  • 11. Data: 2010-02-23 23:30:34
    Temat: Re: klepiący popychacz
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 16:11:27 +0100, McRella napisał(a):

    > czym uciszyć klepiący popychacz zaworu, pacjent 13 letnie espero 1.5 16v
    > słyszałem o jakichś dodatkach do oleju, pytanie skierowane do ludzi
    > którzy coś takiego stosowali. Wiem, że można to naprawić w warsztacie,
    > ale nie o to chodzi...

    Wymiana popychacza.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 12. Data: 2010-02-24 16:52:42
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:yqso1g3nys8d.dlg@oldfield.org.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Wymiana popychacza.

    Ktorego? Powinno byc "wymiana popychaczy"-wszystkich.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 13. Data: 2010-02-24 17:58:03
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Dman-666 pisze:
> [...]
    > makaron na uszy:

    > Ktorego? Powinno byc "wymiana popychaczy"-wszystkich.

    Albo sprzedac z klepiacym, a nie nalewac jakies szuwaksy, zeby
    przymaskowac syfa.

    MarcinJM

  • 14. Data: 2010-02-24 19:29:57
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm3lqr$11g$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten MarcinJM . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > Albo sprzedac z klepiacym, a nie nalewac jakies szuwaksy, zeby
    > przymaskowac syfa.

    Pozniej ktos przeczyta taka durnote jak "wymiana popychacza" i jak bedzie
    kupowal auto z klepiacym to sie bedzie cieszyl jak dziad jajem bo usterka
    do usuniecia za 50zl ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 15. Data: 2010-02-24 22:35:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 15:52:42 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

    > Ktorego? Powinno byc "wymiana popychaczy"-wszystkich.

    Klepiącego. Nie każdy ma toy-toykę.

  • 16. Data: 2010-02-24 22:36:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 18:29:57 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

    > Pozniej ktos przeczyta taka durnote jak "wymiana popychacza" i jak bedzie
    > kupowal auto z klepiacym to sie bedzie cieszyl jak dziad jajem bo usterka
    > do usuniecia za 50zl ;)

    W wypadku samochodów istotnie.

  • 17. Data: 2010-02-25 08:51:46
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:zikyykhvz7no.dlg@oldfield.org.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Klepiącego. Nie każdy ma toy-toykę.

    To moze napisz ludziom jeszcze co to ta tojtojka. Bo moze to jakis cudowny
    cud co daje gwarancje, ze to wlasnie ten konkretny popychacz mowi pa-pa.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 18. Data: 2010-02-25 20:25:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 07:51:46 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

    > To moze napisz ludziom jeszcze co to ta tojtojka. Bo moze to jakis cudowny
    > cud co daje gwarancje, ze to wlasnie ten konkretny popychacz mowi pa-pa.

    Ja bardzo przepraszam, że dla Ciebie prosta, akustyczna diagnostyka to
    terra incognita. Rozumiem, że miałeś tylko styczność z wymieniaczami z ASO,
    którzy nie są w stanie niczego zdiagnozować inaczej, niż metoda wymiany
    kolejnych elementów.

  • 19. Data: 2010-02-25 21:16:22
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:5mi6qcmml9zt.dlg@oldfield.org.pl !
> [...]

    > terra incognita. Rozumiem, że miałeś tylko styczność z wymieniaczami z
    > ASO, którzy nie są w stanie niczego zdiagnozować inaczej, niż metoda

    ROTFL. Podaj warsztat, zadzwonie i umowie sie na wizyte. Powiem, ze od
    Ciebie jestem;)
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 20. Data: 2010-02-25 22:21:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Ja bardzo przepraszam, że dla Ciebie prosta, akustyczna diagnostyka to
    > terra incognita. Rozumiem, że miałeś tylko styczność z wymieniaczami z ASO,

    ATSD sam sie chetnie dowiem jaka to metoda na sluch pozwala na
    namierzenie konkretnego popychacza w 16V glowicy??

    Pozdrawiam
    Pawel