  • 21. Data: 2022-07-01 13:44:21
    Temat: Re: jaśniejsze W5W
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/07/2022 12:38, Akarm wrote:

    > Ciekaw jestem, czy mi też diagnosta coś powie, bo na dniach muszę zrobić
    > przegląd. Wymieniłem całe kierunkowskazy boczne na takie z pomarańczowym
    > środkiem, żebym mógł wstawiać żarówki W5W białe, znaczy - żebym wstawił
    > LED.
    > Może będę musiał poszukać takich z pomarańczowym kloszem?

    Pomaranczowy klosz powinien zalatwic sprawe. Ja w tamtym aucie mialem
    klosze biale/przezroczyste fabrycznie.

  • 22. Data: 2022-07-01 13:45:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Akarm,

    Friday, July 1, 2022, 1:38:21 PM, you wrote:

> [...]
    > LED.
    > Może będę musiał poszukać takich z pomarańczowym kloszem?

    Ja bym wolał do kierunkowskazów LED amber i białe klosze.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2022-07-01 13:47:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    [...]

    > Ja bym wolał do kierunkowskazów LED amber i białe klosze.

    https://sklep.motohid.pl/pl/p/W5W-LED-5xSMD-WY5W-T10
    -zolta-WZM-canbus/237

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2022-07-01 14:33:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Hello,
    >
    > [...]
    >
    > https://sklep.motohid.pl/pl/p/W5W-LED-5xSMD-WY5W-T10
    -zolta-WZM-canbus/237

    Wymieniłem specjalnie na biały klosz (jak fabrycznie był) z pomarańczową
    osłonką żarówki, żeby żarówki ujednolicić, żebym nie musiał pamiętać o
    pomarańczowych żarówkach.

    --
    -
    Akarm

  • 25. Data: 2022-07-01 15:13:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/07/2022 12:47, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello,
    >
    > [...]
    >
    > https://sklep.motohid.pl/pl/p/W5W-LED-5xSMD-WY5W-T10
    -zolta-WZM-canbus/237

    Co nie zmienia faktu, ze w starszych autach, ktore sprawdzaly stan
    zarowek taka dioda moze migac za kazdym razem gdy jest sprawdzany jej
    stan albo pokazywac blad/przepalona.

  • 26. Data: 2022-07-01 15:47:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.07.2022 o 15:13, K pisze:

    > Co nie zmienia faktu, ze w starszych autach, ktore sprawdzaly stan
    > zarowek taka dioda moze migac za kazdym razem gdy jest sprawdzany jej
    > stan albo pokazywac blad/przepalona.

    Ja mam w takim razie jeszcze starszy samochód (bo to Golf IV 1,9 TDI z
    2001 roku!) i zamienniki diodowe zwykłych żaróweczek działają normalnie.

    A może po prostu kupiłem dobrze zrobione diodowe W5W? ;)

    --
    -
    Akarm

  • 27. Data: 2022-07-01 16:00:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Podświetlenie tablicy ci będą sprawdzać? Dopierdalają się o
    > drogowe/mijania.

    Oczywiście, że będą. To zwykłe ..ujki są. Rozgonić.

  • 28. Data: 2022-07-01 16:01:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.07.2022 o 09:25, K pisze:

    > W niektorych przypadkach powinni, bo wiejscy tunerzy robia to czasami
    > tak, ze oswietlenie tablicy oslepia kierowce z tylu.

    No rzeczywiście to ważki problem. Mogliby po prostu zdejmować te teblice
    i byłby spokój. :-)

  • 29. Data: 2022-07-01 16:03:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > pomaranczowe kierunki sa malo pomaranczowe. Wszystko wina tej
    > pomaranczowej farby na zarowkach ktora sie zwyczajnie ze starosci

    Dasz komuś palec, weźmie całą rękę.

  • 30. Data: 2022-07-01 16:23:02
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/07/2022 14:47, Akarm wrote:

    > Ja mam w takim razie jeszcze starszy samochód (bo to Golf IV 1,9 TDI z
    > 2001 roku!) i zamienniki diodowe zwykłych żaróweczek działają normalnie.
    >
    > A może po prostu kupiłem dobrze zrobione diodowe W5W? ;)

    A ma w ogole ten Golf opcje sprawdzania zarowek? Bo Vectra B z 1999
    miala. Mial tez Mercedes W124 z konca produkcji gdzies w pierwszej
    polowie lat 90 ale tam chyba nie bylo CAN. Tak jak pisalem, w jednych
    autach dziala w innych nie:
    https://www.youtube.com/watch?v=yAUAuaisZw0
    i powiem szczerze w takiej sytuacji jak na tym filmiku po prostu dalbym
    sobie spokoj z tymi ledami.