  • 11. Data: 2021-03-15 19:42:56
    Temat: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-15-marca-2021 o 18:49, RadoslawF pisze:
    > Niektorym mogą być potrzebne.

    Nie pytam o niektórych. Pytam o Ciebie.

    > Rekordzista w odpowiedzi podał ponad 30 aplikacji. :)

    Czy to znaczy że dostarczony mu produkt nie nadaje się do użytku?

  • 12. Data: 2021-03-15 22:46:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.03.2021 o 18:44, _Master_ pisze:

    > Równie dobrze można Twoje "ciśnienie" tłumaczyć w ten sam sposób.
    >
    > Ja osobiście mam wstręt do Androida.

    ale w jakim sensie. Bo złożony przypadek.

    > Czara zaczyna się przelewać i zamiast kupić nowy wypasiony poszukam
    > starego który lubiłem używać i miał funkcje niedostępne w tych
    > najzajebistrzych i bez tego całego gówna fejsbukowego.

    jakie?

    > np. N8 miała Always On Display bez którego nie wyobrażam sobie używania
    > telefonu.
    ale w czym problem? chyba wszystkie "androidy" z amoledem to mają.

    nagrywanie rozmów - bez problemu. usunięcie usług googla - nie ma
    sprawy. wywalenie wszystkich programów których nie chcesz mieć w
    smartfonie - zrobione. W zasadzie jedyne co nie zadziała - to dwa
    tygodnie na jednym ładowaniu.

    ja, z punktu widzenia techniki jestem starym dziadem. każda zmiana
    funkcjonowania telefonu, programu jest mi cierniem w oku. to co dla
    moich dzieci jest fajnym nowym bajerem, dla mnie jest przeszkodą, nad
    którą muszę 30 razy dziennie zastanowić się 5 sekund jak ja obejść. ale
    jedna na 100 takich zmian, okazuje się na prawdę pożyteczna, ułatwiająca
    życie. no i już za pół roku używam jej i ciężko mi się z nią rozstać.
    Może Wy też spróbujcie? Polecam lineaga z minimum programów, i tylko te
    usługi googla które są konieczne.

    ToMasz

    ps 30 programów na androida to wcale nie tak dużo. ile z nich jest
    koniecznych? może 5, reszta to jakieś tam ułatwiacze życia, aplikacje
    rozrywkowe.

  • 13. Data: 2021-03-16 00:29:07
    Od: ? FCK banana union ? <g...@c...reptiles.farm.stop-spam.invalid>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
    > Czy to znaczy że

    SzamboNur ponownie bimbruje i tu widac cuchnace zalosne skutki!

    --
    neoPRLowcy przydupasy http://bit.ly/2VUKoyZ chunty

    .

  • 14. Data: 2021-03-16 09:09:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-15 o 19:15, J.F. pisze:

    > Rekordzista w instalowaniu, czy w odpowiadaniu?

    Rekordzista w wymienianiu jego zdaniem pożytecznych i wartych
    zainstalowania na nowy telefon aplikacji.

    > 30 aplikacji ... minimalista :-)

    Wymień swoją listę niezbędnych i przydatnych.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2021-03-16 09:12:37
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-15 o 19:42, _Master_ pisze:

    > Nie pytam o niektórych. Pytam o Ciebie.

    Pytałeś J.F.a
    Ale proszę bardzo. W każdym z posiadanych urządzeń z androidem
    obowiązkowo instalowałem czytnik ebooków.

    > Czy to znaczy że dostarczony mu produkt nie nadaje się do użytku?

    Do użytku się nadaje, po uzupełnieniu oprogramowania.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2021-03-16 11:14:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 09:12, RadoslawF pisze:
    W każdym z posiadanych urządzeń z androidem
    > obowiązkowo instalowałem czytnik ebooków.

    I nie szkoda Ci oczu?

    Czytasz w drodze do pracy? W domu, w łóżku?
    Musisz mieć ten czytnik cały dzień przy sobie?

    Nie masz innego bardziej przyjaznego choćby tabletu do czytania?

    Może nie rozumiem. Może jestem spaczony 20 letnim patrzeniem się w DUŻE
    monitory i nie wyobrażam sobie korzystania dziś tylko ze smartfona.
    Że tak można żyć i wszystko robić na nim?
    Nie mieć blaszaka czy choćby bardziewiastego laptopa?

  • 17. Data: 2021-03-16 11:27:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-15-marca-2021 o 22:46, ToMasz pisze:

    > ale w jakim sensie. Bo złożony przypadek.

    Każdy z czasem ZAMULA a połączenia BT Wifi czy aplikacje działają jak na
    Windows Millenium. Jeśli pamiętasz te czasy

    > ale w czym problem? chyba wszystkie "androidy" z amoledem to mają.

    No właśnie NIE WSZYSTKIE (np. A40) a aplikacje to imitujące zżerają baterię.

> [...]
    > sprawy. wywalenie wszystkich programów których nie chcesz mieć  w
    > smartfonie - zrobione. W zasadzie jedyne co nie zadziała - to dwa

    To nie działa płynnie a irytujące lagi doprowadzają do szału.
    Miałem pewnie z 10 telefonów/urządzeń (odbiorników i słuchawek) z
    androidem i nie znalazłem takiego które stabilnie i przewidywalnie
    trzymałoby połączenie BT.

    Polecam lineaga z minimum programów, i tylko te
    > usługi googla które są konieczne.

    Miałem kiedyś S2 i instalowałem alternatywne softy.
    Za mało plusów dodatnich. Za dużo mojego wysiłku żeby to ogarnąć.
    Telefon działał lepiej ale nie tyle lepiej żeby mnie to satysfakcjonowało.

    ile z nich jest
    > koniecznych? może 5,

    Chciałbym poznać właśnie te 5. Może runie mój świat i się przekonam do
    tego maleńkiego ekraniku ;-)

  • 18. Data: 2021-03-16 15:36:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >I nie szkoda Ci oczu?

    >Czytasz w drodze do pracy? W domu, w łóżku?
    >Musisz mieć ten czytnik cały dzień przy sobie?

    Smartfon ma jedna zalete - moze czytac ebooki ludzkim glosem :-)

    Ogolnie lubilem czytac ksiazki, ale pakiet na wakacje ... duzy i
    ciezki.
    Elektroniczne lepsze.
    Tylko ze ostatnio coraz mniej czasu na czytanie, a jak wakacje nie
    beda "leniwe" czy plazowe ... no to czyta sie w domu w lozku :-)

> [...]
    >Może nie rozumiem. Może jestem spaczony 20 letnim patrzeniem się w
    >DUŻE monitory i nie wyobrażam sobie korzystania dziś tylko ze

    Mnie tam nie przeszkadzaja te male literki.

    A tablet duzy, maly czytnik z kolei niewiele wiekszy od duzego
    smartfonu ...

    >Że tak można żyć i wszystko robić na nim?
    >Nie mieć blaszaka czy choćby bardziewiastego laptopa?

    A to zalezy co robisz.

    wszystkiego sie na smartfonie nie da, ale coraz mniej takiej pracy co
    naprawde wymaga wiekszego kompa.
    Najbardziej przeszkadzaja programisci, ktorzy nie przewiduja, ze mozna
    z malego smartfona korzystac ... i mozna by cos tam zrobic na fonie,
    ale sie nie da :-(

    J.

  • 19. Data: 2021-03-16 15:42:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Rekordzista w wymienianiu jego zdaniem pożytecznych i wartych
    >zainstalowania na nowy telefon aplikacji.

    >Wymień swoją listę niezbędnych i przydatnych.

    Z tym gorzej ... bo np mam z 10 apek do wspolpracy z samochodem
    (ELM327) i zadna dobra :-(

    J.

  • 20. Data: 2021-03-16 17:29:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 15:36, J.F. pisze:
    > Smartfon ma jedna zalete - moze czytac ebooki ludzkim glosem

    Miałem kilka SE np. K800 C510. On potrafił odtwarzać MP3
    A jaki poręczny i miał slot na kartę pamięci ;-)

    Co oprócz czytania eboków?