    From: "PioBia" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: jakie lacze
    Date: 15 Jun 2006 00:50:38 -0700

    Czesc

    Prowadze kilka serwisów internetowych, koszt utrzymania wszystkich
    powierzchni, jakie wykupilem jest juz spory i zaczalem sie
    zastanawiac nad wykupieniem lacza i postawieniem serwera. Oprócz
    swoich serwisów dawalby on mozliwosc wykupienia powierzchni
    dyskowej. Wszystko idzie dobrze do chwili, gdy zaczalem rozgladac
    sie nad dostawca lacza. W mojej okolicy poza tp s.a. nikt takich
    uslug nie oferuje. Oczywiscie odpada Neostrada, musze miec stale
    IP. Mam zatem wybór pomiedzy:
    1. DSL
    2. Frame Relay tp
    3. Frame Relay/ATM

    Czy moglibyscie mi lopatologicznie wyjasnic róznice pomiedzy
    nimi? Przewertowalem troche literatury, ale za diabla nie moge
    dojsc jakie praktyczne znaczenie ma dlugosc pakietu, czy struktura
    ramki ;-). Wybaczcie lamerstwo.
    Zadam konkretne pytania:
    1. Docelowo pracowac bedzie 3-5 serwerów, w sumie na potrzeby
    200-300 serwisów internetowych. Beda to zwykjle strony, jakich
    mnóstwo w Internecie, zaden onet ;-)
    2. Który pakiet TP S.A. bedzie dla mnie wystarczajacy? Czy np. DSL
    1000 lub 2000 bedzie wystarczajacy?
    3. Jakie parametry sacza sa dla mnie najwazniejsze? Na logike
    DSL15000 daje wieksze mozliwosci niz Frame Relay 2 Mb/s. Czy w
    Frame Realy mam cos takiego, ze DSL "wymieka"?

    pozdrawiam

    piotr bialy