  • 491. Data: 2011-05-27 12:32:24
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > No to wyobraźmy sobie sytuacje, że ktoś na skrzyżowaniu próbuje skręcić w
    > lewo, ale widzi w lusterku, że samochód za nim go wyprzedza, więc
    > zatrzymuje się i puszcza, po czym następny jeszcze go wyprzedza i tak z 10
    > samochodów wyprzedza a on stoi i czeka. Rewelacja. :-)

    Jasne. Powinien ruszyć i dac się zabić. Na koniec może nawet byłby moralnym
    zwycięzcą.

  • 492. Data: 2011-05-27 12:39:31
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Oczekujesz merytorycznej dyskusji z niereformowalnym Debilem
    i Skurwysynem w jednej osobie?
    Obawiam się, że nie mam na coś podobnego ochoty.

    Niemniej nie zgadzam się, abyś wprowadzał ludzi w błąd swoimi
    naciąganymi, skurwysyńskimi twierdzeniami opartymi na
    egocentrycznym chciejstwie i bezmózgiej mniemanologii.

    Mam nadzieję, że nadążasz.

    --
    CB

  • 493. Data: 2011-05-27 12:47:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-27 12:02, masti pisze:

    > sprowadzenie do absurdu nie zmieni faktu, że skręcając bez spojrzenia w
    > lusterka możesz kogoś zabić.

    Dokładnie w ten sam sposób co przejeżdżając na zielonym świetle bez
    spojrzenia czy ktoś się na nie nie ładuje na czerwonym. Tylko co to
    wnosi do dyskusji?

  • 494. Data: 2011-05-27 12:53:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-05-27 12:08, *The_EaGle* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    code=&q=Wuppertal,+Niemcy&aq=0&sll=37.0625,-95.67706
    8&sspn=49.757664,79.013672&ie=UTF8&hq=&hnear=Wuppert
    al,+Nadrenia+P%C3%B3%C5%82nocna-Westfalia,+Niemcy&ll
    =51.256189,7.150816&spn=0.000605,0.001206&t=h&z=20

    > Rozumiesz co znaczy :
    > cyt "Jezdnia dwukierunkowa składa się z "dwóch pasów ruchu" " specjalnie
    > to wyciąłeś?

    Nic nie wycinałem - zobacz na co odpowiadałem.
    Poza tym co to za kolejne warunki? Chciałeś "Jak można skręcić w lewo
    nie zmieniając[...] pasa ruchu?" to masz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 495. Data: 2011-05-27 13:07:54
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-27 12:39, cbnet pisze:
    > Oczekujesz merytorycznej dyskusji z niereformowalnym Debilem
    > i Skurwysynem w jednej osobie?

    Mówisz o sobie, wiec odpowiadając ci na tak postawione pytanie, nie
    oczekuje od w.w niczego. Bawi mnie natomiast jak bardzo obnażasz się
    publicznie. :)

    > Obawiam się, że nie mam na coś podobnego ochoty.

    Twoja ochota jest mało interesująca.

    > Niemniej nie zgadzam się, abyś wprowadzał ludzi w błąd swoimi
    > naciąganymi, skurwysyńskimi twierdzeniami opartymi na
    > egocentrycznym chciejstwie i bezmózgiej mniemanologii.

    Twierdzenia które przytoczyłem poparłem dowodami SN w podobnych
    sytuacjach. Natomiast Ty obnażyłeś jedynie swój brukowy poziom
    wypowiedzi nie mając nic do powiedzenia.

    > Mam nadzieję, że nadążasz.

    Oczywiście, chamstwo i prostactwo samo potrafi się obnażyć. Nie trzeba
    tego nazywać po imieniu. :)

    *PLONK*

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Rafał

  • 496. Data: 2011-05-27 13:26:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-27 12:19, The_EaGle pisze:
    > W dniu 2011-05-25 17:41, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > No tak - wyrok SN z omawianego (naszego) przypadku będzie dopiero za 2
    > lata... Jak chociaż pora dnia się nie będzie zgadzać to zawsze będzie że
    > to inna sytuacja.

    Powołujesz się na prawo, to chociaż staraj się zrozumieć co znaczy
    orzeczenie sądu w konkretnej sprawie.

    > Mowa jest w sentencji sądu - jednoznaczna. Masz obowiązek patrzeć w
    > lusterko. Jak tego nie robisz to naruszasz zasady bezpieczeństwa. To że
    > kierowca został uznany winnym wynikało z 30 innych przewinień jakich się
    > dopuścił. Artur wiesz dobrze o co chodzi...

    Ja bardzo dobrze wiem o co chodzi i stąd też winnym *umyślnego*,
    spowodowania wypadku itd. został uznany ten jadący z nadmierną
    prędkością i wyprzedzający na skrzyżowaniu. Mało tego, wyprzedzający
    z prawej strony samochód skręcający w lewo.

    > Nikt nie mówi że
    > motocyklista miał prawo wyprzedać - cały czas mowa - czy też kłótnia
    > jest o to że patrzenie w lewe lusterko przed skrętem jest obowiązkowe i
    > za nie patrzenie można zostać uznanym winnym zajechania - co
    > przytoczyłem w dwóch różnych wyrokach...

    Przytoczyłeś, ale nie zrozumiałeś - zresztą gdybyś zauważył, to w
    sprawie, do której się odniosłem nie chodziło o lewe lusterko i jako
    dodatek podam Ci linka do lektury, która w zasadzie w całości
    podważa Twoje bicie piany:
    http://www.ies.krakow.pl/wydawnictwo/prokuratura/pdf
    /2006/09/13stefanski.pdf

    Jako żywo, Ryszard A. Stefański jest dla mnie autorytetem w zakresie
    interpretacji prawa o ruchu drogowym (w szczególności racjonalnego
    podejścia do określenia faktycznego sprawcy wypadku), Ty nie.
    Z ubolewaniem mogę tylko stwierdzisz, że w uporem maniaka bronisz
    fałszywej tezy. Mam nadzieję, że z powodu Twoich błędnych interpretacji
    prawa i zasad w ruchu drogowym, nikomu z tego tytułu nie stanie się krzywda.

  • 497. Data: 2011-05-27 13:49:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-25 12:50, The_EaGle pisze:

    > Najpierw naucz się odpisywać POD a nie NAD postem.

    Przecież on jest niereformowalny, nie zauważyłeś?
    Dlatego ja już mu nie odpisuję, czego wszystkim życzę.

  • 498. Data: 2011-05-27 14:18:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 12:47:51 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    wystukał:

    > Dokładnie w ten sam sposób co przejeżdżając na zielonym świetle bez
    > spojrzenia czy ktoś się na nie nie ładuje na czerwonym. Tylko co to
    > wnosi do dyskusji?

    jak słucham mdrali co piszą, że nie patrzą w lusterka jak skręcają bo
    "przecież tam nie może nikogo być" to mi się nóz w kieszeni otwiera

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 499. Data: 2011-05-27 14:18:53
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Nawet widząc w lusterku motocykl 100-150 m za sobą, który
    > powinien ustąpić pierwszeństwa skręcającemu w lewo, trudno
    > zakładać, że jedzie nim samobójca i obserwować go w lusterku
    > bocznym non stop poruszając się jednoczesnie do przodu.

    ...ale na cholere non stop obserwować lusterka? Napisz w którym momencie
    patrzysz w lusterka np. podczas wykonywania manweru wyprzedzania, bo przy
    skręcie w ulicę jak z tej sytuacji zapewne w ogóle byś nie popatrzył?

  • 500. Data: 2011-05-27 14:35:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-25 18:07, Artur Maśląg pisze:

    > <cite>
    > </cite>

    "Sąd Rejonowy w K., w wyroku z dnia 26 czerwca 2008 r., uznał oskarżonego Janusza P.
    za winnego tego,
    że [...] *NIEUMYŚLNIE* naruszył zasady bezpieczeństwa w ruchu lądowym w ten sposób,
    że kierując
    samochodem osobowym Fiat 126p, nie zachował należytej ostrożności podczas wykonywania
    manewru skrętu
    w lewo [...] zjechał od prawej krawędzi jezdni bezpośrednio pod nadjeżdżający z tyłu
    samochód Peugeot
    kierowany przez Ireneusza P., czym doprowadził do zderzenia z tym pojazdem, [...] tj.
    popełnienia
    przestępstwa z art. 177 § 1 k.k.

    Czyli: obaj zostali skazani za doprowadzenie do wypadku, z tego samego art.kk.
    Jedyna istotna różnica polega na tym, że w ocenie sądu wyprzedzający naruszył
    zasady bezpieczeństwa umyślnie, a skręcający - nieumyślne.

    Ciekawe, w jakim stopniu ta (nie)umyślność wpłynęła na wymiar kary (nie znamy wyroku
    Ireneusza P).