  • 51. Data: 2022-07-23 15:01:34
    Temat: Re: pilot radiowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 24 czerwca 2022 o 16:12:48 UTC+2 J.F napisał(a):
    > jest sobie pilot radiowy do bramy ... jak zobaczyc co on emituje?
    >
    > Oscyloskop mam, ale nie na 430, 860 MHz czy moze nawet 2.4GHz.
    >
    > Poszukac analizatora widma, sklecic sobie pare odbiornikow,
    > czy moze są inne metody?
    >
    > Przydaloby sie chyba wiedziec dokladniej ile ta czestotliwosc wynosi
    > ... czestosciomierza takiego tez nie mam ...
    >
    > J.
    Jak sobie poradziłes, masz już swojego pilota?

  • 52. Data: 2022-07-25 09:03:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Jul 2022 06:01:34 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

    > Jak sobie poradziłes, masz już swojego pilota?

    Nie, ale porzadki zrobilem i znalazlem dwa inne piloty do testow :-)

    Odbiornik detektorowy na 433MHz ... na jakiej diodzie?

    A moze od razu szukac cos pod SDR, czy jakis superreakcyjny stroic ?

    J.

  • 53. Data: 2022-07-25 10:08:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewwwww.

  • 54. Data: 2022-07-28 18:08:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jul 2022 09:03:27 +0200, J.F wrote:

    > Nie, ale porzadki zrobilem i znalazlem dwa inne piloty do testow :-)

    No i nie zrobie, bo to pilot na podczerwien :-(

    > Odbiornik detektorowy na 433MHz ... na jakiej diodzie?
    > A moze od razu szukac cos pod SDR, czy jakis superreakcyjny stroic ?

    Kupic sobie jakis samouczacy do testow? :-P

    J.