  • 201. Data: 2009-05-08 13:52:42
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Grzybol pisze:
    > kilku kolegów
    > z tej grupy, przyjmuje sobie za punkt honoru, żeby zawsze dojebywać każdemu,
    > kto ma inne zdanie niż oni. I tak naprawdę to tylko o to chodzi. Popatrz, że
    > dyskusji merytorycznej nie było w tym wątku prawie wcale. Jest tylko
    > szczekanie jeden na drugiego. Ja niestety muszę też odszczekiwać się moim
    > pseudodykutantom, gdyż jakość tej 'dyskusji' zmusza mnie do tego. Pewnie też
    > i ilość napadających na mnie kolegów:-)

    Drogi Grzybolu,

    Biorąc pod uwagę miałkość dyskusji i brak merytorycznej rozmowy ad rem -
    tu się niewątpliwie zgadzamy - czy byłbyś w stanie być tak uprzejmym by
    nie kontynuować jej już w tym wątku? _Ani_już_jednym_ postem?

    200+ wystarczy.

    Dziękuję.

    --

    pozdr
    pj

  • 202. Data: 2009-05-08 14:17:01
    Temat: Re: troche OT le wcale nie NTG Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 7 Maj, 21:22, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > bo w mediach nic w temacie nie znalazł

    i już wiesz Krzysiek czemu, zresztą ja też już wiem czemu..

    --
    wiadro

  • 203. Data: 2009-05-08 17:34:24
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tu się niewątpliwie zgadzamy - czy byłbyś w stanie być tak uprzejmym by
    > nie kontynuować jej już w tym wątku? _Ani_już_jednym_ postem?

    Drogi (pj)-cie. Masz to u mnie:-)

    --
    Grzybol

  • 204. Data: 2009-05-09 10:22:14
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > *** W lakiernictwie masz przynajmniej kilku duzych i popularnych producentow
    > lakierow, jak i sprzetu i nikt Cie nie zmusza, zebys do lakieru PPG stosowal
    > kompresor albo pistolet atestowany przez PPG.

    Mozna tez oszczedzic stosujac tanszy utwardzacz ,rozcienczalnik, klar.
    Tyle ze efekty tego bywaja rozne. Wlasnie nasz znajomy lakiernik maluje
    drugi raz, za frajer, zbiornik paliwa bo przyoszczedzil na materialach i
    lakier poplynal po kontakcie z benzyna.

    BTW. Zna gosci ktorzy w ramach oszczednosci lakierowali elementy w
    samochodach na handel bezbarwnym lakierem do drewna. Bo byl 5 x tanszy
    niz samochodowy :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 205. Data: 2009-05-09 18:59:58
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał

    > Wlasnie nasz znajomy lakiernik maluje drugi raz, za frajer, zbiornik
    > paliwa bo przyoszczedzil na materialach i lakier poplynal po kontakcie z
    > benzyna.

    *** Poeksperymentowal na motocyklu klienta i nie wyszlo. Co nie oznacza ze
    nie mozna miec wczesniej obcykanych zestawow chemii, ktora nie gryzie sie ze
    soba, staje w odpowiednim czasie i w prawidlowa twardosc. I te zestawy nie
    musza kosztowac tyle co jakis super kameleon.

    > BTW. Zna gosci ktorzy w ramach oszczednosci lakierowali elementy w
    > samochodach na handel bezbarwnym lakierem do drewna. Bo byl 5 x tanszy niz
    > samochodowy :)

    *** Ja znam takich co na pelnych materialach Sikkensa na plastiku osiagneli
    efekt popekania jak na siedemnastowiecznym obrazie. Niezamierzony. To bylo
    na mojej ZXR-ce.
    W szczecinskim Carsystemie kiedys dobrali mi do Suzuki dwuwarstwowa baze, z
    ktorej nijak nie chciala wyjsc czerwien z lekka perla- zamiast tego
    wychodzila "mlotkowa" cegla i upierali sie ze pewnie tak ma byc... Wyjebalem
    to w kat garazu, pojechalem z owiewka do PPG i po wymieszaniu wg katalogu i
    nalozeniu na probke wystarczylo tylko solidnie dolac perly. Efekt-
    prawidlowy kolor, jedna warstwa bazy i mniej niz polowa ceny. I nic nie
    wstalo, wszystko rozlalo sie i stanelo jak trza. W markowwym fetyszyzmie nie
    ma niczego niedobrego, ale regula sredniej polki tez sie sprawdza,
    szczegolnie jesli wiemy gdzie siegnac lapa. No i jesli nie musimy koniecznie
    walic po oczach stosownym logo- co w lakierach i tak jest dosc trudne.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 206. Data: 2009-05-09 19:19:09
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "maverik" napisał

    > niestety tu właśnie się mylisz, bo praktycznie każdy klient z branży
    > motocyklowej płacze nad najdrobniejszą rysą, a żeby ich uniknąć musisz nad
    > czymś pracować dłużej i na lepszych materiałach,

    *** Ile placa, tyle i wymagaja. Jesli zblizasz sie do cenowej "granicy bolu"
    klienta, to wiadomo, ze w zestawieniu z profesjonalnym (w dobrym znaczeniu)
    wizerumkiem zakladu, klient bedzie ogladal gotowy towar pod lupa i nie
    przepusci nawet cienia mysli o niedorobce, chocby byla ona niemal
    niedostrzegalna. Predzej machniesz reka na wlos w hamburgerze z imbisu, niz
    na ten sam wlos w daniu za pare setek w Carltonie, prawda?

  • 207. Data: 2009-05-17 14:54:15
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Grzybolnapisal

> [...]

    > lekarzem i brać łapówki. Po cholerę się męczysz jako lakiernik? :-)

    > W którym miejscu napisałem o brudnym warsztacie garażaowym? Ka to ja pije w
    > kawiarni. Z jakimś matołkiem w warsztacie raczej nie pijam, zdecydowanie
    > wolę ładną dupę i miłą knajpę.

    > Jak EOT, to po cholerę ta grupa? Nie sądzisz.

    > P.S. Szczekają tu niektórzy, bo zaczepiłem zawód jednego z Waszych.
    > Maverica - precla. Koledzy bardzo się wzburzyli i wszyscy chcą dojebać mi bo
    > jak ja smiałem:-) Kiedys o tym już pisałem - grupa kolesi:-) Potwierdzeniem

    Uprzejmie proszę odjebać się od lekarzy.Doktorek65

  • 208. Data: 2009-05-17 15:53:19
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Pinknapisal

> [...]

    > motocykl i nie bedzie to kradziony lakier czy jakis przekret. Zarobku dla
    > wykonującego usluge bedzie ze 300-350 zł, po odliczeniu kosztów ze 150-200 i
    > czy ta kwota jest dla niego OK to juz ja nie wnikam, ale czesto ludzie
    > zarabiaja tylko po ok 1000 zł na reke (nawet w Wa-wie np: w supermarkecie na
    > kasie) i zyją i jak taki lakiernik wyciagnie 2000-3000 zł/miesiac (zakładam
    > 1,5 ciągłej, skumulowanej pracy nad takim moto) to chyba nie jest jeszcze
    > tak ostanio co nie oznacza, że jest to dobrobyt...
    > ,ale w dyskusji chodziło raczej o sam fakt stanu logicznego czy się DA/NIE
    Zgadzam się z przedmówcą.Trzeba tylko szukać,pytać ludzi.Kiedyś budowałem
    duuuży dom.Cieśle żądali za więżbę dachową po ok 8000zł.Dzięki rodzinie
    znalazłem człowieka który zrobił to za 18oozl+wyżywienie,bez jednego
    gwożdzia-na dyblach.Robota mistrzowska.Zgadzam się też z Maverickiem-ma
    kredyt,opłaty etc.Musi na to zarobić i stąd wyższa cena.My jako klienci
    mamy wybór,to nasze pieniądze i sprzęty,.. i nasze decyzje.Poza tym
    niektórzy koledzy chyba nie dorośli do takich dyskusji.Poziom żenujący
    pomimo fakultetów i wysublimowanego słownictwa.Dotrwałem jednak do końca i
    dodaję swoje trzy grosze.Pozdrawiam wszystkich i mniej zapalczywości na
    trasie, bo nie chce mi sie składać złamanych szczęk i zębów Kolegom
    Bikerom.Doktorek65