  • 91. Data: 2009-09-01 15:36:14
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 01 Sep 2009 17:22:16 +0200, Piotr May <p...@r...pl>
    wrote:

    >ps: przypominam ze ja caly czas se dywaguje o rządach idealnie
    >prawicowych a nie o wspolczesnym socjalizmie

    Nie za stary jesteś na idealizm i na czarno-białe postrzeganie świata?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 92. Data: 2009-09-01 15:41:07
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    "gildor"

    > no no. i wtedy Zdzisiek będzie budował dla społeczeństwa. dla dobra nas
    > wszystkich. to jest właśnie socjalizm. a ja dalej mam popsuty motur przez
    > Zdziśka i ani złotówki od niego. hyhyhy

    Ale ja nie to proponowalem. Zdzisiu nie ma pracowac dla spoleczenstwa, tylko
    dla Ciebie, bo Tobie jest winien pieniadze.
    Chyba ze go sprzedasz lub wypozyczysz za oplata i przez szesnascie godzin
    dziennie bedzie zamiatal chodniki, sortowal odpadki czy walil kilofem w
    kamieniolomach.

    Funkcja wychowawcza/odstraszajaca Zdziska jest znacznie czytelniejsza niz
    abstrakcyjne wiezienie.

    --
    Michal
    tez marzyciel.

  • 93. Data: 2009-09-01 15:46:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    michal pisze:
    > "gildor"

    > Ale ja nie to proponowalem. Zdzisiu nie ma pracowac dla spoleczenstwa,
    > tylko dla Ciebie, bo Tobie jest winien pieniadze.

    yyy, i dostanę je w ratach? ale musze go jakoś utrzymywac nie? bo mi
    zdechnie weźmie.

    > Chyba ze go sprzedasz lub wypozyczysz za oplata i przez szesnascie
    > godzin dziennie bedzie zamiatal chodniki, sortowal odpadki czy walil
    > kilofem w kamieniolomach.

    sprzedam. a kto ode mnie weźmie takiego przechodzonego po autostradach,
    Zdziśka?
    http://www.kabarety.tworzymyhistorie.pl/952_amm_giel
    da.php

    > Funkcja wychowawcza/odstraszajaca Zdziska jest znacznie czytelniejsza
    > niz abstrakcyjne wiezienie.

    jakie więzienie? teraz dają zegarki na nogę, nie słyszałeś?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 94. Data: 2009-09-01 17:34:50
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Piotr May <p...@r...pl> napisali:
    > Nie chcesz nie kupuj ubezpiecznia, ale jak spowodujesz wypadek placisz
    > za wszystkie szkody jakie wykonales + odszkodowania za wszystkie
    > krzywde, nawet takie ze w skarpetkach zostajesz. - koniec tematu.

    Doskonaly pomysl. Golodupiec narobi Ci szkod na 30 tys. a komornik sciagnie
    z niego tysiac. Milego naprawiania szkody.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 95. Data: 2009-09-01 17:34:51
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Piotr May <p...@r...pl> napisali:

    > Drogie ducatii kupilem to stac mnie na adwokata ktory dobierze sie do
    > dupy mlodemu i jego rodzinie i beda mnie cale zycie splacac. - Ja jestem

    A co ma rodzina do szkody? Bedzie cale zycie splacac po 50 zl. Albo w
    ogole.

    > bogaty wiec pewnie se ubezpieczenie wykupilem od takich przypadkow wiec
    > mam drugie ducatii a (powtarzam) durni mi nie zal.

    Ale 90% ludzi nie ma takiego ubezpieczenia. Dlaczego maja ponosic
    konsekwencjeniefrasobliwosci jakiegos jemila?

    > Oslom ktorzy nie ubezpieczyli swoich domow WARA od budzetu panstwa.

    Podatkow tez nie placili?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 96. Data: 2009-09-01 19:48:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy były wypłaty ubezpieczenia z powodu prowadzenia przez Ciebie pojazdu.

    ale w tym konkretnym wypadku rowniez zgodnie z prawda oswiadcza, ze nie mial
    kolizji, bo takowa miala zona

  • 97. Data: 2009-09-02 06:36:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    szerszen pisze:

    > Patrzy z bardzo dobrej strony.

    patrzy ze zlej strony, bo stawia sie tylko po stronie sprawcy, niech sie
    postawi po stronie poszkodowanego, gdzie winowajca jest totalnie
    niewyplacalny i niech wtedy poglowkuje czy taki system dowolnosci placenia
    ubezpieczen mu sie podoba

    > Tak samo jak z tak zwanymi ubezpieczeniami społecznymi.

    ubezpieczenia spoleczne to inna bajka, tam krzywde mozesz zrobic tylko sobie
    i pretensje miec tylko do siebie

    > To będzie jego, mój problem.

    rozumiem ze lubisz miec problemy?

    > Uważasz, że teraz wszyscy mają wykupione ubezpieczenia? Nie, nie mają. I
    > co? Jak mnie trafi taki który nie ma, to kto mi wypłaci?
    > Ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny. Czyli pan płaci, pani płaci. I pan
    > samemu sobie równiez płaci.

    ale ten fundusz jest, bo kasa na niego idzie ze skladek, jak nie bedzie
    skladek, nie bedzie funduszu, proste i nieskomplikowane, wiec albo i tak
    bedziesz sie musial ubezpieczac na wypadek spotkania na drodze
    nieubezpieczonego debila, albo bedziesz w takim wypadku w czarnej dupie

    > No właśnie. Co by było?
    > Skąd wiesz co by było?

    bo wiem jak chociazby wygladaja sprawy z zasadzeniem i sciaganiem alimentow,
    w tej kwestii lepiej by nie bylo

    > Może pojawiłoby się kilka firm zajmujących się ściąganiem odszkodowań i
    > byłoby po kłopocie. Bo bardzo prawdopodobne, że kasę mogliby odzyskać
    > szybciej.

    juz sa takie firmy, jedne dzialaja na granicy legalnosci, inne poza jej
    granicami, chyba nie musze ci tlumaczyc, ze i tak podmioty dla ktorych
    sciagaja dlugi nie dostaja calych kwot
    a jak ktos bedzie niewyplacalny, to chocby skaly sraly i ucinali mu jaja i
    tak kasy nie odda

  • 98. Data: 2009-09-02 06:41:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Niewolnictwo jest przede wszystkim ekonomicznie zupełnie nieopłacalne.

    co prawda trudno to nazwac niewolnictwem, ale chinczycy dopatrzyli sie
    pewnej ekonomi w gospodarce wieziennej i mysle, ze calkiem niezle na tym
    wychodza

  • 99. Data: 2009-09-02 07:34:49
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    /..../
    > a jak ktos bedzie niewyplacalny, to chocby skaly sraly i ucinali mu jaja i
    > tak kasy nie odda
    on tego nie zrozumie :-)
    huck

  • 100. Data: 2009-09-02 08:41:54
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > juz sa takie firmy, jedne dzialaja na granicy legalnosci, inne poza
    > jej granicami, chyba nie musze ci tlumaczyc, ze i tak podmioty dla
    > ktorych sciagaja dlugi nie dostaja calych kwot

    Co jest kolejną patologią, bo w normalniejszej części świata
    obowiązuje zasada: No win = No fee.
    Więc dostajesz całą kwotę, a dodatkowe koszty ponosi sprawca czy też
    jego ubezpieczyciel.

    --
    Jasio
    vx etz