  • 21. Data: 2009-04-24 12:21:33
    Temat: Re: moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Eskimos" <e...@t...pl> wrote in message
    news:f803v4tehcqfvlsfaot1ns6hadh4ub66g2@4ax.com...

    > Biustonosz na jajach? Bezsensu.

    Znawca. Probowales, czyjak? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2009-04-24 14:39:06
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Chyba za bardzo wczuwasz się jeżeli chodzi o jakieś pierdoły, typu
    kichanie w kasku, przeciskanie się w korkach. Pytanie: po co?

    -------------------

    Może i racja. Ale wiesz jak jest - pogoda ładna, a ja mogę pojeździć tylko
    raz na kilka dni (na szkoleniu) więc sobie czytam tu i tam i teoretyzuję.

  • 23. Data: 2009-04-24 14:48:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    a...@g...com pisze:

    > Co tu jest się uczyć? Jest miejsce - jedziesz, nie ma miejsca - stoisz

    No, ja bym powiedzial ze studiowanie "dynamiki ruchu miejskiego" innymi
    slowy "ktory ch..j mi zajedzie i w ktorym miejsu" wymaga czasu, zajec
    praktycznych oraz dostarcza rozrywki i emocji w stopniu nieporownywalnym
    z innymi naukami empirycznymi.

    KJ

  • 24. Data: 2009-04-24 15:48:36
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 24 Apr 2009 16:48:08 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > slowy "ktory ch..j mi zajedzie i w ktorym miejsu" wymaga czasu, zajec
    > praktycznych oraz dostarcza rozrywki i emocji w stopniu nieporownywalnym

    A to prawda, stwierdziłem że bardzo lubię jeździć w korkach, bo to niezła
    adrenalina, jak na torze enduro prawie. :-)

    Ale to na początku po prostu człowiek się przeciska wolniej, tak że skutery
    i rowery go wyprzedzają. Za to potem jaka satysfakcja że się od tych drani
    zasuwa sporo szybciej w korku...

    Tylko plecaczek jakoś mi protestuje, cholera. I kupiła mi na urodziny
    interkom na prezent. Nie dajcie się tak wrobić. :->

    > KJ
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 25. Data: 2009-04-24 19:29:00
    Od: j...@p...onet.pl

    > http://www.youtube.com/watch?v=M_p9EgeKt6g
    >
    > mam zamiar nagrac w taki sposob parade na rozpoczeciu sezonu :)
    >
    > wiem ze temat troche od czapy, ale co tam.
    > czy zawsze musi byc na powaznie? :P

    Spoko, fajne
    Moje droga od skrzyżowania Powstańców / Połczyńska aż do Marszałkowskiej jest
    identyczna :).

    Łosiu
    954

  • 26. Data: 2009-04-25 07:53:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko plecaczek jakoś mi protestuje, cholera. I kupiła mi na urodziny
    > interkom na prezent. Nie dajcie się tak wrobić. :->

    Interkom? Uuu, przejście z komunikacji przy pomocy prostych gestów na
    komunikację słowną...
    Krótko powiem - powiedz kiedy zauważysz, że mikrofon pasażera zaczyna
    przerywać. (:

    --
    Jasio
    vfr vx etz