  • 11. Data: 2010-03-21 14:35:53
    Temat: Re: "pozdrowienia" dla kierowcy Escorta
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 14:33:02 +0100, Olek napisał(a):

    > tak jak ktoś tutaj polecił - kup sobie melise,
    > nienormalne jest zachowanie gościa na drodze, ale także nienormalnym
    > jest wyżalanie się na niego na grupie... Każdy tutaj miał setki takich
    > sytuacji i nie wylewa żalu...

    I nie zaczales pewnego dnia miec dosc? Bo ja tak, zwlaszcza ze kiedys bylo
    spokojniej.

    Ale OK, spudlowalem z tematem - sorry, zostawmy.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 12. Data: 2010-03-21 15:21:04
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-21 14:35, Maciek wrote:

    > I nie zaczales pewnego dnia miec dosc? Bo ja tak, zwlaszcza ze kiedys bylo
    > spokojniej.

    więcej samochodów = więcej idiotów na drodze, tego nie przeskoczysz

    > Ale OK, spudlowalem z tematem - sorry, zostawmy.

    spoko, po prostu szkoda nerwów, lepiej olać...

  • 13. Data: 2010-03-21 16:30:22
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Maciek pisze:

    > Napisalem na grupe nie dlatego, zeby przeczytal to kierownik escorta, tylko
    > dlatego, ze dosc czesto czytuje tu narzekania na "powolna" jazde i
    > przechwalki co lepszych miszczów prostej. Zawsze trzeba ci tak
    > lopatologicznie tlumaczyc?

    ROTFL^2 :P
    Ciekawe dlaczego nigdy na mnie nie trabia :>

    > A o moja "swiadomosc grup dyskusyjnych" sie nie martw - ma sie dobrze.

    Rozumienie slowa pisanego tez masz slabo opanowane :/
    Nie dziwne, ze trabia na Ciebie, a Ty nie wiesz o co chodzi.

    --
    Karolek

  • 14. Data: 2010-03-21 16:41:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Owszem, zastanawialem sie co moglem zrobic, ale jakos mi nic nie
    > przychodzi
    > do glowy. Pusto z obu stron, podwojna ciagla, ograniczenie do 70 km/h. Po
    > paru kilometrach

    I tak jechałeś 70 przez parę kilometrów?
    No to się nie dziwię, że słusznie Ci pokazano info o stanie mózgu......

  • 15. Data: 2010-03-21 16:45:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 16:30:22 +0100, Karolek napisał(a):
    (..)

    >Ciekawe dlaczego nigdy na mnie nie trabia :>

    Zapewne nie wyrozniasz sie w stadzie.

    >(ciach belkocik)

    No coz, ja bym na Twoim miejscu popracowal nad czytelnoscia wypowiedzi. Wez
    sobie to do serca.

  • 16. Data: 2010-03-21 17:24:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > I tak jechałeś 70 przez parę kilometrów? No to się nie dziwię, że
    > słusznie Ci pokazano info o stanie mózgu......

    Jak było pusto to dlaczego nie wyprzedził? Chciał, żeby Maciek
    przekraczał dozwoloną prędkość, a przy tym sam bał się ciągłej? ;)

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-03-21 17:25:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

> [...]
    > tylko dlatego, ze dosc czesto czytuje tu narzekania na "powolna" jazde i
    > przechwalki co lepszych miszczów prostej. Zawsze trzeba ci tak

    A Ty jesteś mistrzem zakrętów czy może mistrzem niczego?

    --
    cokolwiek

  • 18. Data: 2010-03-21 17:26:13
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Cavallino pisze:

    > I tak jechałeś 70 przez parę kilometrów?
    > No to się nie dziwię, że słusznie Ci pokazano info o stanie mózgu......

    A to coś złego w jechaniu 70 na ograniczeniu do 70?

    Aczkolwiek ja w takich pustych miejscach zazwyczaj dodaję z 10-15 km/h
    do tego co na znaku. Licznikowo wychodzi więcej, a realnie ciut powyżej
    70. No chyba ze jest 50, przedszkole, szkoła, pasy, matka z tyłu, wtedy
    jadę tyle co wolno.

    Seco

  • 19. Data: 2010-03-21 17:27:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1q7ii9xy27c5m$.6vl1av0ojhol$.dlg@40tude.net Maciek
    <d...@p...onet.pl> pisze:

    > Napisalem na grupe nie dlatego, zeby przeczytal to kierownik escorta,
    > tylko dlatego, ze dosc czesto czytuje tu narzekania na "powolna" jazde i
    > przechwalki co lepszych miszczów prostej.
    To bez sensu. Myślisz, że w ten sposób wzbudzisz jakąś refleksję u takich
    debili?
    Nie tędy droga.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2010-03-21 17:36:14
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Maciek wrote:

    > Owszem, zastanawialem sie co moglem zrobic, ale jakos mi nic nie
    przychodzi
    > do glowy. Pusto z obu stron, podwojna ciagla, ograniczenie do 70 km/h. Po
    > paru kilometrach znak d-13a - poczatek nowego pasa. Ja zostaje na
    prawym, a
    > koles po garach i wyprzedza w opisany sposob. Normalny?

    A skąd mamy wiedzieć?
    Znamy tylko twoją wersję.
    :-)

    --