  • 11. Data: 2010-02-23 23:24:48
    Temat: Re: kolizja - OC Compensa czy AC PZU?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 23:17:13 +0100, radxcell napisał(a):

    > Czy robić to z jego OC (Compensa) czy z mojego AC (PZU) z regresem do sprawcy?
    > Nie wiem jakie warunki daje Compensa, nie chcę też, żeby mi PZU naliczyło szkodę
    > całkowitą. Chce miec po prostu naprawiony dobrze samochód.

    Rób z PZU, z regresem.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 12. Data: 2010-02-23 23:25:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 11:11:43 +0100, Paweł W. napisał(a):

    > Pewnie stąd, że PZU rżnie klientów na szkodach jak tylko może, Compensa dużo
    > lepsza, ja bym tam zgłosił.

    Potwierdzam, Compensa dużo lepiej rżnie. I dlatego robiłbym z AC PZU.

  • 13. Data: 2010-02-25 10:28:05
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:4b82b787$3@news.home.net.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten radxcell . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > ok - sprobuja. jak sie przed tym "uchronic"? da sie?
    >
    > jestem troche zielony w temacie zabaw z ubezpieczycielami, bo Fiesta
    > leciala bezszkodowo przez ostatnie 10 lat...

    Do 100% w ogole nie ma problemu. Problemem sa terminy (moga probowac
    przeciagac temat).
    Dodatkowo przyslugujje Ci utrata wartosci pojazdu z tytulu niemania
    bezszkodowosci (kolejne 100-200 PLN).

    Ja bym robil z OC bo regres IMO moze dodatkowo wydluzyc sprawe.
    Kluczowa bedzie wycena Compensy-o ile reflektor do wymiany to z maska moze
    byc tak, ze zakwalifikuja do naprawy. Wtedy jest to dla Ciebie niekorzystne
    i jak zalezy Ci na przywroceniu stanu fabrycznego to lepsze byloby AC.
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 14. Data: 2010-02-25 15:11:20
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > i jak zalezy Ci na przywroceniu stanu fabrycznego to lepsze byloby AC.

    Sprawdź jeszcze jaką polisę AC masz wykupioną. PZU ma kilka wariantów oby się
    nie okazało że masz udział własny w cenie części (bardzo często stosowana polisa
    przy starszych samochodach). Zresztą nie chce mi się wierzyć abyś zmieścił się z
    naprawą w kwocie ubezpieczenia. Lekko licząc: reflektor 600zł, maska 1600zł,
    demontaż plus montaż i malowanie maski 1000zł a pewnie jeszcze wyjdzie coś przy
    np. pasie przednim, zawiasach albo zamku maski i szkoda całkowita (liczy się ją
    od kwoty naprawy przekraczającą 70% wartości auta z dnia kolizji).
    Reperuj samochód tylko i wyłącznie z oc sprawcy.

  • 15. Data: 2010-02-25 16:01:46
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *michawar* wrote in <news:248b.00000001.4b868508@newsgate.onet.pl>:
    > auta z dnia kolizji). Reperuj samochód tylko i wyłącznie z oc sprawcy.
    > Pozdrawiam

    dziekuje wszystkim za przydatne rady.

    pozdr, rdx