  • 11. Data: 2021-03-15 11:14:59
    Temat: Re: komu autko komu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:s2n7qs$ibq$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 15-03-2021 o 09:31, J.F. pisze:

    >I to jest powód, żeby wygenerować jeszcze większe straty?

    Tak, bo lepiej byc prezesem rok dluzej :-)
    Albo uzyskac nowe umowy i sie chwalic, ze stac nas te straty co
    sumarycznie sa, bo po dodaniu zyskow sa niewielkie.

    Albo poczekac az sie pandemia skonczy i ceny sie podniosa.
    Albo poczekac na inflacje, ceny sie podniosa, bedzie zysk :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-03-15 11:26:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-03-2021 o 11:14, J.F. pisze:

    > Tak, bo lepiej byc prezesem rok dluzej :-)

    No tak - o tym właśnie pisałem.
    Wypisz wymaluj jak księgowość w naszym (nie)rządzie.

    > Albo uzyskac nowe umowy i sie chwalic, ze stac nas te straty co
    > sumarycznie sa, bo po dodaniu zyskow sa niewielkie.

    Jakich zysków?
    Ew. kolejne auta też będą tam stały po kilku latach....

    > Albo poczekac az sie pandemia skonczy i ceny sie podniosa.
    > Albo poczekac na inflacje, ceny sie podniosa, bedzie zysk :-)

    Poważnie liczysz, że lepiej sprzedasz auta kilka lat starsze, do tego
    płacąc przez kilka lat odsetki od kredytu na nie?

  • 13. Data: 2021-03-15 12:17:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No tak - o tym właśnie pisałem.
    >Wypisz wymaluj jak księgowość w naszym (nie)rządzie.

    Ale to wina Tuska - jakby nie okradl OFE, to by Pis musial od poczatku
    kombinowac :-)

    >Jakich zysków?

    Tych z biezacej dzialalnosci, przeciez na leasingu sie zarabia.

    >Ew. kolejne auta też będą tam stały po kilku latach....

    No chyba, ze nie, bo sie rynek odnowi.

    >Poważnie liczysz, że lepiej sprzedasz auta kilka lat starsze, do tego
    >płacąc przez kilka lat odsetki od kredytu na nie?

    A to zalezy jaka bedzie inflacja ... w UK raczej nieduza, ale po
    brexicie wszystko moze sie zdarzyc :-).
    Poza tym czemu kilka lat - moze kilka miesiecy.

    A z kolei odsetki od kredytu teraz niewielkie ... choc nie wiem jak na
    funcie.

    J.

  • 14. Data: 2021-03-15 12:33:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-03-2021 o 12:17, J.F. pisze:

    > Tych z biezacej dzialalnosci, przeciez na leasingu sie zarabia.

    Też wirtualnie?
    Kupujesz auto na kredyt, nie spłacasz go i mówisz że będzie na nim zysk,
    bo przez kilka miesięcy/lat pobrałeś odsetek trochę więcej niż zapłaciłeś?

    > No chyba, ze nie, bo sie rynek odnowi.

    W jaki sposób?
    Leasing podrożeje, bo będzie musiał te straty sfinansować, więc od tego
    ma przybyć chętnych?

    No chyba że liczą na to, iż nowe spaliniaki będą zakazane, więc
    sprzedadzą wtedy stare.
    Ale do tego czasu ruda je zeżre pewnie.

    > A to zalezy jaka bedzie inflacja ... w UK raczej nieduza, ale po
    > brexicie wszystko moze sie zdarzyc :-).
    > Poza tym czemu kilka lat - moze kilka miesiecy.

    Ale tutaj problemem z tego co pisano, jest konkurencja nowych aut, przez
    kilka miesięcy nie zniknie.

  • 15. Data: 2021-03-15 14:53:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-15-marca-2021 o 09:31, J.F. pisze:
    > Albo sie okaze, ze zbankrutowales, i trzeba upadlosc oglosic ...

    Bo trzeba sobie powiedzieć prawdę że nie wszystkie firmy muszą działać
    przez oszukiwanie kontrahentów, pracowników i US ;-)