, że wszystko jest.

  • 73. Data: 2020-06-30 08:33:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W moim chyba było ;-))

    -----

  • 74. Data: 2020-06-30 08:38:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Powiedz to np. chorwackim autostradom i parkingom przy marinach.
    Swoją drogą nie wiedzieć czemu wyjątkowo kijowy kierunek do latania (jeśli nie przez
    Zurych).

    -----
    > Na takie wycieczki to się samlotem lub autokarem lata, a na miejscu pożycza auto,
    koszt na pewno wielokrotnie mniejszy niż nowa

  • 75. Data: 2020-06-30 09:17:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    No super, tylko nie o tym mowa.
    Jak wypada przegląd a mam zrobić kilka tysięcy, to go zrobię przed wyjazdem.
    To raczej naturalne.
    A z klimą to ja jestem w tej grupie, która poradzi sobie bez niej.
    Nie wiem ile można zaoszczędzić na serwisie klimy, bo jeszcze nigdy nie
    miałem
    potrzeby tego robić. Chłodzi, to nie ruszam.
    Z doświadczenia w autach służbowych wiem, że jak się zrobi
    serwis czegokolwiek co działa, to przestaje działać.

  • 76. Data: 2020-07-01 20:19:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-30 07:03, cef wrote:

> [...]
    > na zwiedzanie,
    > to chyba nie będzie lepiej. Często też jest trasa na kolejny kraj

    Kamper, tylko on może Cię uratować.

  • 77. Data: 2020-07-02 00:02:30
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Cavallino,

    > To że gołodupiec musi liczyć każdą złotówkę z 500+, nie oznacza, że każdy ma tak
    samo

    za daleko posunieta generalizacja. Nie kazdy potrzebuje drogiego samochodu. Ja jezdze
    takim za niecale dwa tygodnie pracy bo inny jest mi zbedny.
    Ktos kto latami wydaje 20%+ wyplaty na raty czy utrzymanie samochodu juz nie jest
    "golodupcem"?

  • 78. Data: 2020-07-02 07:12:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 20:19, kk pisze:

    > Kamper, tylko on może Cię uratować.

    Kamper to akurat zupełnie nie dla mnie.
    Nie rozumiem tej idei - ani taniej ani wygodniej.
    Ale każdy jeździ jak lubi.

  • 79. Data: 2020-07-02 07:45:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-07-2020 o 00:02, Iguan_007 pisze:
    > Cavallino,

    > za daleko posunieta generalizacja.

    W sensie, że każdy musi liczyć?
    Nic podobnego.

  • 80. Data: 2020-07-02 08:22:37
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Cavallino,
    > W sensie, że każdy musi liczyć?
    nie, w sensie ze taki czy inny samochod nie swiadczy o "golodupstwie".