  • 91. Data: 2013-05-12 23:12:49
    Temat: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    > Dokładnie to samo przyszło mi do głowy.

    Jeszcze jedno -- zajrzałem do telefonu i dokładnie obejrzałem SMS-y,
    które przysły po rozmowach z infoliniami biznesowego Playa i Red Bulla.
    Oba mają *prawie* taką samą treść, w której proszą mnie o wysłanie
    SMS-a z oceną pracy konsultanta. Prawie, bo w tym od Red Bulla zabrakło
    słowa "darmowy". Czyli w założeniu tego biznesu jest również i to, że
    płacić trzeba za wszystko, co nie jest CZN. W tym również za odpowiedź
    na prośbe o ocenę. Trudno, trzeba się nauczyć ignorować takie prośby.

    Ja rozumiem, że taki Ryanair może liczyć na znaczące wpływy z dodatkowych
    opłat a to za bagaż, a to za opłtę kartą, to znowu za brak karty itp itd.
    Ale czy w telefonii ten numer też przejdzie?

    --
    Jarek

  • 92. Data: 2013-05-28 08:08:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 12 May 2013 21:12:49 GMT, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Czyli w założeniu tego biznesu jest również i to, że
    >płacić trzeba za wszystko, co nie jest CZN.
    Rozwiń skrót CZN bo nie mogę skojarzyć.

    WAM

  • 93. Data: 2013-05-28 12:13:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    WAM napisało:

    > Rozwiń skrót CZN bo nie mogę skojarzyć.

    Całkiem Zwyczajny Numer -- zostało to zdefiniowana na samym
    początku wątku <s...@f...lasek.waw.pl>.

    --
    Jarek