  • 11. Data: 2009-09-01 11:24:16
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 13:07, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > W PZU ? Stowa to i tak cos drogo. Ja za caly rok place cos kolo 65 pln.

    Ale ile masz w tym zniżek? Ja ubezpieczyłem się niestety w Allianz bo
    tylko to było otwarte w sobotę i zabuliłem 320zł. Dojebali mi full
    jakichś zwyżek za wiek i niewiadomo co jeszcze, w Link4 to chcieli
    600zł.

    --
    Artur

  • 12. Data: 2009-09-01 11:26:02
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > w głowi Ci się coś popieprzyło? powinni jeszcze dorzucić obowiązkowe OC
    > dla rowerzystów. toż na motocykl to tylko ~100pln. ja pierdykam.
    > sprzedaj motocykl, jak Cie nie stać.

    ech... zmuszanie kogos do wykupienia czy polis placenia innych
    pseudopodatkow prowadzi tylko do tego ze ZUS buduje kolejne budynki bo
    sie pracownicy nie mieszcza w starych a moja babcia ktore cale zycie
    przepracowala i placila skladki ma przezyc za 600 zl miesiecznie, nie
    mowiac juz o tym ze od 20 lat place skladki na ubezpieczenie a nie
    pamietam kiedy korzystalem z opieki panstwowej sluzby zdrowia. Zawsze
    jak potrzebuje wole zaplacic bo mam badania "od reki" a nie "za 2 lata"

    A system jest naprawde prosty:
    Nie chcesz nie kupuj ubezpiecznia, ale jak spowodujesz wypadek placisz
    za wszystkie szkody jakie wykonales + odszkodowania za wszystkie
    krzywde, nawet takie ze w skarpetkach zostajesz. - koniec tematu.
    Socjalizm to naprawde zly system...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2009-09-01 11:27:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

> [...]
    > za wszystkie szkody jakie wykonales + odszkodowania za wszystkie
    > krzywde, nawet takie ze w skarpetkach zostajesz. - koniec tematu.

    Piomay, miałes Ty kiedyś do czynienia ze stłuczką np z rowerzystą? bo ja
    znam kogoś kto miał ;)
    auto naprawił za własną kasę, bo od typa nie ma jak ściągnąć, bo
    bezrobotny. jak polacy naucza sie nie kombinowac, to masz rację, ale z
    OC. ale OC ma się chyba nijak do ZUS.
    a co do ubezpieczenia zdrowia, to jestem jak najbardziej za. ale nie
    jeśli chodzi o moje mienie.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 14. Data: 2009-09-01 11:28:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Artur Zabroński napisał(a):
> [...]
    > tylko to było otwarte w sobotę i zabuliłem 320zł. Dojebali mi full
    > jakichś zwyżek za wiek i niewiadomo co jeszcze, w Link4 to chcieli

    Od zawsze wiadomo ze jesli chodzi o OC na motur to tylko PZU.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 15. Data: 2009-09-01 11:28:47
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 01 Sep 2009 13:26:02 +0200, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > za wszystkie szkody jakie wykonales + odszkodowania za wszystkie
    > krzywde, nawet takie ze w skarpetkach zostajesz. - koniec tematu.

    No, doskonale. A jak motocykl skasuje Ci pijany Zdzisiek 20-letnią Ładą
    Niwą
    bez OC (bo po co mu ubezpieczenie, i tak nie ma żadnej kasy, oficjalnie
    jest bezrobotny i nie ma żadnej forsy) to nadal będziesz przez zaciśnięte
    zęby wychwalać pod niebiosa leseferystyczny kapitalizm, bo bez tych
    morderczych składek na OC zarobisz w ciągu miesiąca-dwóch na nowy motocykl?

    Bo od Zdziśka to żadnej kasy nie wyciągniesz, a z tego, że wrzucą go do
    więzienia dla dłużników gdzie będą bić go trzciną po piętach można
    wyciągnąć
    jedynie mściwą satysfakcję, a nie nowy motocykl.

    > Socjalizm to naprawde zly system...

    A w jakim kapitalistycznym kraju nie ma obowiązkowego ubezpieczenia
    drogowego?

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 16. Data: 2009-09-01 11:40:40
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Od zawsze wiadomo ze jesli chodzi o OC na motur to tylko PZU.

    Nie od zawsze, kiedyś płacąc w PZU 49 zł w Warcie dostałem 29 zl (full
    zniżek).
    Potem Warta nie mówiąc nikomu dowaliła 72 zł więc wróciłem do PZU i
    tam już zostalem.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 17. Data: 2009-09-01 11:48:22
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Gdzie masz tak tanio?

    garść faktów:

    OC na moto w 2008 - 65zł (w tym trochę zniżek)
    OC+NW na moto w 2002 - 105zł (bez zniżek, w tym 16zł za NW) Czyli samo
    OC 89zł.

    Pisał ktoś też o OC na rower. Mam to napiszę, a co:
    OC na rower w 2009:
    OC - 16zł (suma ubezpieczenia 20 000zł)
    NNW - 13zł (suma ubezp. 5000zł)
    NNW jest obowiązkowe, nie ma możliwości kupna samego OC.
    Jak widać groszowe sprawy.

    pzdr
    Zyga

  • 18. Data: 2009-09-01 11:50:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > w głowi Ci się coś popieprzyło? powinni jeszcze dorzucić obowiązkowe OC
    > dla rowerzystów.

    no nie zgodze się z toba...

    ubezpieczenie oc powinien posiadac człowiek, niezaleznie od tego czy jest
    kierowca czy nie, za "bycie" kierowca powinna byc tylko jakas tam zwyzka i
    wtedy powinni polikwidowac wszystkie inne oc na pojazd, bo to przeciez nie
    pojazd czyni szkode tylko kierowca

    w koncu wypadek mozna spowodowac nawet idac, nie koniecznei trzeba jechac
    nawet rowerem

  • 19. Data: 2009-09-01 11:52:16
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    > A w jakim kapitalistycznym kraju nie ma obowiązkowego ubezpieczenia
    > drogowego?

    Socjalizm to nie do konca tak....
    To ludzie sami sobie funduje takie skladki posrednio,
    wyludzajac ubezpieczenia itd...
    Inna sprawa ze rzeczoznawcy tez pozostawiaja wiele do zyczenia
    bo kombinatorstwo i ich nie ominelo :-(
    Ale firmy ubezpieczeniowe tez maja swoje widzimisie....
    Zona stuknela autem ktore jest zarejestrowane na mnie, a ona jest
    wspolwlascicielem...
    mam 2 auto za ktore teraz zaplace wyzsza skladke bo.... i tu pani nie umiala
    mi wyjasnic dlaczego....
    To zapytalem czy jesli facet ma firme transportowa i jeden z jego kierowcow
    puknie autem, to czy pan wlasciciel tez placi dajmy na to za za 30 aut
    ktorych jest
    wlascicielem...?? I odpowiedz brzmiala... NIE Ot Polska....
    A juz szczytem GLUPOTY jak dl;a mnie jest, jesli rejestrujesz pojazd i na
    wspolwlascieciela
    bierzesz osobe bez prawa jazdy to skladka jest...WYZSZA!!:-))))
    Sa takie firmy:-))) Cuda panie CUDA:-)))

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-09-01 11:52:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gumis" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wspolwlascicielem...
    > mam 2 auto za ktore teraz zaplace wyzsza skladke bo.... i tu pani nie

    trzeba sie bylo ubezpieczyc w allianz (przynajmniej kiedys tak mieli) albo w
    dwoch roznych ubezpieczalniach