  • 91. Data: 2021-05-23 22:52:38
    Temat: Re: prad
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 21:22, Janusz pisze:

    > Czytałem, ale co do ekologów mam swoje zdanie.

    Poczytaj co napisali w wysokim napięciu. Doś rzeczowo opisano co się
    odjebało. I pokrywa się z tym co napisano wyżej.

    --
    Shrek

  • 92. Data: 2021-05-23 22:57:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 21:33, Janusz pisze:

    > omnij kto pisał to oświadczenie na które się powołujesz, że wisi na
    > Ja go nie bronię ale koncesję dawał ktoś inny.

    Ten typ tak ma. Wybory mu p.o.remier kazał i on nic nie wiedział,
    ratowanie górnictwa to nie jego pomysł, z tą rozlewnią szczepionek to
    chuj wie jak było a o koncesję to nie PGE występowało i zupełnym
    przypadkiem na ich stronie to ich nieszczęsne oświadczenie wisi...

    Taki typ - niby z niczym nic wspólnego nie ma a czego dotknie to w gówno
    zmieni;)

    --
    Shrek

  • 93. Data: 2021-05-23 23:00:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 21:35, Janusz pisze:

    > W energetyce? rotacja? co ty opowiadasz, jest dokładnie odwrotnie, to
    > złota robota, dobrze płacą i gówno robisz.

    Dlatego partyjna miotła wymiotła starych i nawiała nowych.
    Nokurwabezjaj. Naprawdę nie wiedziałeś, że w panstwowych spółkach
    kierownicze stanowiska to po linii partyjnej się obsadza? A za pisich to
    już wcale się nie krępują i czystki robią?

    --
    Shrek

  • 94. Data: 2021-05-23 23:24:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 22:51, Shrek pisze:

    > Do czeskich pretensji też powinni się ustosunkować, a ich odpowiedzi nie
    > znasz:P Mają cię w dupie:P

    Mnie?

    --
    Janusz

  • 95. Data: 2021-05-23 23:25:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 22:57, Shrek pisze:

> [...]
    > przypadkiem na ich stronie to ich nieszczęsne oświadczenie wisi...
    >
    > Taki typ - niby z niczym nic wspólnego nie ma a czego dotknie to w gówno
    'Złoty chłopak' :)

    --
    Janusz

  • 96. Data: 2021-05-23 23:26:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 23:00, Shrek pisze:

> [...]
    > kierownicze stanowiska to po linii partyjnej się obsadza? A za pisich to
    > już wcale się nie krępują i czystki robią?
    Ale to przecież nie kierownik siedzi za sterownią, pisałem o zwykłych
    ludziach.

    --
    Janusz

  • 97. Data: 2021-05-24 06:40:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 23:24, Janusz pisze:

    > Mnie?

    A co - ze swoich zapłacą?

    --
    Shrek

  • 98. Data: 2021-05-24 06:42:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 23:25, Janusz pisze:

    > 'Złoty chłopak' :)

    No już prezes opowiada, że w zasadzie to nie PGE wyrok dotyczy a polski,
    a pge przecież nic z poslką wspólnego nie ma;) Znów wychodzi na to że
    sasin nic z aktywami państwowymi nie ma;)

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2021-05-24 06:44:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 23:26, Janusz pisze:

    > Ale to przecież nie kierownik siedzi za sterownią, pisałem o zwykłych
    > ludziach.

    Taki kierownik promuje "maliniaków", w sumie może i dobrze że tej
    atomówki nie zbudowaliśmy...

    --
    Shrek

  • 100. Data: 2021-05-24 07:05:22