  • 41. Data: 2023-03-13 15:03:02
    Temat: Re: karta micro SD 64GB
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Mar 2023 13:38:06 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Czy nie jest tak, że pamięci flash, zgodnie z najnowszymi trendami,
    > ostatnio coraz częściej okreslają się jako niebinarne? To znaczy, że
    > nie ma tam komórek zerojedynkowych, tylko wielopoziomowe, a ich stan
    > odczytują jakieś komparatory. Taki zapis analogowy. To by tłumaczyło
    > przekłamania.

    Dlatego ja polecam używać karty pSLC. Są mniej niezawodne bo mają
    większą tolerancję . Kozsztem rozmiaru ale 64GB powinno wystarczyć
    każdemu.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2023-03-13 15:38:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Mar 2023 15:03:02 +0100, Marek wrote:

    > Dlatego ja polecam używać karty pSLC. Są mniej niezawodne bo mają
    > większą tolerancję . Kozsztem rozmiaru ale 64GB powinno wystarczyć
    > każdemu.

    Rada niewątpliwie dobra, tylko jak to rozróżnić?

    I ewentualnie gdzie zamawiac, bo teraz wchodzę do Media Marktu,
    mam 10 kart do wyboru ...

    P.S.
    MM jest jakis dziwny. Karty jednej wielkosci, np 64GB,
    w cenie od 39zl do chyba 250zl. I to nawet jednej firmy miewaja
    takie rozrzuty.
    Ja rozumiem, że są lepsze i gorsze, szybsze i wolniejsze ...
    ale czy nie za duze te róznice?

    https://mediamarkt.pl/foto-i-kamery/akcesoria-fotogr
    aficzne/karty-pamieci./pojemnosc-gb=64-gb?sort=price
    _desc&page=1

    to naprawde taka znakomita karta, czy leżak magazynowy, kupiony dawno
    temu, a teraz czeka na frajera?
    https://mediamarkt.pl/foto-i-kamery/karta-pamieci-sa
    ndisk-extreme-sdxc-64-gb-170-80-mb-s-c10-v30-uhs-i-u
    3

    J.

  • 43. Data: 2023-03-14 07:42:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Samsung pro plus U3 przez aledrogo sma_Samsung2 (wysyła komputronik).
    256GB za 139 zł z wysyłką (smart).
    Fonik zadowolniony.

    -----

  • 44. Data: 2023-03-14 15:37:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mirekc napisał(a) :

    > Ja kiedyś kupiłem 16GB. Po testach i założeniu mniejszej partycji
    > rzeczywista pojemność to 512kB.

    A ja to chyba jestem w czepku urodzony. Kupiłem 8GB ultra szybką
    kartę. I miała 8GB... Acha - jednak czepek był dziurawy. Bo ultra
    szybkie było tylko 1GB, reszta skokowo w dół do jakichś 10%
    szybkości deklarowanej.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 45. Data: 2023-03-14 15:48:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Mar 2023 15:37:51 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > A ja to chyba jestem w czepku urodzony. Kupiłem 8GB ultra szybką
    > kartę. I miała 8GB...

    IMO wcale nie taki czepek, fałszowano karty noname, albo w
    podejrzanych źródlach.

    > Acha - jednak czepek był dziurawy. Bo ultra
    > szybkie było tylko 1GB, reszta skokowo w dół do jakichś 10%
    > szybkości deklarowanej.

    Ciekawe. W jednym kawałku krzemu chyba nie robili dwóch róznych
    prędkosci?

    Jakies wariactwo kontrolera ?

    J.

  • 46. Data: 2023-03-14 16:17:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F napisał(a) :

    > Ciekawe. W jednym kawałku krzemu chyba nie robili dwóch róznych
    > prędkosci?

    Tam siedziało 8 kości. Pierwsza szybka, reszta ze śmietnika.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 47. Data: 2023-03-14 19:30:47
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Ciekawe. W jednym kawałku krzemu chyba nie robili dwóch róznych
    > prędkosci?
    >
    > Jakies wariactwo kontrolera ?

    Nie. Normalny (a raczej nienormalny) proceder producentów - prawie
    wszystkie pendrive'y tak mają.

  • 48. Data: 2023-03-14 21:07:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co za ch_jowy telefon??
    To sformatuj kartę telefonem, tym ch_jowym.

    -----

  • 49. Data: 2023-03-15 00:07:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Mar 2023 15:38:09 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Rada niewątpliwie dobra, tylko jak to rozróżnić?

    Google wyłączyli?

    https://www.x-kom.pl/p/675821-karta-pamieci-microsd-
    kingston-64gb-microsdhc-industrial-c10-a1-pslc.html

    --
    Marek

  • 50. Data: 2023-03-15 19:56:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Mar 2023 00:07:44 +0100, Marek wrote:

    > Google wyłączyli?
    >
    > https://www.x-kom.pl/p/675821-karta-pamieci-microsd-
    kingston-64gb-microsdhc-industrial-c10-a1-pslc.html

    Kingston ... stracilem zaufanie :-(

    J.