  • 61. Data: 2021-03-05 19:09:16
    Temat: Re: o kropelce ... hybryda
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.03.2021 o 16:35, J.F. pisze:

    > No jak - przeciez odzyska energie na zjazdach :-)
    >
    > Profilu trasy to chyba nie znajde ...

    Jak nie? Choćby na plugshare jest.

  • 62. Data: 2021-03-05 19:25:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 05-03-2021 o 15:35, J.F. pisze:

    >W zużyciu, co na jedno się składa.

    >Tak mi wychodziło.
    >Jak już do teściów dojechałem z połową zasięgu, to nie musiałem się
    >obawiać, czy wrócę do domu....

    No, ciekaw jestem czy to wplyw wysokosci.
    Bo 500m to moze i jest cos, 200m to juz tylko polowa, ale tu mamy
    raptem 40m ... czy wiecej ?

    Probowales kiedys w druga strone? Bo przyczyn innego pokazywania stanu
    baterii moze byc wiecej.

    kWh powinna w miare rzetelnie liczyc.

    >Do Wrocławia zresztą było identycznie.

    do Wroclawia 200km a nie 50.

    musialbys chyba naladowac do pelna w Poznaniu, zobaczyc ile
    przejedziesz/zuzyjesz, a potem naladowac we Wroclawiu i sprawdzic w
    druga strone.

    A na tych 200km to wiaterek bedzie mial wiekszy wplyw niz te 40m
    wysokosci ...

    J.

  • 63. Data: 2021-03-06 06:42:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-03-2021 o 19:25, J.F. pisze:

> [...]
    > 40m ... czy wiecej ?
    >
    > Probowales kiedys w druga strone? Bo przyczyn innego pokazywania stanu

    Za każdym razem próbowałem w obie strony.;-)
    Tak - to wpływ wysokości.
    Pisałem Ci, ze nawet minimalne różnice w nachyleniu terenu są mocno
    odczuwalne w elektryku.

    > kWh powinna w miare rzetelnie liczyc.

    > do Wroclawia 200km a nie 50.

    A jakie to ma znaczenie?
    Liczy się nachylenie, nie odległość.

    > musialbys chyba naladowac do pelna w Poznaniu, zobaczyc ile
    > przejedziesz/zuzyjesz, a potem naladowac we Wroclawiu i sprawdzic w
    > druga strone.

    Dokładnie tak robiłem, o ile w ogóle byłem w stanie dojechać do Wrocławia.
    W stronę do Wrocławia miałem zużycie ponad 20 kWh/h (coś koło 22 nawet
    zimą), a w drugą stronę spadało do tego stopnia, że w domu było poniżej
    19, latem 18.

    > A na tych 200km to wiaterek bedzie mial wiekszy wplyw niz te 40m
    > wysokosci ...

    Sugerujesz, że wiatry zawsze wieją od południa? ;-)