  • 171. Data: 2009-09-14 13:14:19
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-14 10:53:51 +0200, "luca_brasi" <l...@w...pl> said:

    > od placenia za tych co nie mieli ubezpieczenia jest fundusz gwarancyjny
    > (gwarantowany przez panstwo), ktory potem domaga sie od sprawcy pokrycia
    > szkody wiec Twoje wywody o umieraniu pod mostem to bzdura

    Który to UFG utrzymuje się m.in. z wpłat TU, a więc posiadaczy OC. I
    dalej nie rozwiązuje to problemu studenta kasującego nowego Merola.

    > obowiazkowe ubezpieczenie jest efektem lobbingu duzych firm dzialajacych w
    > eurosojuzie, ktore w imie socjalistycznego uszczesliwiania na sile grabia
    > nas na kazdym kroku zgodnie z prawem,

    Ojjjeeeej. Rozumiem że wolałbyś staromodne metody - poszkodowany
    przychodzi do ciebie ze swoimi kumplami, łamią ci palec i dają tydzień
    na spłatę. Jak nie, to wrócą i złamią jakąś większą kostkę? Może w
    takim razie pomyśl o przeprowadzce do Somalii?

    > ograniczanie wolnosci obywateli jest niestety nagminne i jak widac ma tez
    > poparcie w zmanipulowanym spoleczenstwie:(

    Skoro umiejętność przewidywania potencjalnych konsekwencji i obycie z
    matematyką na pozimie podstawówki nazywasz byciem zmanipulowanym, to
    niech tak będzie. Krynico oświecenia.

    > i kupowanie spokoju na sile to po prostu grabiez obywatelli

    A może jednak poszukaj jakiejś innej grupy do dyskutowania na takie
    tematy? Coś jak pl.fantastyka.utopie lub pl.soc.anarchia?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 172. Data: 2009-09-14 13:25:55
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-03 20:36:44 +0200, "Ivam"
    <f...@-...fm> said:

    > Jeszcze jedno mi sie nasunelo... a jesliby tak moje auto/moto stojac w
    > garazu zaczelo sie palic i zniszczyloby mi dom, to ubezpieczalnia
    > pokryje moje szkody z mojego OC?

    AFAIK nie, bo pod OC nie podlegają szkody wyrządzone sobie. Np. inaczej
    w momencie gdy powodujesz wypadek i sam sobie przy okazji robisz
    krzywdę, to Twoje OC powinno by niby wypłacić Tobie odszkodowanie. Taka
    sama logika dotyczy szkód materialnych.

  • 173. Data: 2009-09-14 15:14:29
    Od: "luca_brasi" <l...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Który to UFG utrzymuje się m.in. z wpłat TU, a więc posiadaczy OC. I dalej
    > nie rozwiązuje to problemu studenta kasującego nowego Merola.
    UFG utrzymuje sie z wplat TU ale jest gwarantowany przez panstwo i
    rozwiazuje w pelni problem studenta kasujacego Merola, wystarczy przeczytac
    ZE ZROZUMIENIEM to co napisalem wczesniej
    twoje wycieczki osobiste sa jak mniemam efektem braku argumentow, moze sam
    zmienisz grupe na pl.nieumiemsammyslec ?

  • 174. Data: 2009-09-14 15:47:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-14 17:14:29 +0200, "luca_brasi" <l...@w...pl> said:

    > UFG utrzymuje sie z wplat TU ale jest gwarantowany przez panstwo i
    > rozwiazuje w pelni problem studenta kasujacego Merola,

    Tylko dlaczego UFG miałoby sponsorować anarchistę bez wyobraźni? Znaczy
    społeczeństwo do spółki z TU, których klientem ów anarchista nie był i
    pewnie nie będzie? Wszyscy się mamy zrzucać na debila, któremu brakło
    intelektu na zabezpieczenie swojej własnej dupy? Nie, dziękuję. Choć
    dla takich nieodpowiedzialnych matołków byłoby to niewątpliwie wygodne.
    Bo w to, że taki biedny-nic-nie-posiadający się wykpi z płacenia, to ja
    nie wątpię. Co mu UFG zabierze, skarpetki?

    > wystarczy przeczytac ZE ZROZUMIENIEM to co napisalem wczesniej

    Sorry, ale z racji sprzeczności z podstawowymi zasadami logiki to
    niemożliwe. Zrozumienia musisz poszukać wśród innych... anarchistów.

    > twoje wycieczki osobiste sa jak mniemam efektem braku argumentow,

    Argumentów na co? Na debilizm myślenia: znieśmy obowiązkowe OC, bo za
    tych co nie mają zapłacą inni i może kiedyś uda się to od odzyskać? To
    dopiero piękny socjalizm.

    > moze sam zmienisz grupe na pl.nieumiemsammyslec ?

    Nieee, mi tu dobrze.

  • 175. Data: 2009-09-14 15:47:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Sep 2009 17:14:29 +0200, osobnik zwany luca_brasi
    wystukał:

> [...]
    > przeczytac ZE ZROZUMIENIEM to co napisalem wczesniej twoje wycieczki
    > osobiste sa jak mniemam efektem braku argumentow, moze sam zmienisz

    ktory to UFG traci sens w przypadku zniesienia obowiązku ubezpieczenia.
    Gdzyż stanie się po prostu państwowym Zakładem Ubezpieczeń.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 176. Data: 2009-09-14 16:00:23
    Od: "luca_brasi" <l...@w...pl>

> [...]
    > takich nieodpowiedzialnych matołków byłoby to niewątpliwie wygodne. Bo w
    > to, że taki biedny-nic-nie-posiadający się wykpi z płacenia, to ja nie
    nie sponsorowac a gwarantowac wyplate poszkodowanemu, a UFG sciaga to potem
    ze sprawcy
    na tej samej zasadzie dziala np fundusz alimentacyjny- placi za niplacacych
    a z nich sciaga
    rozumiem ze znasz wielu takich uzytkownikow drog, ktorzy nic nie maja? za to
    znam wielu ktorzy nigdy w zyciu nie mieli wypadku a przez kilkadziesiat lat
    sa dojeni w imie twoich socjalistycznych idei

    > Sorry, ale z racji sprzeczności z podstawowymi zasadami logiki to
    > niemożliwe. Zrozumienia musisz poszukać wśród innych... anarchistów.
    nie wiem kto to anarchista, nie mam sie za niego ale za zwolennika wolnego
    rynku na pewno
    obowiazkowe ubezpieczenia na pewno ograniczaja znacznie konkurencje wsrod TU
    a co za tym idzie musimy placic chore skladki
    skoro nie potrafisz zrozumiec kilku prostych slow to juz nie wymagam od
    ciebie czytania ze zrozumieniem, zacytuje ci tylko taka madrosc zyciowa,
    ktora mam nadzieje wezmiesz sobie do serca: "czasami lepiej jest nic nie
    mowic i byc posadzonym o bycie idiota niz odezwac sie i rozwiac wszelkie
    watpliwosci"
    pozdr

  • 177. Data: 2009-09-15 06:39:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "luca_brasi" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > obowiazkowe ubezpieczenia na pewno ograniczaja znacznie konkurencje wsrod
    > TU a co za tym idzie musimy placic chore skladki

    pozwole sie z toba niezgodzic
    obowiazkowe ubezpieczenia oc pozwalaja utrzymac stawki oc na stosunkowo
    przystepnym poziomie, wystarczy spojrzec na stawki ac, ktore siegaja 10%
    wartosci samochodu, to ze placa wszyscy i ze sa jakos tam odgornie
    regulowane, pozwala na utrzymanie ich na niskim poziomie

    jakbys mial oc dobrowolne, to kilkadziesiat procet z dzisiaj placacych
    przestalo by placic, a ilosc samochodow i wypadkow pozostala by na takim
    samym poziomie, a zatem i ryzyko ubezpieczalni sie zwiekszy, jesli myslisz
    ze w takiej sytuacji obniza skladki, to sie mylisz

  • 178. Data: 2009-09-15 06:59:26
    Od: n...@s...com

    On Mon, 14 Sep 2009 15:14:19 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >Który to UFG utrzymuje się m.in. z wpłat TU, a więc posiadaczy OC. I
    >dalej nie rozwiązuje to problemu studenta kasującego nowego Merola.

    Student ma cale zycie zeby go splacic, ale dziadek-emeryt juz nie.

    >A może jednak poszukaj jakiejś innej grupy do dyskutowania na takie
    >tematy? Coś jak pl.fantastyka.utopie lub pl.soc.anarchia?

    alt.pl.unia-polityki-nierealnej ;>

    pozdr
    newrom
    --