  • 71. Data: 2021-05-23 18:44:46
    Temat: Re: prad
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 18:38, Cavallino pisze:

    > I tak bezkrytycznie wierzysz w to co mówią przedstawiciele PIS?
    Czytałem na onecie a to raczej nie jest pisowska tuba, więc hamuj lejce,
    ja nie jestem Zenek.

    > Oraz że polska strona wykonała i wpisała do decyzji środowiskowej
    > wszystko do czego się zobowiązała?
    Dawałem linka i cytaty z onet-u to sobie przeczytaj.

    > Bo wszystkie inne źródła mówią że było inaczej i że nowy polski minister
    > środowiska uparł się, że nie pójdzie na żadne ustępstwa tego typu....
    Jakie inne?

    --
    Janusz

  • 72. Data: 2021-05-23 18:44:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 18:33, Janusz pisze:

    > A ty wiesz?

    "Nie wiem, choć się domyślam". Po prostu sąd bierze pod uwagę takie
    kwity jak dostaje. Tłitów nominatów sasina po prostu nie czyta i tyle. A
    co myślałeś, że sąd tłity czyta? To nie polska gdzie p.o.remier uważa że
    tłit to odpowiednik dziennika ustaw, tylko ważniejszy.

    > Wątpię,

    A ja nie.

    > poza tym ewentualne kary mogą być znacznie mniejsze niż starty z
    > zamknięcia kopalni i elektrowni.

    Zapewne. Choć znacznie pogorszą i tach chujową opłacalność polskiej
    energetyki.

    > A potem i tak My je zapłacimy w rachunkach :(

    Cóż - jak widać sasin na stanowisku polaków dalej bawi. No trudno -
    zapłacimy...

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2021-05-23 18:48:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-22 o 14:30, Shrek pisze:

    > Zapewne jest tak zrobione że łatwo tego nie wypierdolisz w kosmos. Nie
    > wiemy co odwalili, ale obstawiam że było to mocno "niestandardowe".
    Tego się szybko nie dowiemy.

    > Śmiechy śmiechami, ale wcale bym się nie zdziwił gdyby powodem awarii
    > był nowy pracownik;)
    Za moich czasów to taki długo się uczył zanim go dopuścili do czegoś
    poważniejszego chociażby z tego powodu żeby sobie sam krzywdy nie zrobił.
    Więc raczej wątpię, tym bardziej że w takich firmach jest dość ścisła
    kontrola kto i do czego ma dostęp właśnie ze względów
    strategicznych/sabotażowych.

    --
    Janusz

  • 74. Data: 2021-05-23 18:50:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-05-2021 o 18:42, Janusz pisze:

    > No ale ten proces koncesyjny i uzgodnienia trwały tam długo, chyba od
    > 2016, wtedy jeszcze Sasina nie było.

    Kurtyki też nie.
    A jak nastał, to tak jak uwalił dopłaty do elektromobilności, tak uwalił
    i te uzgodnienia.

  • 75. Data: 2021-05-23 18:51:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-05-2021 o 18:44, Janusz pisze:

    > Czytałem na onecie a to raczej nie jest pisowska tuba, więc hamuj lejce,
    > ja nie jestem Zenek.

    > Dawałem linka i cytaty z onet-u to sobie przeczytaj.

    Ale cytaty były z PGE, czyli z pisowskich misiewiczów.
    Nie było komentarza innych stron, a z nich właśnie wynika co innego niż
    oni zeznają.

    > Jakie inne?

    A jakie inne czytałeś?

  • 76. Data: 2021-05-23 18:56:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Nie wiem jak w wielkim świecie, ale jak byłem pełnomocnikiem w sprawie
    to wszelkie postanowienia były podpisywane jednoosobowo. W tym wniosek
    pozwanego o rozpatrzenie sprawy w trybunale kulinarnym.

    > No chyba jednak nie, powinny być kolegialnie, wtedy trochę trudniej taki
    > skład przekupić

    Akurat w takiej sprawie to możesz równie dobrze jednego jak i trójkę
    przekupić. Mówimy chyba o dwóch sasinach miesięcznie.

    > a i łatwiej obronić decyzję.

    W czym łatwiej?

    > Według niemieckiego onet-u którego trudno podejrzewać o stronniczość dla
    > ***** ***
    > nasi mieli uzgodnienia i są jakieś protokoły z 2019roku podpisane.

    Z naciskiem na jakieś. Nawet wiszą - sprzed dwóch lat. A w nich mnóstwo
    zobowiązań...

    NIe podoba mi się ta decyzja, ale jak mam wierzyć tsue albo sasinowi to
    sprawa jest chyba oczywista kto spiedolił sprawę - prawda? Podejrzewam
    że takiego obrotu sprawy nawet pepiczki nie przewidziały - myślały że
    tak się kopiemy po prawniczemu ale się po prostu dogadamy. I tu na
    planszę wkracza sasin.

    > No ale ten proces koncesyjny i uzgodnienia trwały tam długo, chyba od
    > 2016, wtedy jeszcze Sasina nie było.

    Ale sasin ma tendencje do rozpierdalania z przytupem tego co kiedyś
    działało. Jeszcze raz - jak będę miał słowo sasina przeciw słowu żula
    spod sklepu to uwierzę żulowi - tem może bredzić więc jest 50% szansy że
    powie prawdę. Sasin z definicji wszystko czego się dotknie zmienia w
    gówno a potem kłamie że to nie jego wina. A co dopiero porównywanie
    słowa sasina z tsue... No daj spokój.

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2021-05-23 19:02:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 18:48, Janusz pisze:

    > Tego się szybko nie dowiemy.

    Myślę, że się dowiemy. Oficjalnie czy nie - zawsze jakoś wypłynie.

    > Więc raczej wątpię, tym bardziej że w takich firmach jest dość ścisła
    > kontrola kto i do czego ma dostęp właśnie ze względów
    > strategicznych/sabotażowych.

    Przecież tam jest taka rotacja w kadrach że samą tą karuzelą mogliby na
    przykład pompy chłodzenia napędzać:P Dorwał się jakiś kretyn do władzy
    poszedł na sterownie i nieszczęście gotowe.

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2021-05-23 19:03:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 18:44, Shrek pisze:

> [...]
    > co myślałeś, że sąd tłity czyta? To nie polska gdzie p.o.remier uważa że
    > tłit to odpowiednik dziennika ustaw, tylko ważniejszy.
    Dlatego trzeba poczekać z wyciąganiem wniosków aż nasi oficjalnie
    odpowiedzą i co z tego wyjdzie.

> [...]
    > energetyki.

    > Cóż - jak widać sasin na stanowisku polaków dalej bawi. No trudno -
    A co mamy płakać? widzisz jakieś wyjście?
    PO z resztą jest na razie w czarnej dupie i najgorsze że zaczyna się tam
    urządzać :(
    A to oznacza że pis ma jeszcze jedną a pewnie i dwie kadencje pewne.

    --
    Janusz

  • 79. Data: 2021-05-23 19:10:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 19:03, Janusz pisze:

    > Dlatego trzeba poczekać z wyciąganiem wniosków aż nasi oficjalnie
    > odpowiedzą i co z tego wyjdzie.

    No to problem, bo nasi oficjalnie to głównie na tłitach nadają. Taka
    nowa tradycja.

    Narodowi się podoba... Kim ty jesteś żeby stawać na drodze demokracji:P

    > A co mamy płakać? widzisz jakieś wyjście?

    W sprawie kar? Nie bardzo - wybraliśmy sobie ignorantów myśląć że będzie
    śmiesznie, teraz trzeba zacisnąć zęby...

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2021-05-23 19:11:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-23 o 18:51, Cavallino pisze:

    > Ale cytaty były z PGE, czyli z pisowskich misiewiczów.
    > Nie było komentarza innych stron, a z nich właśnie wynika co innego niż
    > oni zeznają.
    Niemieckie, ale tam nawiedzona autorka zapomina że niemcy też mają
    wyroki tsue w dupie.

    > A jakie inne czytałeś?
    Czeskie, tylko co to zmienia, każdy ciągnie w swoją stronę, co ciekawe
    czesi się w ogóle nie przyznają do tego porozumienia, więc jest słowo
    kontra słowo.

    Wyrok wydała jedna wicka, jak dla mnie to słabo się to broni.

    --
    Janusz