  • 11. Data: 2009-02-13 17:09:14
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: a402 <z...@o...pl>

    BaX pisze:

    > Omnia to takie odpustowe gadzeciarskie badziewie udające troche iphona, a
    > troche HTC. Chciało by być jednym i drugim, a tak naprawdę jest niczym.

    I znowu zapytam miales to w rece?
    Tak sie sklada, że mamy w domu omnie (w serwisie) iphona i n958GB.
    W czym wg Ciebie iphon nije na łeb omnie? Nawigacją ktorej wcale! ale
    to wcale nie ma? > Bluetooth-em ktorego to właśnie nie ma? Skypem
    ktorego nie zainstalujesz? No prosze odpowiedz czym. Ładniejszym i
    wiekszym wyswietlaczem? Tak ma ładniejszy i wiekszy wyswietlacz, ktory
    to akurat przydał by sie do nawigacji ktorej iphone nie ma.

    W czym iphon jest LEPSZY od omni?

    Pozdrawiam
    a402

  • 12. Data: 2009-02-13 17:09:35
    Od: a402 <z...@o...pl>

  • 13. Data: 2009-02-13 17:10:52
    Od: a402 <z...@o...pl>

    BaX pisze:

> [...]

    Tak sie sklada, że mamy w domu omnie (w serwisie) iphona i n958GB.
    W czym wg Ciebie iphon nije na łeb omnie? Nawigacją ktorej wcale! ale
    to wcale nie ma? "blutufem" ktorego to właśnie nie ma? Skypem ktorego
    nie zainstalujesz? No prosze odpowiedz czym. Ładniejszym i wiekszym
    wyswietlaczem? Tak ma ładniejszy i wiekszy wyswietlacz, ktory to akurat
    przydał by sie do nawigacji ktorej iphone nie ma.
    Może mmsy "lepiej wysyła. A może lepiej nadaje sie do wideorozmów?

  • 14. Data: 2009-02-13 17:15:16
    Od: a402 <z...@o...pl>

    BaX pisze:

> [...]

    I znowu zapytam miales to w rece?
    Tak sie sklada, że mamy w domu omnie (w serwisie) iphona i n958GB.
    W czym wg Ciebie iphon bije na łeb omnie? Nawigacją ktorej wcale! ale
[...]
    Aparat foto ma lepszy niż omnia?
    W czym iphon jest LEPSZY od omni? Prosze napisz jakież to cudo z tego
    iphona.

    Pozdrawiam
    a402

  • 15. Data: 2009-02-13 17:15:50
    Od: a402 <z...@o...pl>

  • 16. Data: 2009-02-13 17:16:52
    Od: a402 <z...@o...pl>

  • 17. Data: 2009-02-13 17:17:30
    Od: a402 <z...@o...pl>

  • 18. Data: 2009-02-13 17:18:23
    Od: a402 <z...@o...pl>

  • 19. Data: 2009-02-13 17:19:32
    Od: a402 <z...@o...pl>

  • 20. Data: 2009-02-13 17:54:19
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    a402 pisze:

    > Mam obecnie omnie, nie mam HTC HD. OPowiedz czy masz kontakt z oboma
    > telefonami i naprawde jako PRAKTYK uważasz HTC za lepszy? Bo jezeli
    > tak to zaczne na poważnie zastatawiac sie nad Twoimi słowami.

    Rozpisałeś sie strasznie, ale ja chcę do tego nawiazać. Czy Omnia ma
    tochpad? Używałeś go, czy raczej korzystałeś z dotyku? Ja maiałem 4 PDa
    w tym jeszcze mam jednego starego HTC. Co do HTC - trzeba przyznać ze
    jest mocno dopracowany. Trudno znaleść coś co w nim nieprawdłowo działa,
    również dzieki XDA.developers. Niemniej jednak dlamnie to
    przedewszystkim telefony, i zawsze psioczyłem na słąba widoczność
    ekranu, na którym mam wyswietlone klawisze. nad koniecznością używania 2
    rąk do czegokolwiek. Teraz mam i780, maleniki, z tochpadem i WSZYSTKO
    zrobie kciukiem i na 99.99% każdy następny telefon bedzie miał tochpad....

    ToMasz