  • 11. Data: 2022-11-16 23:21:22
    Temat: Re: na litość Boga...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2022 15:01:21 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Gdzie ty, tłuku, widzisz imię?

    Ddyby było z dużej litery, to byłoby imieniem własnym i wtedy literowiec
    miałby rację.

    W przypadku małej litery "bóg" może się odnosić zarówno do jakiegoś
    Ozyrysa, jak i na przykład indyjskiego boga wiatru.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2022-11-17 07:17:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Masakra dopiero się rozkręca. Na niektóre kluczowe klamoty PLC Siemensa
    trzeba czekać do połowy 2024. Chyba że coś nagle się odmieni...

    L.

  • 13. Data: 2022-11-17 09:07:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2022 23:21:22 +0100, Adam napisał(a):

    > Ddyby było z dużej litery, to byłoby imieniem własnym i wtedy literowiec
    > miałby rację.

    Chcesz powiedzieć że bóg Jahwe ma na drugie imię Bóg?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2022-11-17 14:41:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-11-16 o 02:12, sundayman pisze:
    > ...ktoś ma pojęcie, gdzie kupić 100 szt. ATMEGA 2561-16AU ??
    >
    > No kurła. Oni te procesory ręcznie teraz robią czy jak ?
    > Jak nie znajdę, będę musiał przerabiać, a nie mam czasu i ochoty...

    Już się powoli przyzwyczajam, że od roku zamiast robić coś nowego to się
    tylko przerabia stare projekty bo tego, czy innego scalaka wymiotło.

    Wyginęły SN65HVD72 w SOIC to przerabiałem płytkę, której ileś tam
    potrzebowaliśmy na VSSOP. Za jakiś czas przerabiałem z tego samego
    powodu inną na VSON bo tylko te wtedy były 'od ręki'.
    No i teraz to właściwie trzeba myśleć o utrzymywaniu zapasu we
    wszystkich obudowach.
    Podobnie było z LM25017 (ew. zastępowanym przez LM5017) - w jakimś
    momencie udało się kupić resztkę ale nie w tej obudowie co dotychczas
    używaliśmy i przerabiałem płytkę.
    Jak na jednej płytce są tylko te 2 scalaki to już mamy 6 możliwych
    kombinacji i na pewno zawsze się okaże, że elementy które najszybciej da
    się dostać są w kombinacji której jeszcze nie mamy.

    Jak teraz którąś płytkę będę przerabiał na inny procesor (planujemy
    zmienić AtXmega na EFM32 Silabsa, bo Silabsów udało się kupić jakiś tam
    zapas) to znów powstaje pytanie - a w jakiej obudowie najlepiej wsadzić
    tego HVD72 i LM25017...

    Ogólnie głowa boli.

    Już nam się zdarzyło kupować AtXmega po zabójczych cenach (kwota w $
    wyższa od tej w PLN - czyli ponad 5 razy drożej).
    P.G.