  • 91. Data: 2009-05-07 14:42:31
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 92. Data: 2009-05-07 14:45:12
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Ale gwarantuje Ci, że
    >posiadając odpowiedni sprzęt i materiały w tydzień czasu pomaluję wszystko
    >nie gorzej niż Ci Twoi pseudoprofesjonaliści...

    Najpierw sprobuj i pochwal sie efektami. Bo pierdolisz o czyms na czym
    sie nie znasz, jak kazdy niedouczony inzynier.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 93. Data: 2009-05-07 14:45:24
    Od: a...@g...com

    On 7 Maj, 16:27, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:gturgd$9dv$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > Znaczy, często pijesz. O wątrobę nie dbasz. Potem na kacu ręka się trzęsie.
    > Źle malować. Zastanów się. Zabijako... :-)

    Przestań pierdolić i powiedz lepiej co z tym zakładem co zaproponował
    maverik?

    --
    Artur

  • 94. Data: 2009-05-07 14:47:48
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał

    > *** To po co teraz sie je stosuje? Nie prosciej jest polac sciany woda?
    >
    > Po to zeby bylo latwiej, szybciej i bardziej bajerancko...a i bezpylowo :)

    *** I ekologicznie. Dzis nic nie moze przeciez odbywac sie nieekologicznie.
    Nawet aukcje na Allegro sa ekologiczne...
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 95. Data: 2009-05-07 14:49:20
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości

    > O tym pisałem. Ale koledzy preclowcy oni tacy są, że oni muszą zapłącic.
    > Dużo. Bo mało, znaczy gówniana robota. Jak dużo, to OK. Było już tu nie
    raz
    > o kaskach za 2 tysiące i innych takich. Ma być drogo. Wtedy dobrze jest.

    Troche przerysowujesz, ale moge zrozumiec wkurwe na to, ze wszyscy wysoko
    cenia sobie swoja prace ale jakosc daje kilku...
    Tylko gdzie oni sa? Bo mam dwie owiewki do zrobienia. W pierwszym gatunku. I
    raz, a nie piec razy poprawka koloru, metaliku w metaliku czy klaru czy chuj
    wie czego.
    --
    pozdrawiam, lesor
    rosSynAnt

  • 96. Data: 2009-05-07 14:52:16
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

    >Przestań pierdolić i powiedz lepiej co z tym zakładem co zaproponował
    >maverik?

    p.s. żeby podkręcić gość startuje z Sylwią, ja się nie dotykam :) oczywiście
    najpierw może sie z nią napić kawy :)

  • 97. Data: 2009-05-07 15:03:59
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    >robisz sobie zajebistą antyreklamę. Myślę, że większość która poczytała
    >sobie Twoją polemikę, fragmenty o wywalaniu klientów podobnych do mnie

    O moj bosch, na marketingu tez sie nie znasz...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 98. Data: 2009-05-07 15:25:47
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Teraz ja Cię uświadomię Mavericzku. Prowadząc w ten sposób dyskusję na
    > publicznej grupie dyskusyjnej, gdzie podajesz adres swojego warsztatu itp,
    > robisz sobie zajebistą antyreklamę. Myślę, że większość która poczytała
    > sobie Twoją polemikę, fragmenty o wywalaniu klientów podobnych do mnie z
    > Twojego warsztatu, nigdy nie zajrzy do Ciebie i nie zamówi malowania
    > matocykla. A wtedy te 150 tysięcy ciężko będzie spłącić. I skąd na tą
    > kawkę wziąć...
    Ale ty masz synku ego :)
    Spusc powietrza bo ci zylka peknie.
    :D

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 99. Data: 2009-05-07 15:27:30
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Rozbroiłeś mnie Bartuś:-) Bartuniu, Bartunieczku. Świetnie. Tak właśnie
    > kończą dyskusje takie małe Misie jak Ty...
    Alez synus, bedziesz moze na bazarze w Lodzi?
    Zycie zweryfikuje, nie??

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 100. Data: 2009-05-07 15:27:51
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gtuo11>> nie wierzę, że można profesjonalnie polakierować motocykl za
    500 zł

> [...]
    > kwestie finansowania kafelkow, biur, handlowcow, itd nie wnikam- kazdy ma
    > swoje zdanie na temat niedoinwestowania, lub przeinwestowania
    > przedsiewziecia, natomiast liczy sie produkt koncowy w postaci lakieru na
    > elemencie w zestawieniu z cena koncowa i do jego okreslenia "DOBRZE" jest
    > tutaj znacznie lepszym slowem niz "PROFESJONALNIE". I niejeden
    > rzemieslnik, jak i amator moze udowodnic , ze sie da.
    > Problemem jest jedynie wyczajenie, kto z wykonawcow w miare przyklada sie
    > do roboty, a kto niespecjalnie. I bynajmniej wyznacznikiem nie jest tu

    ja pisałem o wykonaniu w warsztacie, nie u niezarejestrowanego garażowego
    gościa, trzeba sobie zdać sprawę z jednej rzeczy, żyjemy w ciemnogrodzie
    gdzie właśnie tacy fachowcy funkcjonują, jako że mam doświadczenie w temacie
    serwisu w Niemczech powiem Ci że tam nawet psiknięcie sprayem na powietrzu
    może się skończyć mandatem kilkaset ojro, źle czy dobrze?dobrze bo właśnie
    profesjonalne warsztaty tak jak i inni mają pracę, gospodarka się kręci,
    każdy płaci zusy podatki nikt nie płacze że nie zarabia, ale dopóki ludzie
    będą tak właśnie myśleć i kręcić to się nie zmieni,
    p.s. wyznacznikiem każdej firmy są 2 rzeczy, produkt jaki oferuje oraz jak
    się zajmuje klientem